Beantwoord

Wanneer gaat KPN de Apple watch cellular modellen aanbieden?

  • 22 October 2021
  • 118 reacties
  • 7284 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

118 reacties

@Bart_Z  Is er inmiddels al nieuws wat betreft de ondersteuning voor de Iwatch?

De aanbiedingen die Tmobile promoot zijn best interessant en KPN kan haast niet(lang meer) achterblijven lijkt mij? 

Reputatie 7
Badge +20

Helaas nog niet, hopen snel meer duidelijkheid te krijgen.

Reputatie 2

Helaas nog niet, hopen snel meer duidelijkheid te krijgen.

Wat is “snel” ?

Reputatie 7
Badge +20

Als er meer informatie is, dan zullen wij dat delen. 

Reputatie 1

Ik denk dat tmobile het alleen recht heeft voor een periode van 2a3 maanden. 
daarna mag kpn dus even geduld! 

Reputatie 2

Ik denk er het mijne van… Geloof je werkelijk dat T-Mobile voor 2 à 3 maanden het alleenrecht heeft? Waar baseer je die termijn op??

Reputatie 1

Dat was met Apple Pay ook zo! 
 

Het is alleen jammer dat kpn niet meer duidelijkheid geeft over eerdere uitspraken; “als de Apple Watch 4G uitkomt gaan wij het ook ondersteunen. “


Zo’n groot bedrijf en zo log in communicatie. Dit geeft vertrouwen… 

Reputatie 2

Ja, maar Apple Pay is toch duidelijk iets anders dan 4G!

Reputatie 1

@hans uiteraard is Apple Pay een ander product. Waar het om gaat is dat er toen ook voor 1 bank een periode was van het alleenrecht. (In de hoop dat mensen overstappen en hiermee nieuwe klanten aantrekken). 
 

omdat T-Mobile nu het alleen recht heeft moeten mensen die graag 4g op hun Watch willen overstappen. Dat is juist de bedoeling van tmobile. 

Reputatie 2

Ik dacht dat Apple bepaalde welke provider de 4G functionaliteit mag gebruiken voor de Apple Watch. Niet de provider...

Reputatie 1

Natuurlijk bepaald Apple dat… zal wel zo zijn, wie het meeste betaald mag als eerste…

Reputatie 7

Ik dacht dat Apple bepaalde welke provider de 4G functionaliteit mag gebruiken voor de Apple Watch. Niet de provider...

Waarom zou Apple providers uit willen sluiten, het is Apple toch zeker te doen om een zo groot mogelijk afzetgebied?

Reputatie 2

Zeker, maar niet alleen een groot afzetgebied. Ook gunstige financiële contracten met de provider.

Reputatie 7

Zeker, maar niet alleen een groot afzetgebied. Ook gunstige financiële contracten met de provider.

De Apple watch kost bij alle providers precies hetzelfde dus dat maakt financieel geen verschil. En Apple zal ook geen operationele kosten door de providers in rekening gebracht krijgen. Ik zie dan ook geen "gunstige financiële contracten". 

Reputatie 2

Oke. We wachten af wanneer KPN ondersteuning biedt. 

Ik heb ook een Watch gekocht in de veronderstelling dat KPN dat wel (gaat) ondersteunen. Esim wel op iPhone geregeld maar toen kwam ik er achter dat je voor Watch een multisim nodig hebt die alleen T-mobile heeft.

 

Ik hoop dat KPN dit heel snel gaat regelen. Alvast bedankt.

Reputatie 7

Ik hoop dat KPN dit heel snel gaat regelen. Alvast bedankt.

En tot die tijd gewoon in de buurt van jouw iPhone blijven, maar dat is waarschijnlijk sowieso al het geval.

Ik hoop dat KPN dit heel snel gaat regelen. Alvast bedankt.

En tot die tijd gewoon in de buurt van jouw iPhone blijven, maar dat is waarschijnlijk sowieso al het geval.

 

Je opmerking komt nu een beetje over als 20 jaar geleden dat mensen zeiden, ik kan thuis ook wel bellen met de vaste lijn. Wat moet ik met een mobieltje….

Ik moet bijv. altijd bereikbaar zijn en ik zou graag eens een wandeling maken zonder telefoon in de zak

Ik heb nu zelfs tijdens het hardlopen de telefoon bij me en dat is met een werkende cellular Watch niet meer nodig. Ik hoef er echt niet uren mee te bellen maar ik moet gewoon opgeroepen kunnen worden en dan verplaats ik me wel naar een telefoon of MacBook.

Reputatie 2

Ik hoop dat KPN dit heel snel gaat regelen. Alvast bedankt.

En tot die tijd gewoon in de buurt van jouw iPhone blijven, maar dat is waarschijnlijk sowieso al het geval.

 

Je opmerking komt nu een beetje over als 20 jaar geleden dat mensen zeiden, ik kan thuis ook wel bellen met de vaste lijn. Wat moet ik met een mobieltje….

Ik moet bijv. altijd bereikbaar zijn en ik zou graag eens een wandeling maken zonder telefoon in de zak

Ik heb nu zelfs tijdens het hardlopen de telefoon bij me en dat is met een werkende cellular Watch niet meer nodig. Ik hoef er echt niet uren mee te bellen maar ik moet gewoon opgeroepen kunnen worden en dan verplaats ik me wel naar een telefoon of MacBook.

 

Reputatie 2

Volgens de ‘laatste’ berichten van KPN komt ondersteuning voor de Apple Watch 4g ‘snel’...

T-mobile heeft vandaag aangekondigd dat per 29 oktober de bestelling kan worden geplaatst voor de Apple Watch 7 cellular modellen. Wanneer volgt KPN?!

Is er al enig zicht op wanneer KPN komt met multi sim voor de Apple Watch cellular? Zo niet, dan neig ik toch naar een overstap naar T-Mobile. Want zonder de multisim is er geen toegevoegde waarde voor de Apple Watch cellular. 

Reputatie 6
Badge +2

Volgens de ‘laatste’ berichten van KPN komt ondersteuning voor de Apple Watch 4g ‘snel’...

Waar heb je dit gelezen?

Dan wacht ik het gewoon maar even af. Bedankt! 

Reputatie 3

Wanneer? Graag datum en geen periode.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb nog geen data helaas,  mocht er duidelijkheid zijn zullen wij dat delen.