KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18468 keer bekeken


Toon eerste bericht

940 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ja, zo was dat dus bij mij ook voorheen. Maar sinds gister niet meer.

Reputatie 7
Badge +22

Ja, zo was dat dus bij mij ook voorheen. Maar sinds gister niet meer.

Dat is wel vreemd, welke toestel heb je? Android en/of iOS? :thinking:

Reputatie 7
Badge +22
Bij dezen doorgegeven! Ik weet niet of het per direct gefixt wordt, maar er wordt aan gewerkt.

Ik hoop het, want we worden er niet goed van! :joy:

Reputatie 7

Dit is door KPN (en Ziggo en T-Mobile en ...) al gemeld aan InSided.

De nieuwe editor werkt absoluut nog niet zoals deze zou moeten werken.

KPN heeft zelf gelukkig weer een aantal buttons terug weten te krijgen waardoor we in ieder geval weer eenvoudig smileys kunnen plaatsen, maar voor het probleem met het selecteren van tekst zal InSided aan de bak moeten.

Reputatie 7
Badge +22

Een quote bewerken lukt ook niet, iedere keer komt mijn naam erbij te staan:

Dan haal ik me naam weg:

En als ik dan op opslaan klik, dan staat mijn naam er weer bij:

Dit gaat nog niet echt goed als je de quote wilt inkorten om het nog enigszins leesbaar wilt maken.

Reputatie 7
Badge +22

Waar is trouwens de tekst dat je geen privégegevens moet plaatsen in de editor? Dat was bij  de vorige editor wel. Want dit hebben we toen aangekaart dat er zoveel privégegevens werd geplaatst door forumleden.

Reputatie 7

Hele goede Dennis ... scherp!!!

Reputatie 7
Badge +22

Hele goede Dennis ... scherp!!!

Dank je@wjb :wink: Ik denk dat@Thomas_ hier maar eens naar moet kijken. 

Reputatie 7
Badge +24

Die tekst is weg, maar het werkt nu wel goed.

Reputatie 7
Badge +22

Die tekst is weg, maar het werkt nu wel goed.

Wat bedoel je precies @Nick83?

Reputatie 7

Heb je ook de vluchtende "Verstuur" button al gezien.

Als je begint te typen dan gaat de button telkens een stukje naar beneden. :wink:

Reputatie 7
Badge +22

Heb je ook de vluchtende "Verstuur" button al gezien.

Als je begint te typen dan gaat de button telkens een stukje naar beneden. :wink:

Raar dat ie nou aan de linkerkant zit, zie hem het liefst rechts. Staat ook wat mooier. :yum:

Reputatie 7
Badge +22

Kan @Thomas_ hier nou ook eens na willen kijken:

Want je wilt de quote van een forumlid inkorten, maar dat gaat dan niet, want mijn naam staat er ook ineens tussen. Als ik mijn naam weghaal dan komt ie weer terug. :disappointed:

Reputatie 7
Badge +22

Verder wil ik nog aangeven dat als je in het Forum op webmail klikt, dan opent die in het zelfde venster. Weg Forumpagina, zou dit veranderd kunnen worden? Als je erop klikt dat ie dan een nieuw tabblad opent om naar het webmail te gaan. :wink:

 

Reputatie 7
Badge +24

Die tekst is weg, maar het werkt nu wel goed.

Wat bedoel je precies@Nick83?

Deze ellende is gelukkig weer verdwenen.

Reputatie 7
Badge +22

Die tekst is weg, maar het werkt nu wel goed.

Wat bedoel je precies@Nick83?

Deze ellende is gelukkig weer verdwenen.

Aha! Oké duidelijk! Bedankt voor de terugkoppeling @Nick83 :thumbsup_tone2:

Reputatie 6
Badge +4

Verder wil ik nog aangeven dat als je in het Forum op webmail klikt, dan opent die in het zelfde venster. Weg Forumpagina, zou dit veranderd kunnen worden? Als je erop klikt dat ie dan een nieuw tabblad opent om naar het webmail te gaan. :wink:

 

Rechtermuis knop, openen in nieuw tabblad / venster :wink:

Wij hebben hier helaas geen invloed op aangezien de header over alle domeinen hetzelfde is, kan ik niet zomaar aanpassen.

 

Quotes zijn al gemeld bij Insided, tekst in de editor is een hele goede, ga kijken of ik die terug kan krijgen!

Reputatie 7
Badge +24

Ergens een stukje javascript invoegen:

$("a[title=Webmail]").attr('target','_blank');

 

Reputatie 7
Badge +22

@Thomas_ dit gaat ook niet helemaal goed. Als je een “@“ gebruikt aan het eind van de regel, dan valt het buiten beeld: 

Dan moet je het beeld naar rechts schuiven om de namen te zien. Doe ik dit niet, dan vallen de namen buiten beeld:

Kan dit opgelost worden? 🤔

Reputatie 6
Badge +4

Ergens een stukje javascript invoegen:

$("a[title=Webmail]").attr('target','_blank');

 

Punt is dat de header nogal eens veranderd, classes veranderen dus dan moet er monitoring/beheer op dat scriptje plaatsvinden. Los daarvan is de gedachte dat de header overal hetzelfde gedrag vertoond, dus ben bang dat dit zo blijft, maar waardeer je suggestie!

 

Mentions die van het scherm afvallen doorgegeven Dennis!

My suggestion would be to create a super users group (I was a super user in Tmobile) which can help in the Forum and as reward they can get discount on abonament. It would be also good to promote active users by organizing events and speciall offers, contests for active users.

Reputatie 7
Badge +28

Hey @Mpiotrek, thanks for your suggestion! We already have a super user group. If we notice users are starting to get active and are helping out other members we might invite them to join this group. Although we do not offer discounts on subscriptions we do offer other rewards and organize events. 

 

Keep posting and maybe we'll invite you to our awesome secret club :sweat_smile:

 

Reputatie 7
Badge +24

Er klopt iets niet.

 

Zie hier het middelste topic, aangemaakt door Floflo. Eronder staat dat dat ik de laatste reactie gegeven hebt, 9 minuten geleden. Daarvoor staat het praatwolkje met een cijfertje erbij. Zo kun je zien hoeveel reacties er al gegeven zijn. Tenminste... dat zou zo moeten zijn. Maar er staat 0. En dat klopt niet. Want ik heb dus in dat topic een reactie gegeven, en iemand anders. Dus er had 2 moeten staan. Niet 0.

Reputatie 7
Badge +21

Mee eens@Nick83 .

De forumsoftware is een beetje de tel kwijt. Ik kom ook meerdere topics tegen, waar de telling “aan de buitenkant” anders is dan het werkelijke aantal reacties “binnenin”.

*Edit: overduidelijk als er 0 reacties staan, met daarbij een andere avatar dan die van de TS :thinking:

Reputatie 7
Badge +28

Inderdaad irritant. Sinds de laatste update zijn er allerlei kleine dingetjes die niet lekker lopen. Er is ook wat verbeterd : Het plaatsen van links werkt weer…. 

Reageer