Levertijd iPhone 11

  • 21 December 2020
  • 365 reacties
  • 9587 keer bekeken
Levertijd iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

365 reacties

@W.Terpstra

iPhone 11 64GB Black wordt weer verwacht in week 2. Dus deze week zou jij jouw toestel moeten ontvangen normaal gesproken. 

@RemcoR, nieuwe contract met nieuwe databundel gaat in zodra het huidige is afgelopen, echter in jouw geval zal het huidige doorlopen omdat er nog gewacht wordt op het toestel. 

En de iphone 11 white wanneer is die weer leverbaar

Ik heb 8 december de Iphone 11 in het wit met 128 GB besteld.. nog steeds niet binnen.. elke week maar weer uitgesteld... nu zeggen ze dat hij halverwege januari binnen komt, dat is bijna... ik vraag het me af...

Voor iedereen die nog wacht op een Iphone 11 in de kleur purple geldt dat het helaas wachten is tot medio februari. Helaas kan ik het niet mooier maken. 

Dit is uiteraard niet aanvaardbaar zonder compensatie.

Had ik op voorhand geweten dat het toestel blbij KPN niet direct uit voorraad leverbaar was dan had ik niet bij jullie besteld.

Hebben jullie een compensatie voorstel? 

Hallo , 

Ik heb vandaag 13 januari een iPhone 11 64GB black besteld met abonnement. 
Nu word er netjes bij het bestellen vermeld voor 23:30 besteld morgen in huis. 
Echter krijg ik gelijk naar het betalen bericht dat hij niet op voorraad is. 
Als ik dit had geweten had ik hem wel ergens anders besteld.

Wanneer kan ik nu mijn iPhone 11 verwachten ?? 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hier idem, ruim 3 weken geleden besteld. Ook pas na de bestelling een bericht ontvangen dat de telefoon nog niet leverbaar is. Krijg wekelijks een mail dat het toestel er helaas nog niet. Wanneer wel? Geen idee, maar begrijp dat er heel veel mensen, heel lang moeten wachten. Je zou verwachten dat een actie stopgezet wordt indien er geen telefoons leverbaar zijn! Vind het schandalig dat je mensen weken laat wachten en dit pas achteraf, na bestelling laat weten!

@kpn hebben jullie een indicatie hoelang de levering gaat duren? Ik neem aan dat jullie kunnen zien hoeveel telefoons binnen komen en hoeveel er besteld zijn? Tip! Pas het op jullie site aan zodat mensen vooraf weten wat de verwachte lever tijden zijn ipv dat dit pas bekend wordt gemaakt nadat de bestellingen geplaatst zijn! 

Dag voor kerst abo verlengd en vandaag 14 januari nog steeds iphone 11 niet leverbaar, dit terwijl bij een nwe aansluiting het toestel een paar dagen later werd geleverd. Een update over een mogelijke levertermijn zou fijn zijn

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic

Reputatie 7
Badge +19

  

Ik heb op 9januari 2021 de een iphone 11 wit bestel nummer is *****

bestelt en toen kreeg ik een bericht dat hij niet op voorraad is weten jullie wanneer ze wel weer op voorraad kunnen zijn 

Groetjes mvr immers 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en bericht verplaatst naar bestaand topic

Hi, ik kan me voorstellen dat je jouw iPhone zo snel mogelijk wilt hebben. We zijn afhankelijk van de levering vanuit Apple. Als je ons precies laat weten welke iPhone je bestelt hebt, kunnen we de verwachte levertijd voor je nakijken. 

@Jorik12 We hebben je reactie verplaatst naar dit topic over de levering van de iPhone 11. Ik begrijp dat je de 128GB variant besteld hebt, in welke kleur? Dan kijken we voor je na wat de verwachting is.

@Gabri20 Goed dat je een seintje geeft. Dit type iPhone verwachten we in week 3 weer binnen te krijgen en te kunnen versturen. Je krijgt een mailtje zo gauw jouw toestel naar je toe komt.

@Ronnie32 De levering verschilt per iPhone, we zijn daarbij afhankelijk van de levering die wij vanuit Apple krijgen. Dankjewel voor het signaal en de tip!

@EdwinPro We hebben jouw reactie samengevoegd met dit algemene topic. Ik kan me voorstellen dat je wilt weten wanneer je jouw iPhone ontvangt. Welke iPhone heb je precies besteld? Dan kijken we voor je na wat de verwachting is.

  

Ik heb op 9januari 2021 de een iphone 11 wit bestel nummer is *****

bestelt en toen kreeg ik een bericht dat hij niet op voorraad is weten jullie wanneer ze wel weer op voorraad kunnen zijn 

Groetjes mvr immers 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en bericht verplaatst naar bestaand topic

Hi, ik kan me voorstellen dat je jouw iPhone zo snel mogelijk wilt hebben. We zijn afhankelijk van de levering vanuit Apple. Als je ons precies laat weten welke iPhone je bestelt hebt, kunnen we de verwachte levertijd voor je nakijken. 

@Jorik12 We hebben je reactie verplaatst naar dit topic over de levering van de iPhone 11. Ik begrijp dat je de 128GB variant besteld hebt, in welke kleur? Dan kijken we voor je na wat de verwachting is.

@Gabri20 Goed dat je een seintje geeft. Dit type iPhone verwachten we in week 3 weer binnen te krijgen en te kunnen versturen. Je krijgt een mailtje zo gauw jouw toestel naar je toe komt.

@Ronnie32 De levering verschilt per iPhone, we zijn daarbij afhankelijk van de levering die wij vanuit Apple krijgen. Dankjewel voor het signaal en de tip!

@EdwinPro We hebben jouw reactie samengevoegd met dit algemene topic. Ik kan me voorstellen dat je wilt weten wanneer je jouw iPhone ontvangt. Welke iPhone heb je precies besteld? Dan kijken we voor je na wat de verwachting is.

@Alexandra ik heb op 22 december de iPhone 11 zwart met 128gb besteld. Zou graag willen weten of ik bijvoorbeeld nog 1 week of 1 maand of nog langer moet wachten. Ik snap dat jullie afhankelijk zijn van Apple. 

Ik heb de Iphone 11 met 128 GB in het wit besteld. Deze al 8 december besteld.... 

Wanneer krijg ik hem binnen? Elke week word het weer uitgesteld... ik vraag me af of de levering echt halverwege januari is, en of het niet wéér wordt uitgesteld.…

Weten jullie meer?

Dag voor kerst abo verlengd en vandaag 14 januari nog steeds iphone 11 niet leverbaar, dit terwijl bij een nwe aansluiting het toestel een paar dagen later werd geleverd. Een update over een mogelijke levertermijn zou fijn zijn

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic

iPhone 11 128GB Black wordt weer verwacht in week 2

 

… maar het is nu toch week 2?… 

Deze communicatie kan beter KPN. Dat ben ik van jullie niet gewend.

Een nog tevreden klant in afwachting...

Voor iedereen die nog wacht op een Iphone 11 in de kleur purple geldt dat het helaas wachten is tot medio februari. Helaas kan ik het niet mooier maken. 

Dit is uiteraard niet aanvaardbaar zonder compensatie.

Had ik op voorhand geweten dat het toestel blbij KPN niet direct uit voorraad leverbaar was dan had ik niet bij jullie besteld.

Hebben jullie een compensatie voorstel? 

@Alexandra ik vindt het bijzonder teleurstellend dat je mijn vraag overslaat in het stukje waar je wel inhoudelijk ingaat op andere vragen. 

Het zou niet meer dan schappelijk zijn van KPN om deze misleiding te compenseren. 

Uiteraard begrijp ik dat jullie afhankelijk zijn van leveringen uit het buitenland, echter melden jullie tot op de dag van vandaag op de website dat vandaag besteld morgen in huis is. 

Nergens wordt de klant bij het selecteren van de iPhone 11 op de hoogte gebracht dat het toestel niet uit voorraad leverbaar is. 

Gisteren wordt mij door een collega van je verteld dat ik tot medio februari moet wachten op mijn toestel. In die tijd kan ik een provider zoeken die het toestel wel op voorraad heeft en kan ik  mij abonnement daar onder brengen, goedkoper ook nog. 

Want uiteraard heb ik voor aanschaf van een nieuw toestel en abonnement andere providers bekeken, uiteindelijk tegen een meerprijs besloten weer voor kpn te kiezen omdat ik jaren tevreden klant ben. 

Mijn tevredenheid begint echter terug te lopen en ik zou het dan ook heel fijn vinden als jullie mij en alle andere klanten die zich in dit forum hebben gemeld, die door jullie zijn voorgelogen, naar tevredenheid zouden compenseren voor het ongemak. 

 

Vind het nogal al slordig dat er, zoals veel op dit forum melden er niet bij het bestellen vermeld wordt dat het toestel niet voorradig is. Ik heb een IPhone 11 Black 128GB besteld.

Is er inmiddels meer bekend of deze levering in week 2 gehaald wordt? Zou inmiddels wel bekend moeten zijn lijkt me 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Beste KPN,

Klopt het nog voor de iPhone 11 128 GB wit dat deze halverwege januari binnen komt? Of zal dit weer worden omgegooid? Daarbij vroeg ik mij ook af waarom ik niet meer persoonlijk op de hoogte wordt gehouden via sms 

Reputatie 7
Badge +19

@Ronnie32 Snap ik! We verwachten deze iPhone in week 3 weer binnen te krijgen.

@Maria Noordzij We krijgen de toestellen soms minder snel binnen dan verwacht en we zouden willen inderdaad. Ik heb even voor je gekeken. We verwachten de door jou bestelde iPhone in week 5 weer van Apple te ontvangen. We houden je ook per e-mail op de hoogte.

@EdwinPro Ik snap dat je je nieuwe iPhone liever gisteren dan vandaag ontvangt. We zijn afhankelijk van de levering vanuit Apple, ik zie inderdaad dat de verwachte levertijd is aangepast naar week 3. Je krijgt je toestel zo snel mogelijk, en we sturen je een mail zo gauw het onderweg is. 

@SanSaartje Als ik nu naar de beschikbaarheid van de iPhone kijk, zie ik het volgende staan:

We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk te informeren, ook tijdens het bestellen. Ik vind het heel jammer om te horen dat dit niet duidelijk genoeg is geweest toen je de bestelling hebt geplaatst. Ik kan het geen misleiding noemen, omdat de levertijd wel weergegeven wordt. Als je kiest voor de paarse variant, en nog niet 128Gb aan hebt geklikt, staat er niet dat het tot half februari kan duren. Maar als je 'm vervolgens selecteert komt het tevoorschijn. Dankjewel voor het signaal, dat neem ik mee, omdat het signaal wel vaker voorbij komt. Misschien kan de verwachte levertijd nogmaals weergegeven worden tijdens de bestelling. Ik kan niet beloven of het gerealiseerd wordt, maar ik geef het in ieder geval door. 

Reputatie 7
Badge +19

Beste KPN,

Klopt het nog voor de iPhone 11 128 GB wit dat deze halverwege januari binnen komt? Of zal dit weer worden omgegooid? Daarbij vroeg ik mij ook af waarom ik niet meer persoonlijk op de hoogte wordt gehouden via sms 

Hi Meerkoetjes, ik zie dat de verwachting helaas aangepast is. We verwachten deze iPhone in week 5 weer binnen te krijgen. We sturen je een e-mail zo gauw het toestel jouw kant op komt. 

Ik zie overigens dat niet alle verwachte levertijden bovenin dit topic meer kloppen. We zorgen ervoor dat ze bijgewerkt worden.

Heb de iPhone 11 tijdje geleden besteld, hoorde gister of eergisteren nog dat ik hem deze week zou krijgen en weer uitgesteld naar week 3, wat een aanfluiting.

Zie je wel..... toch niet halverwege januari. Maar in week 5  !!!!wat is dit nou..... 

Ik wacht al dik een maand.... komt er gewoon nog een maand bij... echt niet normaal meer

Beste KPN,

Klopt het nog voor de iPhone 11 128 GB wit dat deze halverwege januari binnen komt? Of zal dit weer worden omgegooid? Daarbij vroeg ik mij ook af waarom ik niet meer persoonlijk op de hoogte wordt gehouden via sms 

Hi Meerkoetjes, ik zie dat de verwachting helaas aangepast is. We verwachten deze iPhone in week 5 weer binnen te krijgen. We sturen je een e-mail zo gauw het toestel jouw kant op komt. 

Ik zie overigens dat niet alle verwachte levertijden bovenin dit topic meer kloppen. We zorgen ervoor dat ze bijgewerkt worden.

Beste KPN,

Ik zie nu dat de levertijden voor alle toestellen zijn aangepast en lees ook op dit forum dat de ervaring is dat er elke week wel weer een update is van de levertijd. Als ik in week 1 besteld heb kan ik mijn bestelling nog wel annuleren? 

Dit is niet helemaal fair. Wordt weer veranderd naar een andere levertijd????
Ik geloof niet meer dat dit toestel (iphone 11 64g black) in week 3 ineens wel wordt geleverd. Dat is volgende week toch? Kunnen jullie alsjeblieft eerlijk zijn? De mogelijkheid om mijn bestelling te annuleren heb ik ook niet meer.

Reputatie 7
Badge +20

Ik begrijp donders goed dat jullie balen. Wij zijn in de levering echter ook afhankelijk van de leverancier. Als die niet eerder kan leveren door welke omstandigheden dan ook , dan kunnen wij ze ook niet eerder uitleveren. En zoals het nu lijkt komen de meeste toestellen vanaf week 3 weer bij ons binnen, enkele toestellen nog iets later. 

Hallo! Ik heb een IPhone 11 64 gb zwart besteld maar ik kreeg een sms dat de telefoon niet op voorraad is. Wanneer is hij wel weer op voorraad?Ik zit nu met een iPhone 7 die elke keer uitvalt en ben toch een beetje wanhopig;)

Mijn vraag: waarom worden we voorgelogen door de verkoper?

Ik voel me echt voorgelogen door de kpn verkoper! Ik heb mijn abonnement vervroegd verlengd voor de iPhone 11 actie. En net als zovele de iPhone 11 gekocht. Meneer zegt de witte 64 is niet op voorraad. Prima ik leg uit dat het toestel stuk is en hij bied mij de duurdere witte128 aan. Deze is op voorraad en heeft u uiterlijk 30 december in huis. Ik ga voor het duurde toestel want ik heb een nieuwe nodig want de oude is stuk. Nu wordt ik keer op keer aan het lijntje gehouden!!! Nee hij komt week 1, nee hij komt week 2 nu komt ie weer week 5!!! Ik voel me echt heel slecht behandeld door de kpn. Wees gewoon eerlijk ipv te verkopen wat niet op voorraad is. Dat scheelt een hoop onnodige negatieve reacties!.

Reputatie 7
Badge +20

@Diana1997xx vanaf week 3 worden ze weer verwacht. Dus het kan niet lang meer dueren. 

@Cdjong17, Ik begrijp heel goed dat je baalt. Je besteld een toestel en die verwacht je. Helaas komt het soms voor dat een toestel niet op voorraad is. Nu hadden wij eerder de voorraad verwacht. Helaas is dat later geworden. Wij zijn hierin afhankelijk vanaf de leverancier. Mijn vermoeden is dat de pandemie hier een rol in speelt, maar met zekerheid durf ik dat niet te zeggen. Maar voorliegen wil ik het niet noemen, wij krijgen de verwachte leverdatum binnen en die geven wij door. Dat deze steeds uitgesteld wordt is uiterst balen. 

@Alexandra @Bart_Z @Jasper @Jeroen_dB @Thomas @Marcia_ 

 

Goededag,

 

Ik wacht inmiddels al een paar weken op me iphone 11 128Gb BLACK die ik heb besteld.

 

Hebben jullie enig idee wanneer die komt?

 

Kunnen jullie even voor me kijken AUB heb meerdere mensen die de zelfde telefoon als mij hebben besteld en het jammer vinden dat de iPhones niet komen.

 

Maar goed kunnen jullie dan even kijken wanneer ze komen en mij zo snel mogelijk een reactie terug willen sturen 

 @Alexandra @Bart_Z @Jasper @Jeroen_dB @Thomas @Marcia_ 

 

Groetjesss

Reputatie 7

Hoi @Aliender, wanneer jouw bestelling precies geleverd zal worden kunnen we niet zien. Er wordt voor dat model in week 3 een nieuwe levering verwacht. Als jouw toestel dan geleverd wordt krijg je daar een bericht van,