Beantwoord

Wanneer gaat KPN de Apple watch cellular modellen aanbieden?

  • 22 October 2021
  • 118 reacties
  • 7284 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

118 reacties

Ik heb nog geen data helaas,  mocht er duidelijkheid zijn zullen wij dat delen. 

Het is wel iedere keer hetzelfde antwoord he?

Zeg gewoon dat T-Mobile voor 2 maanden of misschien meer of minder de primeur heeft dan weten we in ieder geval iets

 

ik was van de donderdag in de Apple Store en daar zei een medewerker dat een vriend van hem die bij KPN werkt dat het idd snel er aan zit te komen 

Reputatie 7

Het is wel iedere keer hetzelfde antwoord he?

Dat is ook wel logisch want iets anders mogen ze immers niet zeggen.

Reputatie 7
Badge +20

Meer nieuws heb ik ook gewoon nog niet. :(

Reputatie 6
Badge +2

Het is ook maar de vraag in hoeverre de KPN-medewerkers hier op de hoogte zijn van dit soort dingen. 

Het is ook maar de vraag in hoeverre de KPN-medewerkers hier op de hoogte zijn van dit soort dingen. 

Ik snap dan überhaupt niet waarom ik weet dat het misschien februari wordt van de Apple medewerker die zijn vriend die bij KPN werkt heeft gesproken

 

maar hij zei ook tegen hem dat het eerder kan maar in ieder geval niet later

Reputatie 6
Badge +2

Het is ook maar de vraag in hoeverre de KPN-medewerkers hier op de hoogte zijn van dit soort dingen. 

Ik snap dan überhaupt niet waarom ik weet dat het misschien februari wordt van de Apple medewerker die zijn vriend die bij KPN werkt heeft gesproken

 

maar hij zei ook tegen hem dat het eerder kan maar in ieder geval niet later

 

Maar weet jij op welke afdeling bij KPN die vriend dan werkzaam is? 

Het is ook maar de vraag in hoeverre de KPN-medewerkers hier op de hoogte zijn van dit soort dingen. 

Ik snap dan überhaupt niet waarom ik weet dat het misschien februari wordt van de Apple medewerker die zijn vriend die bij KPN werkt heeft gesproken

 

maar hij zei ook tegen hem dat het eerder kan maar in ieder geval niet later

 

Maar weet jij op welke afdeling bij KPN die vriend dan werkzaam is? 

nope dat weet ik helaas niet ik was te druk bezig om mijn nieuwe iPhone in te stellen

Ik heb nog geen data helaas,  mocht er duidelijkheid zijn zullen wij dat delen. 

Het is toch van de zotte dat KPN als eerste aankondigt om de Apple watch 7 4G te gaan ondersteunen en nu, een maand na de introductie ervan, nog steeds niet weet wanneer het zal gaan gebeuren en dit terwijl T-Mobile het wel al direct deed. Zo iets heet bij mij “mensen blij maken met een dode mus”, zoals KPN wel vaker overkomt. Ik ken inmiddels minimaal 10 mensen die hierdoor van de KPN zijn overgestapt naar T-Mobile. Ik ben al 28 jaar een trouwe klant bij KPN, maar dit vind ik een regelrecht schandaal. Als jullie niet binnen een maand komen met de ondersteuning, zijn jullie mij ook kwijt als klant. Ben echter bang dat dit niet zal gaan gebeuren. Hen nl gisteren contact gehad ket de KS van KPN en de medewerker wist er nog niets van en deelde mij mede dat het nog 2 maanden of langer kon gaan duren, totaal niet acceptabel, Hans

Ik heb nog geen data helaas,  mocht er duidelijkheid zijn zullen wij dat delen. 

Het is toch van de zotte dat KPN als eerste aankondigt om de Apple watch 7 4G te gaan ondersteunen en nu, een maand na de introductie ervan, nog steeds niet weet wanneer het zal gaan gebeuren en dit terwijl T-Mobile het wel al direct deed. Zo iets heet bij mij “mensen blij maken met een dode mus”, zoals KPN wel vaker overkomt. Ik ken inmiddels minimaal 10 mensen die hierdoor van de KPN zijn overgestapt naar T-Mobile. Ik ben al 28 jaar een trouwe klant bij KPN, maar dit vind ik een regelrecht schandaal. Als jullie niet binnen een maand komen met de ondersteuning, zijn jullie mij ook kwijt als klant. Ben echter bang dat dit niet zal gaan gebeuren. Hen nl gisteren contact gehad ket de KS van KPN en de medewerker wist er nog niets van en deelde mij mede dat het nog 2 maanden of langer kon gaan duren, totaal niet acceptabel, Hans

Beste Hans, het is inderdaad te gek voor woorden dat KPN wel meer weet maar niks wil zeggen.

En dat T-Mobile het het allereerst ondersteund…. Tja gun het slechtste netwerk van Nederland alsjeblieft de tijdelijke primeur, ik was tot 2015 klant bij T-Mobile, overgestapt naar KPN omdat mijn beste vriend die op sterven lag kon ik niet eens bellen. smsen, appen en ook geen mailtjes versturen ontvangen.

 

maar wat ik uit hele betrouwbare bro vernomen heb zoals hierboven vermeld komt het echt snel.

 

Met Vriendelijke Groet

Ik heb nog geen data helaas,  mocht er duidelijkheid zijn zullen wij dat delen. 

Het is toch van de zotte dat KPN als eerste aankondigt om de Apple watch 7 4G te gaan ondersteunen en nu, een maand na de introductie ervan, nog steeds niet weet wanneer het zal gaan gebeuren en dit terwijl T-Mobile het wel al direct deed. Zo iets heet bij mij “mensen blij maken met een dode mus”, zoals KPN wel vaker overkomt. Ik ken inmiddels minimaal 10 mensen die hierdoor van de KPN zijn overgestapt naar T-Mobile. Ik ben al 28 jaar een trouwe klant bij KPN, maar dit vind ik een regelrecht schandaal. Als jullie niet binnen een maand komen met de ondersteuning, zijn jullie mij ook kwijt als klant. Ben echter bang dat dit niet zal gaan gebeuren. Hen nl gisteren contact gehad ket de KS van KPN en de medewerker wist er nog niets van en deelde mij mede dat het nog 2 maanden of langer kon gaan duren, totaal niet acceptabel, Hans

Beste Hans, het is inderdaad te gek voor woorden dat KPN wel meer weet maar niks wil zeggen.

En dat T-Mobile het het allereerst ondersteund…. Tja gun het slechtste netwerk van Nederland alsjeblieft de tijdelijke primeur, ik was tot 2015 klant bij T-Mobile, overgestapt naar KPN omdat mijn beste vriend die op sterven lag kon ik niet eens bellen. smsen, appen en ook geen mailtjes versturen ontvangen.

 

maar wat ik uit hele betrouwbare bro vernomen heb zoals hierboven vermeld komt het echt snel.

 

Met Vriendelijke Groet

Beste Bart, daarom geef ik ze nog tot februari om dit probleem op te lossen. Stap na 28 jaar trouwe klant van KPN liever ook niet over, maar ik heb deze Apple watch niet voor niks gekocht. Voor mijn activiteiten is ondersteuning ervan van groot belang aangezien het bij de meeste ervan niet handig is om mijn iPhone mee te nemen gezien de kans op beschadiging, cq verlies ervan.   Dank voor je antwoord en info van de Apple medewerker, grtz Hans

P.S. het blijft echter van de zotte dat ze desondanks niets willen vertellen.

Reputatie 2

Volgens mij gaat KPN de Apple Watch 4G helemaal niet ondersteunen. De aankondiging in september 2021 schijnt verkeerd geïnterpreteerd te zijn door degene die dat artikel in de media heeft geschreven.

Reputatie 4
Badge +2

Ik denk dat ze het zeker gaan ondersteunen zoals ze ook aangegeven hebben..

Ik vermoed dat KPN ook gesprekken met Apple hebben gehad over de introductie en wisten dat T-Mobile de primeur kreeg en toen het bericht naar buiten hebben gebracht dat ze het ook gaan ondersteunen zodat het duidelijk is aan de klanten..

Toen de andere pers navraag ging doen bij de andere providers gaven die aan” voorlopig niet of in de toekomst” zodat iedereen ging denken dat KPN de eerste zou zijn..

KPN heeft nooit gezegd dat ze de eerste zouden zijn.De pers en wijzelf hebben ons dat laten denken..

Ze komen er zeker mee...afwachten is waneer..

Reputatie 2

Ik denk dat ze het zeker gaan ondersteunen zoals ze ook aangegeven hebben..

Ik vermoed dat KPN ook gesprekken met Apple hebben gehad over de introductie en wisten dat T-Mobile de primeur kreeg en toen het bericht naar buiten hebben gebracht dat ze het ook gaan ondersteunen zodat het duidelijk is aan de klanten..

Toen de andere pers navraag ging doen bij de andere providers gaven die aan” voorlopig niet of in de toekomst” zodat iedereen ging denken dat KPN de eerste zou zijn..

KPN heeft nooit gezegd dat ze de eerste zouden zijn.De pers en wijzelf hebben ons dat laten denken..

Ze komen er zeker mee...afwachten is waneer..

De wens is de vader van de gedachte. De kans is zeer groot dat KPN definitief geen ondersteuning biedt voor de Apple Watch 4g.

Reputatie 7

De kans is zeer groot dat KPN definitief geen ondersteuning biedt voor de Apple Watch 4g.

Waar baseer je die uitspraak op?

Heb je een bron?

Reputatie 2

De kans is zeer groot dat KPN definitief geen ondersteuning biedt voor de Apple Watch 4g.

Waar baseer je die uitspraak op?

Heb je een bron?

Nee, maar wel ervaring met KPN. 

De kans is zeer groot dat KPN definitief geen ondersteuning biedt voor de Apple Watch 4g.

Waar baseer je die uitspraak op?

Heb je een bron?

Nee, maar wel ervaring met KPN. 

Dit is een reactie die nergens op slaat, Dus omdat jij  die ervaringen hebt met KPN gaan ze het niet ondersteunen?

Dit was toen hetzelfde toen ING de primeur had met Apple Pay  Rabobank bleef toen gillen dat ze het niet gingen ondersteunen omdat het te duur was om dingen af te dragen aan Apple.

ik zei toen tegen de mensen die wilde overstappen naar een andere bank Let op m’n woorden als dadelijk elke bank meegaat kan Rabobank niet achter blijven, (mensen verklaarde me voor gek)

2 maanden later Apple Pay bij de Rabobank.

T-Mobile heeft de launch gekregen en die moeten we uitzitten en dan zullen we zien wat er gaat gebeuren. 

 

 

 

Reputatie 2

We zullen inderdaad zien wat er gaat gebeuren. Waarom willen jullie zo graag 4g op je Apple Watch? 

Reputatie 7

Waarom willen jullie zo graag 4g op je Apple Watch? 

Dat vind ik een hele goede vraag?

Wat is de meerwaarde van de Apple watch op 4G i.p.v. via de wifi van de iPhone die toch in de broekzak zit of een metertje verderop op tafel ligt?

Is het dan echt te doen om ook nog eens een keer bereikbaar te zijn terwijl je aan het sporten of ontspannen bent? Dat snap ik niet, ik ben op die momenten graag even "offline" (niet bereikbaar).

Reputatie 2

Helemaal met je eens!

Waarom willen jullie zo graag 4g op je Apple Watch? 

Dat vind ik een hele goede vraag?

Wat is de meerwaarde van de Apple watch op 4G i.p.v. via de wifi van de iPhone die toch in de broekzak zit of een metertje verderop op tafel ligt?

Is het dan echt te doen om ook nog eens een keer bereikbaar te zijn terwijl je aan het sporten of ontspannen bent? Dat snap ik niet, ik ben op die momenten graag even "offline" (niet bereikbaar).

Ik ben zelf beperkt en zit in een rolstoel,

Dus Ik vind het fijn om mijn telefoon thuis te laten en juist alleen met de watch op stap te gaan als ik bijvoorbeeld boodschappen moet doen, of een avondje bioscoop dat je niet de hele tijd met je telefoon loopt te zeulen en dat je gewoon simpelweg alleen via het horloge bereikbaar bent.

 

Ik zit er namelijk al zes jaar op te wachten dat de 4G variant naar Nederland komt

Reputatie 7

Dus Ik vind het fijn om mijn telefoon thuis te laten en juist alleen met de watch op stap te gaan als ik bijvoorbeeld boodschappen moet doen, of een avondje bioscoop dat je niet de hele tijd met je telefoon loopt te zeulen en dat je gewoon simpelweg alleen via het horloge bereikbaar bent.

Vergeet dan niet je airpods want zonder die dingen is er nauwelijks een gesprek te voeren via zo'n "smart" watch. En als je veel gebruik maakt van Whatsapp dan kom je ook bedrogen thuis want dat werkt niet op een Apple Watch.

Dus Ik vind het fijn om mijn telefoon thuis te laten en juist alleen met de watch op stap te gaan als ik bijvoorbeeld boodschappen moet doen, of een avondje bioscoop dat je niet de hele tijd met je telefoon loopt te zeulen en dat je gewoon simpelweg alleen via het horloge bereikbaar bent.

Vergeet dan niet je airpods want zonder die dingen is er nauwelijks een gesprek te voeren via zo'n "smart" watch. En als je veel gebruik maakt van Whatsapp dan kom je ook bedrogen thuis want dat werkt niet op een Apple Watch.

Vreemd dat bij jullie het gesprek niet goed te voeren is via de Apple Watch heb ik anders totaal geen last van

en via WhatsApp reageereb dan gaat gewoon prima

 

 

Reputatie 7

en via WhatsApp reageereb dan gaat gewoon prima

Maar er is zelfs geen een Whatsapp app voor de Apple Watch en de reactie mogelijkheden zijn toch wel zeer beperkt met die paar standaard teksten, een emoji of een ingesproken tekst.

 

Vreemd dat bij jullie het gesprek niet goed te voeren is via de Apple Watch heb ik anders totaal geen last van

Ik heb gelukkig geen "smart" watch maar als jij het gesprek kunt horen zonder oortje dan kan de persoon aan het tafeltje naast je dat waarschijnlijk ook. Ik weet niet of dat vanuit privacyoverweging de bedoeling is.

Zodra de Apple Watch er is, gaan we hem ook verkopen. Uiteraard willen we de Watch ook in de toekomst gaan ondersteunen via E-sim. Deze biedt KPN al aan voor de iPhone maar nog niet voor de wearables. Daar werken we op dit moment aan. Over het wanneer en de kosten, kunnen we nu helaas nog niets bekend maken.

we kunnen nog niets bekendmaken *ik herhaal* NOG niets dus ze weten het al wel :P 

Badge +1

Is er al meer over bekend in ondersteuning Apple Watch 7