Beantwoord

Wanneer gaat KPN de Apple watch cellular modellen aanbieden?

  • 22 October 2021
  • 118 reacties
  • 7284 keer bekeken

Reputatie 2

T-mobile heeft vandaag aangekondigd dat per 29 oktober de bestelling kan worden geplaatst voor de Apple Watch 7 cellular modellen. Wanneer volgt KPN?!

icon

Beste antwoord door Mr. S. 7 November 2022, 16:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

118 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb een bericht van je verwijderd. Dit is niet gepast, zie ook de huisregels. Het is dus niet nodig om zo aanvallend te reageren hier.

Ik begrijp in ieder geval dat je de cellular watch aan zou willen schaffen, maar dit kan momenteel niet via KPN. Mocht dit wel komen, zal je dit via de bekende kanalen lezen/horen.

 

Je kan de cellular watch letterlijk overal kopen. Het lijkt mij dat de vraag was wanneer KPN nu eens de eSIM van de Apple Watch gaat ondersteunen. Apart om te zien dat KPN hier maar omheen blijft draaien. Geef toch gewoon eens antwoord. 

Reputatie 3

Mooi moment voor een inhoudelijke reactie kpn

Reputatie 3

@Bart_Z 

Reputatie 7

Mooi moment voor een inhoudelijke reactie kpn

 

Reputatie 2

Oktober vorig jaar heb ik dit topic geopend en er is nog steeds geen zicht op de cellular ondersteuning voor de Apple Watch. Ik heb deze Watch gekocht naar aanleiding van aankondiging dat KPN deze functionaliteit zou gaan ondersteunen. Ik ben stomverbaasd en totaal teleurgesteld dat er nog geen enkel zicht is op het tijdstip waarop KPN deze ondersteuning gaat verlenen.  Kom op KPN. Reageer!!!!

Mijn overstap naar T-mobile komt nu wel heel dichtbij!! 

Oktober vorig jaar heb ik dit topic geopend en er is nog steeds geen zicht op de cellular ondersteuning voor de Apple Watch. Ik heb deze Watch gekocht naar aanleiding van aankondiging dat KPN deze functionaliteit zou gaan ondersteunen. Ik ben stomverbaasd en totaal teleurgesteld dat er nog geen enkel zicht is op het tijdstip waarop KPN deze ondersteuning gaat verlenen.  Kom op KPN. Reageer!!!!

Mijn overstap naar T-mobile komt nu wel heel dichtbij!! 

Het is om te janken inderdaad. Zeg dan gewoon dat het niet ondersteund gaat worden. Ben er ook hélemaal klaar mee en ook voor mij is de overstap naar T-mobile heel dichtbij!

Reputatie 3

Ik ben blij dat mijn vaste internet inmiddels bij een betere partij loopt. Ik zeg mijn gsm abbo ook maar op, ik heb toch een losse telefoon. Tabee.

Reputatie 4
Badge +5

Sorry maar ik begrijp echt de hysterie niet van sommigen dat KPN (net als Vodafone) geen esim heeft voor de Apple Watch. Dit ligt niet aan KPN of Vodafone maar denk ik aan Apple zelf net als bij de iPhone 3G en 3GS.

Beide keren was T-Mobile de provider en anderen konder er na fluiten, het zal dit keer ook wel het geval zijn.

Reputatie 2

Sorry maar ik begrijp echt de hysterie niet van sommigen dat KPN (net als Vodafone) geen esim heeft voor de Apple Watch. Dit ligt niet aan KPN of Vodafone maar denk ik aan Apple zelf net als bij de iPhone 3G en 3GS.

Beide keren was T-Mobile de provider en anderen konder er na fluiten, het zal dit keer ook wel het geval zijn.

Ik begrijp niet wat je bedoelt met hysterie. KPN heeft het zelf in september 2021 aangekondigd en vanaf dat moment is het oorverdovend stil. 

Klopt, maar daar hebben ze niet gecommuniceerd per wanneer het werd aangeboden gaat worden, dus als jij voorsorteert op een summier bericht dat KPN de e-sim op de Apple Watch ook gaat ondersteunen en nu gaat klagen dat er nog niet duidelijk is wanneer het daadwerkelijk gaat gebeuren ben je zelf iets te snel van een conclusie trekken.

Het gaat gebeuren, maar wanneer zal pas duidelijk worden als de beide partijen het eens zijn geworden.

Ben het met je eens, men kan beter je mond houden, krijg je ook geen verwachtingen, hooguit gedram of ze het gaan ondersteunen en die kun je gewoon negeren of beantwoorden met, we weten het niet of en wanneer.

Nu heb ik even het bericht opgezocht, ik lees daar dat KPN het wil gaan ondersteunen maar wanneer is niet bekend, (kan wel maanden of zelfs jaren duren) dus duidelijk genoeg lijkt mij.

Reputatie 2

Klopt, maar daar hebben ze niet gecommuniceerd per wanneer het werd aangeboden gaat worden, dus als jij voorsorteert op een summier bericht dat KPN de e-sim op de Apple Watch ook gaat ondersteunen en nu gaat klagen dat er nog niet duidelijk is wanneer het daadwerkelijk gaat gebeuren ben je zelf iets te snel van een conclusie trekken.

Het gaat gebeuren, maar wanneer zal pas duidelijk worden als de beide partijen het eens zijn geworden.

Ben het met je eens, men kan beter je mond houden, krijg je ook geen verwachtingen, hooguit gedram of ze het gaan ondersteunen en die kun je gewoon negeren of beantwoorden met, we weten het niet of en wanneer.

Nu heb ik even het bericht opgezocht, ik lees daar dat KPN het wil gaan ondersteunen maar wanneer is niet bekend, (kan wel maanden of zelfs jaren duren) dus duidelijk genoeg lijkt mij.

 

Ik ga er niet vanuit dat je bij KPN werkt maar die indruk wek je wel met je reactie. Natuurlijk heb ik gelezen wat ze gecommuniceerd hebben. Als KPN zo communiceert wekt het bedrijf verwachtingen. Ik ben niet de enige die verbaasd is over de gang van zaken. 
Hoe dan ook  ik ga niet verlengen en ben weg zo gauw ik kan.

 

Gelukkig werk ik niet bij KPN, ook al heb ik wel eens met ze te maken beroepsmatig als ik weer eens een kabel doorsteek met graven omdat ze ze op eigen grond 30 cm diep hebben gelegd.

Maar als ik zoiets lees schept het bij mij geen enkele verwachting, KPN heeft ook de intentie om een landelijk dekkend glasvezel net te hebben, gaat ook nog wel een eeuw duren voordat het zover is, sterker nog, gezien de technische vooruitgang zie ik het nooit af komen.

Reputatie 4
Badge +5

Sorry maar ik begrijp echt de hysterie niet van sommigen dat KPN (net als Vodafone) geen esim heeft voor de Apple Watch. Dit ligt niet aan KPN of Vodafone maar denk ik aan Apple zelf net als bij de iPhone 3G en 3GS.

Beide keren was T-Mobile de provider en anderen konder er na fluiten, het zal dit keer ook wel het geval zijn.

Ik begrijp niet wat je bedoelt met hysterie. KPN heeft het zelf in september 2021 aangekondigd en vanaf dat moment is het oorverdovend stil. 

Ze hebben alleen aangekondigd dat zij het gaan ondersteunen, wanneer dit gaat gebeuren is nergens gezegd. Er spelen meer dingen denk ik op de achtergrond.

Dat dit topic nu al 5 maanden loopt begrijp ik op eenbepaalde hoogte, maar dan komen ik stap omdat KPN het nog niet ondersteund…..

 

Wow wow wow, is het dan éindelijk zover…

 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/multisim/multisim-activeren.htm

Ik heb alleen wel nog een vraag voor KPN. Waar zijn die extra €5 kosten per maand voor?

 

Ik neem al een dure bundel af. Hoe en waaraan ik die bundel besteed maakt niks uit. Het activeren van de Iwatch is binnen een seconde gedaan en er komt niks fysieks aan te pas of iets extra’s waar je voor betaald. Dat is toch gewoon geldklopperij? We hebben er al meer dan een jaar op moeten wachten. 

Reputatie 7

Waar zijn die extra €5 kosten per maand voor?

...

Dat is toch gewoon geldklopperij? 

Het is toch volstrekt normaal dat voor dergelijke dienst een bedrag in rekening gebracht wordt.

Ook bij T-Mobile betaal je €5,- per maand voor deze dienst.

Waar zijn die extra €5 kosten per maand voor?

...

Dat is toch gewoon geldklopperij? 

Het is toch volstrekt normaal dat voor dergelijke dienst een bedrag in rekening gebracht wordt.

Ook bij T-Mobile betaal je €5,- per maand voor deze dienst.


Het is toch ook volstrekt normaal om te vragen waar je dan extra voor betaald?

Wat moet KPN extra doen om deze dienst aan te bieden? De Iwatch wordt aan mijn telefoon gekoppeld waar mijn KPN abonnement op loopt. Of ik nou data via mijn telefoon of Iwatch gebruik heeft voor KPN toch geen invloed?

Reputatie 7

Wat moet KPN extra doen om deze dienst aan te bieden? 

Ze hebben het netwerk aan moeten passen zodat tegelijkertijd meerdere apparaten aangesloten kunnen zijn met hetzelfde telefoonnummer. Dat is iets wat voorheen niet mogelijk.

Ook moeten ze ineens twee dataprofielen bijhouden op hetzelfde abonnement immers de Apple Watch kan met maximaal 384kbps communiceren terwijl de iPhone gewoon de volledige bandbreedte van de 4/5G verbinding kan gebruiken.

Daarnaast moet er tegelijkertijd data naar twee verschillende apparaten op hetzelfde abonnement verwerkt kunnen worden en ook dat heeft natuurlijk impact op de programmatuur binnen het netwerk.

Allemaal dingen die geld kosten om te ontwikkelen en te beheren. Logisch dat daar dan ook baten tegenover moeten staan.