Beantwoord

Wanneer gaat KPN Apple watch 7 met 4G ondersteunen?

  • 18 December 2021
  • 111 reacties
  • 9983 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

111 reacties

@Doornekamp33 goed opgemerkt ik heb vorig jaar een Apple Watch gekocht en deze vraag gesteld bij KPN waar ik te horen kreeg wij zijn er druk mee bezig en zullen zeer waarschijnlijk de eerste provider zijn die Apple Watch 4G gaat ondersteunen.

daarna is er nooit meer een reactie vanuit KPN gekomen, en is het is de koelkast beland, en was uiteindelijk t-mobile de eerste die 4G op de markt bracht.

Dus heeft iemand iets gezegd wat die niet wist en niet waargemaakt werd,

trend die vaker voorkomt tegenwoordig, en niet alleen bij KPN.

Reputatie 4
Badge +2

Ik denk dat Apple met meerdere providers gesprekken heeft gevoerd en KPN iets te snel en voor hun beurt bekend heeft gemaakt dat ze dit gingen( mochten) ondersteunen..

Door ons is aangenomen aangezien het bericht dat ze de eerste waren die live gingen.

Door Apple wordt bepaald wie zich de nummer 1 mag noemen al dat niet gecombineerd met het hebben van de diepste zakken met geld door de wannabe nummer 1.

Vervolgens is er een exclusiviteits periode voor die nummer 1 en mogen die andere providers niets bekend maken over hun plannen en planning.

Vandaar de stilte en standaard berichten die gewoon niet anders mogen bevatten.

Dit gebaseerd op hoe het ging ivm Apple Pay en de eerste ondersteuning door ING

Allen de hoge heren weten die planning en de medewerkers wordt ook niets verteld om doorsluizen van info de kop in te drukken.

Ook ik ben vol ongeduld aan het wachten op ondersteuning en liever vandaag als morgen 😜

@albert2110, Toen Apple hier op de markt kwam met de iPhone was er een exclusieve periode voor 1 provider waar die te verkrijgen was, nu is de watch wel overal verkrijgbaar, ik zou als provider geen Apple meer willen verkopen als ze dat zouden blokkeren.

Ik denk dat Apple met meerdere providers gesprekken heeft gevoerd en KPN iets te snel en voor hun beurt bekend heeft gemaakt dat ze dit gingen( mochten) ondersteunen..

Door ons is aangenomen aangezien het bericht dat ze de eerste waren die live gingen.

Door Apple wordt bepaald wie zich de nummer 1 mag noemen al dat niet gecombineerd met het hebben van de diepste zakken met geld door de wannabe nummer 1.

Vervolgens is er een exclusiviteits periode voor die nummer 1 en mogen die andere providers niets bekend maken over hun plannen en planning.

Vandaar de stilte en standaard berichten die gewoon niet anders mogen bevatten.

Dit gebaseerd op hoe het ging ivm Apple Pay en de eerste ondersteuning door ING

Allen de hoge heren weten die planning en de medewerkers wordt ook niets verteld om doorsluizen van info de kop in te drukken.

Ook ik ben vol ongeduld aan het wachten op ondersteuning en liever vandaag als morgen 😜

 

Hoe kom je aan deze informatie? Zijn dat aannames van jezelf of wishful thinking? Er is nog steeds geen enkel keihard bewijs dat KPN de Apple Watch 4g gaat ondersteunen. Het enige wat ik weet is dat het persbericht van KPN van begin september 2021 door de pers verkeerd is geïnterpreteerd en niet juist is gecommuniceerd door de pers. Daarna is er nooit meer gerectificeerd, niet door de pers en ook niet door KPN. Het blijft dus gewoon onzeker of KPN de Apple Watch 4g ooit gaat ondersteunen.

Sorry, mag ik zeggen dat het niveau van de medewerkers aan de telefoon bedroevend is?

Gebeld om te kijken wat voor ‘n aanbieding ze voor me hebben, om mijn mobiele sim only abonnement te verlengen. Ga er helaas alleen maar op achter.

Maar goed, ik denk ik vraag even hoe het zit met een abonnement voor de Apple Watch 4G. Krijg ik als reactie “4G? Huh? We hebben toch al 5G”? Echt serieus??? Moest de mevrouw (2e lijn support) in kwestie uitleggen de het product de Apple Watch 4G heet en dat je met behulp van een e-sim de de watch kunt bellen, zonder dat je je telefoon bij je hoeft te hebben. Dat wist deze persoon niet en moest het navragen om vervolgens de verbinding te verbreken. 

Ik denk dus dat het antwoord is dat het voorlopig nog niet komt of ze de vragen erover zat zijn. 😂

Reputatie 7

Moest de mevrouw in kwestie uitleggen de het product de Apple Watch 4G heet...

En dat is dus niet juist, het product heet "Apple Watch Series 7 - Cellular".

Badge +1

Met andere woorden kpn heeft leugens verteld alleen maar om nieuwe klanten te krijgen Net als Viaplay alleen nieuwe klanten gratis 2022 Maar Viaplay is zo wie niks formule 1 is waardeloos wat commentaar betreft ik heb het wel maar ga er mee stoppen en ga naar F1 tv komt binnenkort met Nederlands commentaar en nog goed koper ook 

Reputatie 2

Ik vermoed dat KPN geen ondersteuning gaat bieden voor de Apple Watch Cellular.

Badge +1

Ik vermoed dat KPN geen ondersteuning gaat bieden voor de Apple Watch Cellular.

Neen ben ik ook bang voor blij dat ik Apple whatch cellular horloge nog niet gekocht heb 

Mijn vader die deze zomer 90 wordt heeft op basis van het wellicht verkeerd maar nooit door KPN gerectificeerde bericht van September vorig jaar een Apple Watch cellular gekocht. Juist omdat hij nogal eens vergeet zijn telefoon mee te nemen. Het betuigd niet van veel klasse nu KPN met een zo mogelijk nog vager statement komt. Duidelijk communiceren, excuses maken voor foute verwachtingen die gewekt zijn alsmede aangeven wanneer dit opgelost gaat worden is kennelijk niet makkelijk. @Joost Farwerck, wellicht nog eens kijken naar de afdeling customer service en communicatie?

Badge +1

Mijn vader die deze zomer 90 wordt heeft op basis van het wellicht verkeerd maar nooit door KPN gerectificeerde bericht van September vorig jaar een Apple Watch cellular gekocht. Juist omdat hij nogal eens vergeet zijn telefoon mee te nemen. Het betuigd niet van veel klasse nu KPN met een zo mogelijk nog vager statement komt. Duidelijk communiceren, excuses maken voor foute verwachtingen die gewekt zijn alsmede aangeven wanneer dit opgelost gaat worden is kennelijk niet makkelijk. @Joost Farwerck, wellicht nog eens kijken naar de afdeling customer service en communicatie?

Dat is zeer vervelend kun je na gaan hoe ze met klanten omgaan Alleen maar klanten behouden door deze optie aan te kondigen  

Nooit

Reputatie 3

Ik denk nooit.

in ieder geval niet binnen 325 dagen na aankondiging. Dat is namelijk vandaag. Interessante manier van communiceren.

Badge +1

verzinnen gewoon wat om klanten te behouden of te krijgen daar naar hoor je niks meer Alleen maar internet verhogen om dat gemaakte kosten hier voor steeds duurder worden lariekoek Jazeker salaris directeur verhogen (bonussen) 

Reputatie 1

verzinnen gewoon wat om klanten te behouden of te krijgen daar naar hoor je niks meer Alleen maar internet verhogen om dat gemaakte kosten hier voor steeds duurder worden lariekoek Jazeker salaris directeur verhogen (bonussen) 

Ik heb hier eerder over geschreven dat ik mailcontact heb gehad met de directeur van KPN.

Toen heb ik als antwoord gekregen, dat in de eerste helft van Oktober KPN live gaat met de E-sim ondersteuning voor o.a Apple Watch.

Maar omdat dit nog niet officieel naar buiten is gebracht is dit de enigste informatie die ik heb.

Voor verdere opties zullen we tot die tijd moeten wachten.

 



 

Badge +1

Bedankt voor de info 

maar dat zeiden vorige jaar ook rond deze tijd en inmiddels jaar verder als het waar is dan ben ik er bij maar voorlopig schaf ik niks aan 

Reputatie 7

Ik heb hier eerder over geschreven dat ik mailcontact heb gehad met de directeur van KPN.

Toen heb ik als antwoord gekregen, dat in de eerste helft van Oktober KPN live gaat met de E-sim ondersteuning voor o.a Apple Watch.

De directeur van KPN zal nooit zo'n uitspraak gedaan kunnen hebben, dat is immers beursgevoelige informatie.

Badge +1

Ik heb hier eerder over geschreven dat ik mailcontact heb gehad met de directeur van KPN.

Toen heb ik als antwoord gekregen, dat in de eerste helft van Oktober KPN live gaat met de E-sim ondersteuning voor o.a Apple Watch.

De directeur van KPN zal nooit zo'n uitspraak gedaan kunnen hebben, dat is immers beursgevoelige informatie.

Precies hoe kan zo’n man zo uitspraak doen net wat ik al schreef vorige jaar zeiden ze het zelfde ik geloof er niks van 

Reputatie 1

Ik heb hier eerder over geschreven dat ik mailcontact heb gehad met de directeur van KPN.

Toen heb ik als antwoord gekregen, dat in de eerste helft van Oktober KPN live gaat met de E-sim ondersteuning voor o.a Apple Watch.

De directeur van KPN zal nooit zo'n uitspraak gedaan kunnen hebben, dat is immers beursgevoelige informatie.

Precies hoe kan zo’n man zo uitspraak doen net wat ik al schreef vorige jaar zeiden ze het zelfde ik geloof er niks van 

Nou dat klopt wel. dat ze dat zijden.
Want als je nu bijvoorbeeld de klantenservice zou bellen en zou vragen of er al wat bekend is over E-sim voor Apple Watch, dan zullen ze zeggen dat er nog niks over bekend is.
Dat komt omdat de klantenservice die maar beetje achter de knopjes zitten, het zelf nog niet eens hier info over hebben.
Toen ik de vorige keer hier ook melde dat ik een mail had ontvangen (vorige maand) toen werd ik paar uur later door KPN gebeld met de vraag of ik mijn bericht wilde verwijderen.
Omdat de klantenservice hier nog niks over weten wat en hoe qua prijzen.
Dus met andere woorden, die directeur had eigenlijk zo slim moeten zijn om mij niet die antwoord te geven.
maar dat heeft voor ons als klanten het voordeel dat wij nu weten dat het in oktober live gaat.
Ik zou na dat het live is gegaan kijken of ik een screenshot van de mail hier als foto erbij kan plaatsen.
Aangezien er een aantal van jullie zijn die er niet in geloven dat ik met de directeur heb gemaild.
 

Reputatie 7

Toen ik de vorige keer hier ook melde dat ik een mail had ontvangen (vorige maand) toen werd ik paar uur later door KPN gebeld met de vraag of ik mijn bericht wilde verwijderen.

Dat kan ik me nauwelijks voorstellen want de moderators weten heel goed dat je na een uur sowieso niets meer aan jouw bericht kunt wijzigen. En het verwijderen van een bericht is überhaupt onmogelijk.

Ik schat in dat het niet moeilijk te raden is dat t-mobile gewoon zoals vaak al eerder is geweest het exclusieve contract heeft met Apple voor de periode van 1 jaar. Apple zal geen uitspraken doen over contracten met telecom bedrijven. Zoals ook t-mobile.

Natuurlijk zou het sportief geweest zijn wanneer KPN

dit gewoon netjes zou zeggen tegen zijn / haar klanten. Maar ja de klant nog net even laten verlengen voor een jaar en dus binden met de uitspraak wij gaan het ook ondersteunen. Zonder een datum te noemen.

Dan is het leed al geleden en denken veel mensen eindelijk…en dan hebben ze toch nog weer wat klanten weten te binden. Zo gaan die spelletjes.

Goede nieuws is dat het jaar bijna voorbij is. Dus voor de KPN klanten denk ik dat er na de lancering van de nieuwe Watch snel verandering zou komen. En zo niet dan zou ik gewoon lekker opzeggen omdat je dan een contract hebt met een niet bepaald betrouwbare partij met valse beloftes.

Reputatie 7

Bron

Lijkt mij duidelijk onzin. 

Reputatie 7

Lijkt mij duidelijk onzin. 

Maar is het echt niet, Apple wil een vinger in de pap houden bij het activeren van de eSim op een Apple Watch en daar wringt hem de schoen. Het activeren van een eSim moet, conform het GSMA Consumer Model, namelijk kunnen zonder de tussenkomst van de hardwareleverancier ... Apple in dit geval.