Beantwoord

Wanneer gaat KPN Apple watch 7 met 4G ondersteunen?

  • 18 December 2021
  • 111 reacties
  • 9983 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

111 reacties

Ook ik heb mijn KPN abonnement net verlengd 

en een mooie watch 7 4G gekocht.

Dit naar aanleiding van het pers bericht van KPN waarin 

werd aangegeven dat ze de Watch zouden gaan ondersteunen. En nu vertikken ze het om een termijn of datum af te geven. 

KPN ik vind het klant misleiding en gewoon schandalig.

Badge +1

Ook ik heb mijn KPN abonnement net verlengd 

en een mooie watch 7 4G gekocht.

Dit naar aanleiding van het pers bericht van KPN waarin 

werd aangegeven dat ze de Watch zouden gaan ondersteunen. En nu vertikken ze het om een termijn of datum af te geven. 

KPN ik vind het klant misleiding en gewoon schandalig.

 

Ja ik wacht ook daar op maar wat ik  ook probeer krijg geen duidelijke antwoord Er zijn al diverse klanten die zo’n horloge hebben aan geschaft alleen naar aanleiding van het bericht van kpn dat ze het zouden ondersteunen dat is nu bijna een maand of 4/5 geleden 

niet heel netjes van KPN

Badge +1

Inmiddels met KPN gesproken, bij het noemen van het persbericht wordt er gedaan alsof de neus bloed, ze willen ook niet toegeven dat ze een fout hebben gemaakt (was voor mij voldoende geweest, balen maar hè foutje kan). Dus komende twee jaar gaat hier zodra het kan 1x glasvezel en 3x mobiel eruit.
 

KPN komt niet betrouwbaar over, als ze over zoiets kleins al niet oprecht communiceren, wat dan als het over echt iets gaat? Mijn vertrouwen is weg. Het is niet meer van deze tijd om zo met je klanten om te gaan. 

Ja heb je gelijk wel klanten lokken maar verder ho maar ☹️

We uiten ons ongenoegen wel op dit forum, maar KPN reageert toch niet. Moeten we het niet breeder uitzetten

via een speciale facebook pagina afzo.

Ik den dat we op die manier nog wel meer klanten bereiken die hiermee geconfronteerd zijn.

Badge +1

We uiten ons ongenoegen wel op dit forum, maar KPN reageert toch niet. Moeten we het niet breeder uitzetten

via een speciale facebook pagina afzo.

Ik den dat we op die manier nog wel meer klanten bereiken die hiermee geconfronteerd zijn.

Ik denk dat ze geen reactie geven om geen klanten te verliezen En een aan kondigen doen dat ze het gaan ondersteunen om klanten te winnen en verder niks doen want div klanten hebben al verlengt en horloge aangeschaft (Facebook heb ik niet)

Wat een frustratie wordt er hier geuit. Er is al genoemd dat KPN nooit een specifieke datum heeft genoemd waarop de ondersteuning voor de Watch Cellular er gaat komen. Het schept inderdaad wel verwachtingen, dus wellicht was het beter geweest hier niets over te vermelden dan mensen hoop te geven. Ik zou persoonlijk pas een bericht doen uitgaan wanneer er een datum vaststaat. Klanten kunnen weinig tot niets met ‘voornemens’ blijkt wel weer.

Zelf heb ik 5 mobiele abonnementen bij KPN lopen, tevens TV en internet van KPN over een koperlijn. Over dat totaalpakket zijn we zeer tevreden, ondanks het gemis van glasvezel (ook nog geen zicht daarop) en veel hogere snelheid die Ziggo mij kan bieden (jarenlang drama en uit pure frustratie naar KPN overgestapt).

Onlangs heb ik zelf ook de Apple Watch 7 Cellular aangeschaft vanuit de gedachte dat die extra 4G optie er uiteindelijk wel zal komen bij KPN. T-Mobile is voor mij geen optie gezien het totaalpakket wat ik nu heb en het slechte bereik van die provider en ik hoop dan ook dat KPN er alles aan zal doen om de eSim mogelijkheid voor wearables binnen afzienbare tijd aan hun pakket toe te voegen.

 

Als iemand hier meer over weet dan hoor ik het graag. Heb namelijk mijn vrouw een Apple Watch cellular gegeven en zij zit bij al jaren bij kpn. E overweegt nu om over te stappen als hier niet snel duidelijkheid over is. Kan iemand van KPN hier nu iets over zeggen?

Ik heb ook een Apple Watch met 4G ondersteuning gekocht in de veronderstelling dat ik binnenkort gebruik kan maken van deze optie.

wellicht kunnen we gezamenlijk informatie vragen bij consuwijzer hoe we hier bij KPN op in kunnen spelen? Ik heb de link toegevoegd, en bijna onderaan de pagina is er de mogelijkheid om via whatsapp contact met ze op te nemen  

 

Consuwijzer

Reputatie 7

Maar wat heeft de ACM nu te maken met de beslissing van KPN of en wanneer ze de Apple watch 7 cellular gaan ondersteunen?

Badge +1

Volgens mijn worden we aan het lijntje gehouden omdat ze bang zijn klanten te verliezen Daarom steeds antwoord Hou het forum en kpn in de gaten 

Badge +1

Wat een frustratie wordt er hier geuit. Er is al genoemd dat KPN nooit een specifieke datum heeft genoemd waarop de ondersteuning voor de Watch Cellular er gaat komen. Het schept inderdaad wel verwachtingen, dus wellicht was het beter geweest hier niets over te vermelden dan mensen hoop te geven. Ik zou persoonlijk pas een bericht doen uitgaan wanneer er een datum vaststaat. Klanten kunnen weinig tot niets met ‘voornemens’ blijkt wel weer.

Zelf heb ik 5 mobiele abonnementen bij KPN lopen, tevens TV en internet van KPN over een koperlijn. Over dat totaalpakket zijn we zeer tevreden, ondanks het gemis van glasvezel (ook nog geen zicht daarop) en veel hogere snelheid die Ziggo mij kan bieden (jarenlang drama en uit pure frustratie naar KPN overgestapt).

Onlangs heb ik zelf ook de Apple Watch 7 Cellular aangeschaft vanuit de gedachte dat die extra 4G optie er uiteindelijk wel zal komen bij KPN. T-Mobile is voor mij geen optie gezien het totaalpakket wat ik nu heb en het slechte bereik van die provider en ik hoop dan ook dat KPN er alles aan zal doen om de eSim mogelijkheid voor wearables binnen afzienbare tijd aan hun pakket toe te voegen.

 

Dan kun je lang wachten ben ik bang voor maar ik kijk hier over een halfjaar wel weer 

Hallo @pietsbandenservice ,

KPN heeft daar momenteel nog geen concrete plannen voor. Als dat veranderen gaat, komt dat zeker op de website en hier op het forum te staan. 

Nederlandse providers ondersteunen alleen smartwatches die een esim hebben en voldoen aan het GSMA Consumer Model, een breed gedragen standaard in de telecomindustrie. De esim-implementatie van de Apple Watch vereist aanvullende functionaliteit en Nederlandse providers ondersteunen die (vooralsnog) niet.
 

Een uitgebreid verhaal over dit onderwerp kun je hier terugvinden: 

https://www.google.nl/amp/s/www.iphoned.nl/nieuws/apple-watch-cellular-nederland-uitleg/%3famp

 

bronnen : 

 

Hou ook dit topic in de gaten : 

 

Je verhaal klopt niet.. t mobile Nederland  biedt deze e sim op Apple Watch gewoon aan… kpn beloofd zoals gewoonlijk iets wat ze niet nakomt 

Badge +1

Hallo @pietsbandenservice ,

KPN heeft daar momenteel nog geen concrete plannen voor. Als dat veranderen gaat, komt dat zeker op de website en hier op het forum te staan. 

Nederlandse providers ondersteunen alleen smartwatches die een esim hebben en voldoen aan het GSMA Consumer Model, een breed gedragen standaard in de telecomindustrie. De esim-implementatie van de Apple Watch vereist aanvullende functionaliteit en Nederlandse providers ondersteunen die (vooralsnog) niet.
 

Een uitgebreid verhaal over dit onderwerp kun je hier terugvinden: 

https://www.google.nl/amp/s/www.iphoned.nl/nieuws/apple-watch-cellular-nederland-uitleg/%3famp

 

bronnen : 

Weet ik alleen T-Mobil heeft het kpn !!!!!!!!!!!weet ik niet maar heb weinig vertrouwen in hun beloftes 

Hou ook dit topic in de gaten : 

 

Je verhaal klopt niet.. t mobile Nederland  biedt deze e sim op Apple Watch gewoon aan… kpn beloofd zoals gewoonlijk iets wat ze niet nakomt 

 

Als ik moet gokken komt kpn rond september/oktober met ondersteuning ervoor.

 

T-Mobile heeft al vaker 1 jaar eerder ondersteuning voor zaken.

tmobile eerste provider met iPhone in NL

tmobile eerste provider met e-Sim 

 

kpn loopt achter de feiten aan… ze zullen het ondersteunen daar liegen ze niet over maar vaak pas een jaar na lancering in NL.

om dus geen klanten te verliezen zeggen ze vanaf het begin we gaan het ondersteunen/invoeren terwijl het gewoon nog ruim een jaar duurt. 
 

precies de reden dat ik nog niet upgrade van serie 3 naar 7… koop iets dat ik toch niet kan gebruiken “bij kpn”

Badge +1

Als ik moet gokken komt kpn rond september/oktober met ondersteuning ervoor.

 

T-Mobile heeft al vaker 1 jaar eerder ondersteuning voor zaken.

tmobile eerste provider met iPhone in NL

tmobile eerste provider met e-Sim 

 

kpn loopt achter de feiten aan… ze zullen het ondersteunen daar liegen ze niet over maar vaak pas een jaar na lancering in NL.

om dus geen klanten te verliezen zeggen ze vanaf het begin we gaan het ondersteunen/invoeren terwijl het gewoon nog ruim een jaar duurt. 
 

precies de reden dat ik nog niet upgrade van serie 3 naar 7… koop iets dat ik toch niet kan gebruiken “bij kpn”

Ik wacht nog ff heb nog niks gekocht 

Badge +1

Ik wacht nog wel  ff heb nog geen  Apple watch gekocht 

Reputatie 3

Over een half uur is de eerste aankondiging 135 dagen geleden. Ik verneem graag een exacte datum vanaf wanneer jullie e-sim voor wearables gaan ondersteunen.

Reputatie 7
Badge +17

Over een half uur is de eerste aankondiging 135 dagen geleden. Ik verneem graag een exacte datum vanaf wanneer jullie e-sim voor wearables gaan ondersteunen.

We kunnen geen datum geven, sorry.

Badge +1

Over een half uur is de eerste aankondiging 135 dagen geleden. Ik verneem graag een exacte datum vanaf wanneer jullie e-sim voor wearables gaan ondersteunen.

We kunnen geen datum geven, sorry.

gaat ook nooit gebeuren weer een nieuwe klanten bind  actie Net zoals de  Viaplay actie 

beloof dan niks nu alleen maar mensen onnodig Apple Watch aan schaffen 

Reputatie 7

beloof dan niks nu alleen maar mensen onnodig Apple Watch aan schaffen 

Dat er mensen zijn die hebben kunnen wachten met de aanschaf van een Apple Watch Series 7 Cellular kan je kpn moeilijk aanrekenen.

Dat kpn gemaakte beloften (als die gedaan zijn) moet nakomen lijkt mij duidelijk.

Reputatie 4
Badge +2

5 februari is het 3 maanden geleden dat T-mobile met de Multisim begon

Hopelijk is dat de exclusiviteits periode die ze gekregen hebben en kan KPN dan aanhaken..

Zoniet dan zal het helaas een half jaar of een jaar zijn 😩

fingers crossed for a release soon….

Reputatie 7

Hopelijk is dat de exclusiviteits periode die ze gekregen hebben en kan KPN dan aanhaken..

Waarom denk je dat T-Mobile een exclusiviteitsperiode heeft gekregen?

Reputatie 4
Badge +2

Omdat dit met Apple Pay ook zo was en omdat er op de T-Mobile Multisim pagina staat dat ze de eerste provider zijn in Nederland…

Ook KPN heeft aangegeven dit te gaan doen en ook op hun E-sim pagina staat dat ze het gaan ondersteunen..

KPN houd de kaken op elkaar omdat ze een embargo hebben en niks mogen zeggen..

kortom de geschiedenis herhaald zich :nerd:

Reputatie 2

Al gaf KPN maar een indicatie van de periode aan wanneer ze de Apple Watch 4G gaan ondersteunen. Bijvoorbeeld 1e of 2e kwartaal 2022 of nog later. Maar zelfs dát niet... 

Badge +1

Al gaf KPN maar een indicatie van de periode aan wanneer ze de Apple Watch 4G gaan ondersteunen. Bijvoorbeeld 1e of 2e kwartaal 2022 of nog later. Maar zelfs dát niet... 

Ik heb de moet al opgegeven echt kpn het enige wat ze willen zijn nieuwe klanten met valse verwachtingen