Levertijd iPhone 11

  • 21 December 2020
  • 365 reacties
  • 9586 keer bekeken
Levertijd iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

365 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@luca fautje 

Reputatie 7
Badge +10

ik heb vandaag de  iPhone  11  64 GB black besteld  id  die  in een keer  niet meer  op voorraad

hoe  lang  gaat dit  duren 

Ik heb je getagd in het topic met levertijden van de iphone 11

Hoi @Roog

De bovengenoemde levertijden kloppen nog steeds. We hopen jouw toestel zo snel mogelijk te leveren. 

WELKE  DATUM IS  DIE  ER WEER

 

Ik heb zaterdag een iPhone 11 64gb wit gekocht en er staat dat de iPhone niet op voorraad is. Wanneer dan wel?

 

Admin: samengevoegd met centrale topic

Levertijd iPhone 11 toestellen

Diverse varianten van de iPhone 11 zijn momenteel niet op voorraad, waardoor het een poos kan duren voor je het door jou bestelde toestel in huis hebt, excuus voor het lange wachten! 

Voor de uitlevering van jullie toestellen zijn we afhankelijk van de levering vanuit Apple. Hieronder vind je een overzicht van de levertijden die we nu vanuit Apple door hebben gekregen, zodat je een indicatie hebt van wanneer je je toestel vermoedelijk kunt verwachten!

 

Verwachte levertijd per variant

  • iPhone 11 64GB White wordt weer verwacht in week 52 (deze week)
  • iPhone 11 128GB Black wordt weer verwacht in week 52 (deze week)
  • iPhone 11 128GB White wordt weer verwacht in week 52 (deze week)
  • iPhone 11 128GB RED wordt weer verwacht in week 52 (deze week)
  • iPhone 11 128GB Yellow wordt weer verwacht in week 52 (deze week)
  • iPhone 11 128GB Purple wordt weer verwacht in week 52 (deze week)
  • iPhone 11 128GB Green wordt weer verwacht in week 52 (deze week)
  • iPhone 11 256GB White wordt verwacht ‘medio januari’
  • iPhone 11 256GB Purple wordt verwacht ‘medio januari’

Hoe zit het met de levertijd van 64Gb toestellen? Zie hier alleen de White vermeld staan? Overigens niet zo netjes om op voorhand niet open te zijn over de levertijd...🤔 

Reputatie 7
Badge +10

@Sico040 Goede vraag! Welke kleur heb jij besteld van de iPhone 11 64GB? Dan ga ik voor je kijken! 

@Sico040 Goede vraag! Welke kleur heb jij besteld van de iPhone 11 64GB? Dan ga ik voor je kijken! 

Ik heb een RED besteld.

Reputatie 7
Badge +10

@Sico040 De verwachting is dat we de iPhone 11 64GB RED morgen (29-12-2020) weer op voorraad krijgen. We weten dit van te voren nooit zeker, dus ik houd wel een slag om de arm! Ik hoop uiteraard dat je morgen bericht krijgt dat jouw toestel onderweg is!  :blush:

heb in mijn Familie er 2 bestelt iPhone XI 128 op 7-12-20

nog steeds niks hoe dan en dan nu nog gewoon adverteren met levertijd eind december….hoe dan?

*Admin: samengevoegd met bestaand topic

07-12-20 twee iPhone XI 128 GB besteld. (groen en rood)

28-12 nog steeds geen indicatie wanneer er geleverd gaat worden!

en ondertussen blijven adverteren met levering eind december….hoe dan????

vandaag besteld morgen in huis! niet dus!!! niet leverbaar
graag wil ik weten hoe lang dit gaat duren?

anders moet ik het abonnement ontbinden!

Beste,

Afgelopen week heb ik voor onze zoon een iphone 11 besteld die hij zo graag wilde hebben. Niet met abonnement maar Sim only. Hij heeft lang gespaard voor een nieuwe telefoon.
Hij mag zijn Sim only abonnement verlengen en dus dit gedaan en de iPhone 11 besteld.

Niet veel later komt er van KPN een mail dat het toestel niet leverbaar is. Je snapt denk ik wel hoe groot de teleurstelling was bij onze zoon.

Wat ik niet begrijp is dat KPN adverteert met producten die ze niet kunnen leveren. Zet dan minimaal op je site niet leverbaar of iets dergelijks, dan kan een jongen van 14 ook niet teleurgesteld worden. 
ik moest dit even kwijt, het heeft namelijk onze laatste vakantie niet gezelliger gemaakt.

 

 

Ik heb gister op 27-12-20 een iphone 11 128 gb zwart besteld. Helaas kreeg ik al snel de melding dat dit model niet op voorraad is. Hoelang zou dit kunnen duren?

Alvast bedankt.


Admin: topic samengevoegd met verzameltopic

Ik heb gister een iPhone  11 64 gb Knack besteld  waneer  is  die  weer  binnen want  hij is  niet leverbaar



Admin: topic samengevoegd met verzameltopic

Reputatie 7
Badge +19

Medio week 1 verwachten we weer voorraad van het door jou gekozen toestel @Willemien333.  Hetzelfde geldt voor jouw toestel @luca fautje 

vandaag besteld morgen in huis! niet dus!!! niet leverbaar
graag wil ik weten hoe lang dit gaat duren?

anders moet ik het abonnement ontbinden!

Welk toestel heb je precies besteld? Als je dat even wil laten weten dan kijk ik het voor je na @Marco kok 

@Sico040 De verwachting is dat we de iPhone 11 64GB RED morgen (29-12-2020) weer op voorraad krijgen. We weten dit van te voren nooit zeker, dus ik houd wel een slag om de arm! Ik hoop uiteraard dat je morgen bericht krijgt dat jouw toestel onderweg is!  :blush:

En? Ik heb nog niks gehoord? Wat is het laatste nieuws?

iPhone 11 pro max besteld i.v.m. verlengen abonnement nu krijg ik het bericht “niet leverbaar” is er dan bekend hoe lang dit gaat duren ???? Was 9 maanden geleden ook al zo lees ik net hierboven in het forum

dus is bekend euvel als het zo lees ?

 

MvG

Jammer dat ineens zonder toevoeging de data worden aangepast in dit bericht! Nog langer wachten… ook hier een 11 purple besteld, zou op voorraad zijn volgens de site (en nog steeds!!!) en meteen dezelfde dag mail dat hij niet op voorraad is. Volgens dit bericht verwachte levering in week 52. En nu kijk ik vandaag weer, staat er ineens medio januari… echt heel erg slecht kpn, ik was altijd super tevreden over jullie als trouwe klant maar dit is echt niet oké. En het tv abonnement van jullie laat ook te wensen over het laatste half jaar, de gids is zo vreselijk traag, niet hanteerbaar, daar wordt ook maar niks aan gedaan. Regent het ook klachten over op jullie forum. Ik ben me ernstig aan het bedenken om over te stappen naar iets anders...

En de iPhone 11 256 gb yellow? Ik had hem gister besteld, stond bij voor 23.59 besteld morgen in huis maar heb nog geen bericht ontvangen over een levertijd?

Reputatie 7

Welkom hier @Hesteryvette. In het startbericht van dit topic staan de actuele verwachte levertijden van de verschillende modellen. Het model wat jij gekozen hebt staat daar niet bij, dat betekent dat die op voorraad is. Als je inlogt op de bestelstatus kan je alles over jouw bestelling zien.

@Jasper 

bedankt voor je reactie! 
Wanneer ik bestelnr en postcode Invoer krijg ik de melding dat mijn persoonlijke omgeving nog niet klaarstaat? 

Reputatie 7
Badge +20

Soms heeft het even tijd nodig. Dan moet het nog even verwerkt worden.

Reputatie 7
Badge +20

iPhone 11 pro max besteld i.v.m. verlengen abonnement nu krijg ik het bericht “niet leverbaar” is er dan bekend hoe lang dit gaat duren ???? Was 9 maanden geleden ook al zo lees ik net hierboven in het forum

dus is bekend euvel als het zo lees ?

Hi @Cest moix, ik heb je bericht verplaatst naar dit algemene topic over de iPhone 11, in het startbericht van dit topic kan je zien wat de verwachte levertijden zijn per type toestel!

 

Hallo Maja dank voor je bericht, in dat bericht staan alleen de iPhone 11 en niks over de 11 pro Max

vind het een beetje zuur dat er staat vandaag besteld morgen in huis maar dat kunnen jullie helemaal niet waar maken misschien handig als dat gewoon weg gehaald wordt. 

Ik hoor het wel wanneer die gaat komen maar week 52 vast niet ! 
 

groet Debby 
 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Cest moix Ik heb gauw even voor je gespiekt. Ik zie dat het toestel helemaal niet meer leverbaar is. We krijgen soms achteraf te horen dat we het toestel niet meer kunnen ontvangen. Dit geldt o.a. voor jouw toestel. De order moet geannuleerd worden helaas.:disappointed_relieved: Je wordt hierover binnen twee weken gebeld.