Levertijd iPhone 11

  • 21 December 2020
  • 365 reacties
  • 9587 keer bekeken
Levertijd iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

365 reacties

@Jasper Oke dankuwel 

 

Ik merk wel dat de verwachtingen van de Toetsel iedere keer wordt verlengd wat ik heel jammer vindt.

 

Maar goed ik wacht nog wel even af

Reputatie 7

Als de vraag groter is dan de voorraad die we krijgen kunnen we niet alle bestellingen bezorgen inderdaad. De bestellingen die daarmee nog niet geleverd kunnen worden, schuiven door naar de volgende levering vanuit Apple. Ik snap dat het lijkt dat de verwachting steeds verlengd wordt, er worden wel toestellen bezorgd bij mensen :slight_smile:

Kunnen jullie dan op z’n minst aangeven hoe ver jullie zijn met het wegwerken van de bestellingen voor de iphone 11 128GB zwart? Staan er bijv nog bestellingen van begin december open of zijn jullie al bezig met die van halverwege december te leveren? 

Het lijkt me fijn om zelf een grove inschatting te kunnen maken of het nog een kwestie van weken of maand(en) is.. (En ja ik kan begrijpen dat jullie ook niet weten hoeveel toestellen jullie elke week binnen zullen krijgen van Apple en dat dat kan wisselen maar kom op, bied iets van perspectief, jullie bieden toch al valse hoop met de leverdata van Apple die überhaupt niet toereikend zijn voor al openstaande bestellingen) 

Zijn er al mensen die de iPhone 11 wel al binnen hebben want ik lees dat mensen al sinds 8 december wachtend...?

*Admin: samengevoegd met bestaand topic

Hallo,

Het is meer dan 3 weken geleden dat ik de iphone 11 heb besteld. Zou volgende dag geleverd worden. Okay, in deze tijden kan het wat langer duren maar meer dan 3 weken?

Huidige iphone heb ik via abonnement en doet het niet meer. Zonder iphone nu is niet te doen.

Kan er niet tijdelijk een andere oplossing gevonden worden?

 

Admin: verplaatst naar verzameltopic

Wacht al vanaf december schiet voor geen meter op slecht dit van kpn gister er geen gebeld zeggen ze week 3  weet niet meer of ik dat gelofen moet  jammer dit kpn

Reputatie 7
Badge +30

Kunnen jullie dan op z’n minst aangeven hoe ver jullie zijn met het wegwerken van de bestellingen voor de iphone 11 128GB zwart? Staan er bijv nog bestellingen van begin december open of zijn jullie al bezig met die van halverwege december te leveren? 

Dat zou  top zijn als het kon, @KCBR! Maar die informatie heb ik niet 😞. Ik weet alleen dat de meeste iPhone 11 medio week drie, dus deze week, aangevuld worden. Ik heb dus niet meer informatie dan dit! Hopelijk worden jullie deze week allemaal voorzien van een iPhone!

Ik heb net gebeld, ze zeggen dat er as vrijdag weer toestellen binnen komen uit US.

Zijn er al mensen die de iPhone 11 wel al binnen hebben want ik lees dat mensen al sinds 8 december wachtend...?

*Admin: samengevoegd met bestaand topic

Ik wacht inderdaad al sinds 8 december.  Elke week weer uitgesteld... het zou eerst half januari binnenkomen/ weer op voorraad zijn.. ik had al mijn twijfels.. en nu zeggen ze dat hij in week 5 binnenkomt.. 

Nou ik betwijfel het KPN

Ik wacht ook al sinds 17 december. Vind het jammer dat de data steeds worden opgeschoven. Jammer dat er nog steeds geen zicht is op de echte leverdatum. 

Reputatie 1

Zojuist bericht gehad dat mijn IPhone 11 128 GB in het zwart morgen geleverd wordt, het ziet er naar uit dat deze keer de verwachte levertijd wel klopt. Laten we het hopen!

Op 28 december heb ik mijn iPhone 11 128GB zwart besteld, ik heb gister bericht gekregen dat ie werd verzonden en ik heb 'm zojuist in ontvangst genomen. Hopelijk ontvangen andere wachtenden hun toestel ook spoedig. 

Reputatie 7
Badge +10

@Gidohkz en @KCBR, wat een goed nieuws! Veel plezier met jullie nieuwe telefoons! :blush:

Ik heb zojuist een mail gehad dat mijn iPhone 11 purple 256gb morgen geleverd gaat worden. 

Reputatie 7
Badge +20

@SanSaartje, die komen vandaag bij ons binnen inderdaad en gaan dan meteen uitgeleverd worden. Veel plezier ervan!

Fijn dat er toestellen word verzonden en ontvangen! 

Ik heb hem 8 december besteld, en de topic geeft aan dat het in week 5 weer op voorraad.. Is het niet eerder zeker? Ik heb hem eigenlijk echt nodig... en het duurt nu echt al lang, moet ik nog 2 weken wachten??

Reputatie 7
Badge +20

@Maria Noordzij Ik ben bang van wel. Ik kan ze helaas niet eerder tevoorschijn toveren, hoe graag ik dat ook voor je zou willen regelen.

Ik zie in het overzicht niet de levertijd van de iPhone 11 64GB Purple staan. Is het bekend wanneer deze geleverd wordt?

 

Verneem het graag.

Reputatie 7

Goed dat je het zegt @Marlou17, voor dat toestellen wachten we ook op een nieuwe voorraad. Ik heb 'm meteen toegevoegd in het startbericht. Er wordt deze maand nog een nieuwe voorraad van verwacht.

In december bestelden we een iPhone 11 128GB. Sinds de bestelling krijgen we netjes iedere zaterdag een bericht dat hij nog steeds niet leverbaar is… maar na een maand wachten begin ik me toch wel zorgen te maken. Enig idee hoe lang dit kan gaan duren en wanneer deze telefoon geleverd kan worden?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

Hi @kpnklant3012. Wanneer we weer verwachten dat de telefoons geleverd worden hangt af van onder andere de kleur van het toestel. Ik zou je willen vragen te kijken naar het openingsbericht. Hierin staat wanneer we weer verwachten de telefoons uit te kunnen leveren.

Goededag 

@Bart_Z @Jasper @Jose_ @Bram_ @Maurice85 @Jeroen_dB 

 

Kunnen jullie alstublieft de nieuwe levertijden van de iphone 11 128gb zwart naar mij opsturen?

Ik vindt het echt niet leuk dat ik inmiddels al ongeveer een maand voor me toestel wacht.

Hoe zit het nou hiermee ik zie dat zommige mensen het al binnen hebben en dat ook sommige mensen hem ook nog steeds niet binnen hebben. Kunnen jullie alsjeblieft ervoor zorgen dat het zo snel mogelijk komt me ordernummer is   ( ***) misschien hebben jullie er wel wat aan.  Alsjeblieft kunnen jullie even kijken wat de bestelstatus is ik wacht al een maand en vindt het helemaal niet meer leuk.

En iedere keer wordt het een weekje verlengt de levertijd 

Laat me AUB zo snel mogelijk weten en een reactie terug sturen zo fijn zijn.

 

Groetjes 

 

Admin: ordernummer verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +30

@Aliender, ik zie die momenteel niet meer op de lijst staan, zou betekenen dat ‘ie weer voorradig is. Ik verwacht dus dat je binnenkort een mail ontvangt met meer informatie over de levering.

@Maria Noordzij Ik ben bang van wel. Ik kan ze helaas niet eerder tevoorschijn toveren, hoe graag ik dat ook voor je zou willen regelen.

Oké,  ja begrijp ik. 

Kan ik er echt vanuit gaan dat het toestel in week 5 weer voorradig is? Niet dat het weer uitgesteld word? Zit al bijna 2 maanden te wachten, en heb hem nodig !!!

Week 5 is echt zeker?!!

Reputatie 7

We kunnen hier helaas geen garanties op geven, @Maria Noordzij. Dit hangt ervan af wanneer Apple aan ons levert en hoeveel we dan binnenkrijgen. Dat weten we niet van tevoren.