KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18468 keer bekeken


Toon eerste bericht

940 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dankje, ik heb Insided gemaild. 

Reputatie 7
Badge +21

Als ik een suggestie mag doen:

Blijf de "beschrijvende" naam KPN community gebruiken en verander alleen het onderliggende emailadres.

Dit schreef ik eind maart in een reactie op het wijzigen van het forum notificatie e-mail adres, leuk om te zien dat het gisteren ook werkelijkheid is geworden. KPN Community is terug !!

De woorden van @Thomas_ toen zijn uitgekomen: “ik denk echter dat de wijziging van het e-mail adres eerder doorgevoerd is dan ik die naam hier aangepast krijg”  Dat het zo lang zou duren, had hij ws. ook niet gedacht :wink: 

 

Lang verwacht, stil gezwegen, nooit gedacht, toch gekregen :grinning:

Reputatie 7
Badge +21

Het forum is een beetje in de war bij het topic Wijzigingen in de nieuwe webmail.

Volgens de header zijn er 225 reacties, met de laatste 4 dagen geleden. De waarheid is anders, meerdere reacties de afgelopen dagen met één van @Vikash vandaag als laatste.

Wat is er 4 dagen geleden fout gegaan…...:thinking:

 

Reputatie 7
Badge +30

Dat is inderdaad gek, Ruud! Ik geef het door!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Marcia_, het probleem lijkt opgelost door een nieuwe reactie zojuist. Ik vermoed dat de samenvoeging van de oudere reactie uit een ander topic door Vikash dit verschijnsel getriggerd had.

Reputatie 7
Badge +25

Hoi @Marcia_, het probleem lijkt opgelost door een nieuwe reactie zojuist. Ik vermoed dat de samenvoeging van de oudere reactie uit een ander topic door Vikash dit verschijnsel getriggerd had.

Volgens mij klopt dit inderdaad. Zodra we dingen gaan samenvoegen ziet het er even wat raar uit.

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij zit er een spammer in dit topic: https://forum.kpn.com/de-huiskamer-5/ziggo-natuurlijk-ben-en-blijf-ik-klant-van-kpn-441580

En in nog 5 andere topics...

Reputatie 7
Badge +20

Volgens mij zit er een spammer in dit topic: https://forum.kpn.com/de-huiskamer-5/ziggo-natuurlijk-ben-en-blijf-ik-klant-van-kpn-441580

En in nog 5 andere topics...

Nu niet meer, @Nick83. De ban-knop was snel gevonden. ;-) 

Reputatie 7
Badge +21

Dat klopt @Nick83 , ik zag het ook, maar zo te zien heeft een forum-admin al ingegrepen.

Reputatie 7
Badge +22

Het valt mij op dat bij de namen geen aantal berichten is te zien, en ook niet meer te zien watt je bent. Ik ben de “Genie”. Maar ook dat staat er niet meer. En ik zie de Kudo’s niet meer onder mijn Forumnaam. :thinking:

Reputatie 7
Badge +21

Ik zie niets vreemds: 

 

Reputatie 7
Badge +22

Apart ik zie dit: 

 

Reputatie 7
Badge +22

Apart, ik zie namelijk dit:

 

Reputatie 7
Badge +22

Wordt nu het Forum in 1x gek? Dubbele post in 1x :see_no_evil:

Reputatie 7
Badge +22

Deze bericht heb ik nu met Chrome gemaakt, en dan zie ik het wel: 

 

Reputatie 7
Badge +22

Ik ben er al achter, ik heb de Forum ingezoomd zodat ik het beter kan lezen, maar door het zoomen verdwijnen die dingen bij mijn naam. Wel vreemd eigenlijk, want hij staat maar 125%. En maak ik de browser groter in mijn beeld, dan komen ze weer wel tevoorschijn.

Reputatie 7
Badge +21

Ik krijg het gevoel, dat de reactie tellertjes bij topics weer fout gaan. Bij meerdere topics is dit “aan de buitenkant” anders dan wanneer ik het topic open. Ik heb net gereageerd in een topic en aan de buitenkant staat de teller nog steeds op 0. Net als de vorige keer zie ik sinds een uur of twee vanmiddag ook geen forum notificatie mailtjes meer binnenkomen.

Reputatie 7
Badge +22

Valt mij op dat ik geen mailtjes krijg van topics die ik volg, zodra daar een reactie op is geweest. 😉

Reputatie 7

Valt mij op dat ik geen mailtjes krijg van topics die ik volg, zodra daar een reactie op is geweest. 😉

Weer eens een storing bij insided. Sinds 14:47u geen mailtjes meer gehad. :relaxed:

 

Reputatie 7
Badge +22

InSided heeft iedere keer weer wat! 🙈 Wordt het niet eens tijd dat ze het goed gaan maken? Want nu is het weer dit, en dan is het weer dat! @Thomas_ kun jij je voorstellen dat we het langzamerhand zat worden? 🤔

Reputatie 7
Badge +24

De tellertjes doen het weer niet! 😭

Reputatie 7
Badge +22

De tellertjes doen het weer niet! 😭

🙈 nu dat weer! 😂

Reputatie 7
Badge +21

Zo te zien hier bij mij, doen de tellertjes het weer en ook krijg ik weer notificatie mailtjes.

Insided heeft kennelijk de touwtjes aan elkaar geknoopt.  :ok_hand:

 

Reputatie 7
Badge +24

Zo te zien hier bij mij, doen de tellertjes het weer en ook krijg ik weer notificatie mailtjes.

Insided heeft kennelijk de touwtjes aan elkaar geknoopt.  :ok_hand:

 

 

Reputatie 7
Badge +24

De tellertjes doen het weer niet goed!

 

Reageer