Beantwoord

Wanneer gaat KPN de Apple watch cellular modellen aanbieden?

  • 22 October 2021
  • 118 reacties
  • 7284 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

118 reacties

Badge +1

Is er al meer over bekend in ondersteuning Apple Watch 7 

Ik overweeg er een te kopen maar kan ik er alvast een kopen met ondersteuning voor kpn gebruik Omdat mogelijkheden jullie deze optie gaan ondersteunen 

blijkbaar is T mobiel de enige nog steeds 😢

Reputatie 2

Dan kan je lang wachten op KPN, Tonny.

Badge +1

Oooo echt waar dus er is nog geen inzicht wanneer ☹️

Ik wacht ook op de esim zodat ik de apple watch kan nemen; maar door kpn moet ik hier onwetend lang op wachten.. terwijl mijn vriend en familie bij Tmobile zitten aangesloten en de watch al hebben. 

Badge +1

Ja en ze beloofde het in september al dat ze het zouden doen Zeker geen geld aan te verdienen 

Reputatie 2

@Tonny56 Ik wacht al drie jaar vanaf de Apple Watch 3 Cellular 4G. Nu heb ik een Apple Watch 6 Cellular 4g gekocht in verband met de aankondiging september jl. dat KPN de Apple Watch 4G gaat ondersteunen. Maar ik vrees nu dat T-Mobile de enige in Nederland blijft die ondersteuning biedt. Ik overweeg dus om over te stappen naar T-Mobile.

Badge +1

@Tonny56 Ik wacht al drie jaar vanaf de Apple Watch 3 Cellular 4G. Nu heb ik een Apple Watch 6 Cellular 4g gekocht in verband met de aankondiging september jl. dat KPN de Apple Watch 4G gaat ondersteunen. Maar ik vrees nu dat T-Mobile de enige in Nederland blijft die ondersteuning biedt. Ik overweeg dus om over te stappen naar T-Mobile.

Ja das misschien wel en optie 🤔

Reputatie 3

Wanneer?

Badge +1

Ja ze beloven het wel te doen maar dan hoor je niks meer Denk wacht nog ff misschien met het nieuwe jaar nieuwe kansen ondersteuning Apple Watch 7

Reputatie 1

Dit is alle informatie die ik er nu over heb. Wanneer er meer nieuws komt, zullen we dat delen. 

Inmiddels al weer twee maanden verder; nog steeds geen zicht op een tijdlijn?

Badge +1

Ja waardeloos 😔

Is er al nieuws ten aanzien van de ondersteuning voor Apple Watch series 7 cellular? We zijn inmiddels twee maanden verder en heb de watches al besteld. 

Badge +1

Weet het niet het is angstvallig stil hier en op het forum wordt je niet veel wijzer KPN houd de kaken op elkaar Ik wacht nog ff met bestelling of je moet TMobiel willen die heeft wel ondersteuning 

Reputatie 3

Planning, @kpn?

Reputatie 7
Badge +20

We verkopen de Apple Watch Series 7 GPS inmiddels! Daarnaast bieden we de E-Sim aan voor de iPhone, maar dat doen we (nog) niet voor de wearables. Over het wanneer en de kosten, kunnen we nu helaas nog niets bekend maken. Als dat wel het geval is, zullen we dat ook zeker op het Forum laten weten.

Reputatie 2

Dat lijkt een stap(je) in de goede richting. Maar het blijft verbazingwekkend dat het daadwerkelijk beschikbaar stellen van de e-Sim voor wearables nog zo lang op zich laat wachten. Mijn vermoeden is dat T-Mobile al aardig wat klanten heeft weggesnoept. Gemiste kans van KPN. 

Reputatie 7

Mijn vermoeden is dat T-Mobile al aardig wat klanten heeft weggesnoept.

Ik denk dat dat aantal verwaarloosbaar is.

Ongelofeloos hoe angstvallig stil het weer ‘s bij KPN 🤦🏻. Hoelang weten jullie nou al dat de Iwatch 7 Cellular er aan kwam 🤷🏻. Gelukkig loopt m’n contract over een paar maandjes af en kan ik dan overstappen naar T-Mobile!🥳

Reputatie 1

Zodra de Apple Watch er is, gaan we hem ook verkopen. Uiteraard willen we de Watch ook in de toekomst gaan ondersteunen via E-sim. Deze biedt KPN al aan voor de iPhone maar nog niet voor de wearables. Daar werken we op dit moment aan. Over het wanneer en de kosten, kunnen we nu helaas nog niets bekend maken.

Maar volgens mij wordt er hier gevraagd over de Apple watch 7 met Cellular ondersteuning?
Dus uw antwoord met zodra de Apple watch er is, gaan we hem ook verkopen is niet wat het gewenste antwoord is!

Laat in ieder geval duidelijk zijn dat jullie niet slim bezig zijn en jullie hierdoor klanten zullen verliezen omdat ze overstappen naar T-Mobile. en ik geef ze meer dan gelijk!
Ik zit er ook sterk aan te denken om mijn abonnement bij jullie op te zeggen aangezien mijn abonnement ook in maart dit jaar stopt.
Ik ga m'n abonnement in ieder geval NIET verlengen!
 


 

 

Reputatie 7

Laat in ieder geval duidelijk zijn dat jullie niet slim bezig zijn en jullie hierdoor klanten zullen verliezen omdat ze overstappen naar T-Mobile. en ik geef ze meer dan gelijk!

Ik denk persoonlijk dat dat er maar heel weinig zijn.

Reputatie 1

Zodra de Apple Watch er is, gaan we hem ook verkopen. Uiteraard willen we de Watch ook in de toekomst gaan ondersteunen via E-sim. Deze biedt KPN al aan voor de iPhone maar nog niet voor de wearables. Daar werken we op dit moment aan. Over het wanneer en de kosten, kunnen we nu helaas nog niets bekend maken.

Owja?

Waar bieden jullie dan de cellular modellen aan dan???

Beter kan je niks zeggen als je het zelf niet eens weet!!!!!!
Zo te zien ben je goed in mensen blij maken met een dooie mus.
Beter kan je gewoon je mond houden als je het zelf niet eens weet!!!!!


 

Reputatie 1

@Tonny56 Ik wacht al drie jaar vanaf de Apple Watch 3 Cellular 4G. Nu heb ik een Apple Watch 6 Cellular 4g gekocht in verband met de aankondiging september jl. dat KPN de Apple Watch 4G gaat ondersteunen. Maar ik vrees nu dat T-Mobile de enige in Nederland blijft die ondersteuning biedt. Ik overweeg dus om over te stappen naar T-Mobile.

Ik geef je groot gelijk Hans!
Ik ga eind april ook over als ze het dan nog niet ondersteunen!!

Reputatie 1

We verkopen de Apple Watch Series 7 GPS inmiddels! Daarnaast bieden we de E-Sim aan voor de iPhone, maar dat doen we (nog) niet voor de wearables. Over het wanneer en de kosten, kunnen we nu helaas nog niets bekend maken. Als dat wel het geval is, zullen we dat ook zeker op het Forum laten weten.

Volgensmij hebben we over de cellular modellen slimmerd!!!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb een bericht van je verwijderd. Dit is niet gepast, zie ook de huisregels. Het is dus niet nodig om zo aanvallend te reageren hier.

Ik begrijp in ieder geval dat je de cellular watch aan zou willen schaffen, maar dit kan momenteel niet via KPN. Mocht dit wel komen, zal je dit via de bekende kanalen lezen/horen.

Reputatie 3

Tijd voor een update. Dunkt me.