Levertijd iPhone 11

  • 21 December 2020
  • 365 reacties
  • 9586 keer bekeken
Levertijd iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

365 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Do_1997 Ik kan mij heel goed voorstellen dat het vervelend is dat je pas na het bestellen hoort dat het toestel niet op voorraad is. Ik zou je het liefst vertellen dat je toestel er morgen is, maar ik wil geen valse verwachtingen scheppen. 

Ik zou je graag meer informatie willen geven, maar de informatie die jij al hebt gekregen is dus ook de informatie die ik heb. Op dit moment lijkt het er op dat er komende week voldoende toestellen binnenkomen voor zowel de bestaande als nieuwe bestellingen. 

Ik weet dus dat de toestellen komende week binnenkomen, maar of deze op maandag of op vrijdag komen weet ik niet. Vaak is het zo dat het toestel zodra het bij ons binnen is 1 of 2 werkdagen daarna bezorgd wordt. 

Concretere informatie dan dit kan ik je helaas niet bieden :( 

Is  den iPhone 11 64gb black weer op voorraad?

Reputatie 7
Badge +15

@luca fautje Deze wordt deze week weer verwacht, op welke dag hij binnenkomt durf ik niet te zeggen!

@luca fautje Deze wordt deze week weer verwacht, op welke dag hij binnenkomt durf ik niet te zeggen!

Kan dat elke dag zijn? Dus bijv ook morgen

Reputatie 7
Badge +15

@Maria Noordzij Dat zou inderdaad ook morgen kunnen zijn. 

Hallo,

Ik heb zondag de iphone 11 (64 GB wit) besteld. Nu kreeg ik bericht dat het toestel niet op voorraad is. Mijn vraag was, hoe lang kan dit duren voordat het geleverd wordt?

Mvg,

S

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Shifra K, welkom! We verwachten dit model in de loop van deze week weer binnen te krijgen. Zodra er een toestel voor jou beschikbaar is, krijg je dit per mail te horen 🙂.

Hallo,
ikheb een iPhone 11 green 128gb besteld. ik heb nu al de 2e mededeling gekregen dat die niet op voorraad is. Wanneer zou deze ongeveer wel weer op voorraad zijn?

groet sara

 

Admin: samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Sara_s welkom op het forum.  We verwachten dit model in de loop van deze week weer binnen te krijgen. Zodra er een toestel voor jou beschikbaar is, krijg je dit per mail te horen 🙂.

Hallo lezer,

kan iemand mij vertellen wanneer de iPhone 11 128GB White geleverd wordt? Ik heb vorige week contact gehad met een werknemer die mij vertelde dat deze in week 1 binnen komt. Echter vandaag weer even contact gehad en hier uit bleek dat dit medio januari werd. Waar kan ik vanuit gaan?

Fijne avond! 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo en welkom @Maaikebuitenhuis, we beginnen in week 1 (deze week) weer met uitleveren. Afhankelijk van de hoeveelheid die we gestaag gaan krijgen deze maand zal je in de loop van de maand januari jouw toestel ontvangen.

Hallo,

Ik heb zondag 3 Januari de iPhone 11 black 64gb besteld. Is er al een schatting van wanneer hij binnenkomt/bezorgd word?

 

Begint irritant te worden, nu weer bericht dat hij er nog niet is…

 

Waneer krijg ik mijn iPhone 11,bij bestelling stond niets over,niet leverbaar,op 31 december besteld,gelijk een mailtje,met tijdelijk niet leverbaar,en net een sms'je,dat hij helaas nog niet leverbaar is....hoe kan dat,en hoe lang moet ik daar op wachten???

Reputatie 7
Badge +10

@W.Terpstra De iPhone 11 64GB Black verwachten we in week 2 weer op voorraad te krijgen van Apple! Zodra hij naar jou verstuurd wordt, krijg je daar bericht van.

@lisannevanderpijl Ik snap dat je graag je nieuwe telefoon wilt hebben! Welke toestellen wij wanneer ontvangen hebben we helaas geen inspraak op en zijn hierin afhankelijk van Apple. Ik hoop dat je snel bericht krijgt dat je telefoon onderweg is!

@Reppeltje Dat is afhankelijk van welke iPhone 11 je hebt besteld. Ik heb zojuist de verwachte levertijden geüpdatete in het startbericht!

Ik heb de Iphone 11 128 GB   ,  al 8 december besteld, elke week word de bezorging weer uitgesteld....…

Nu weer... Eerst zou het deze week binnenkomen, en nu pas halverwege januari.. 

Komt hij nu echt pas halverwege januari, ik wacht nu al een maand op dit toestel...

 

 

Ik lees hier dat er mensen zijn die al vanaf 8 december wachten,en het word steeds weer uit gesteld....ik zou het heel netjes vinden van jullie,als jullie hier eerlijk antwoord geven,het is toch te gek voor woorden,dat je iets besteld bij jullie,en dan zo word behandeld.

Ik heb een witte iphone 128 gb besteld,en wil gewoon weten waar ik aan toe ben.

 

Week 2 is inprincipe deze week alsnog toch? Als je naar de kalenderweken kijkt ten minste

Reputatie 7
Badge +19

@Maria Noordzij @Reppeltje We snappen goed dat jullie je toestel gewoon graag snel willen hebben. We zijn hierbij afhankelijk van de levering vanuit Apple. José heeft de nieuwe levertijden in het startbericht bijgewerkt. We houden je per mail ook op de hoogte van de levering en je hoort het zo gauw je toestel jouw kant op komt.

@lisannevanderpijl Dat klopt! Dat is de verwachting op dit moment. Je krijgt een mailtje zo gauw jouw toestel onderweg is.

Alexandra 

Ik snap ook wel dat jij er niks aan kan doen,maar als jullie nou eens beginnen,om overal bij te zetten,dan de telefoon tijdelijk niet leverbaar is,dat scheeld al een hoop ergenis...want ik snap niet dat jullie aanbiedingen doen,met een product wat niet leverbaar is.

Reputatie 7
Badge +19

@Reppeltje Dat is een goed punt, dankjewel voor het signaal. Daarom hebben we dit topic in het leven geroepen, om ervoor te zorgen dat er informatie beschikbaar is over de levertijd van de verschillende iPhones. Het uitkomen van de nieuwe iPhone, nu de 12, heeft vaak ook invloed op de vraag naar (en dus voorraad) van de andere iPhones. Ze worden dus wel weer gewoon leverbaar. We hopen dat de voorraad snel weer helemaal aangevuld is. 

Dus als ik het goed lees kunnen we deze week de telefoon nog binnenkrijgen?

Week 2 is inprincipe deze week alsnog toch? Als je naar de kalenderweken kijkt ten minste

Week 2 is volgende week. Vanochtend stond er nog dat het in week 1 zou komen maar is dus helaas alweer verschoven. 

Goedenavond,afgelopen dinsdag verlengde ik mijn abonnement (ik ben al jaren klant van KPN) en bestelde daarnaast een Apple IPhone 11 Black. tijdens de bestelling werd er nog keurig aangegeven dat alles in orde was. gisteren kreeg ik echter een sms en e-mail met de mededeling dat de telefoon niet op voorraad is. dit is zo klant onvriendelijk. mijn zoon is inmiddels de afgelopen weken al overgestapt op op een andere provider, mijn dochter stapt binnenkort over, mijn man gaat overstappen zodra zijn abonnement afloopt en ik vind dit ook een hele goede reden om alsnog terug te komen om mijn abonnement bij jullie te verlengen aangezien jullie het toestel niet kunnen leveren en er daarbij ook niet aangegeven wordt wat de levertijd is. Welke oplossing kunnen jullie bieden?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Meutje, ik snap goed dat het een flinke tegenvaller is dat het door jou bestelde toestel niet op voorraad is :slight_frown:

Als je hebt besteld via onze site, zal je hebben zien staan dat de toestellen leverbaar zijn vanaf begin januari. Dit klopt ook, een deel van de varianten wordt vanaf deze week weer uitgeleverd en een ander deel vanaf volgende week. Er zijn ook varianten die we nog weer iets later verwachten.

Het is nu uiteraard ook begin januari dus dat je uit deze melding niet op hebt gemaakt dat de toestellen nu niet op voorraad zijn, is niet zo heel gek. De iPhone 11 Black wordt met alle 3 de varianten, volgende week weer verwacht!