KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18468 keer bekeken


Toon eerste bericht

940 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Getver! Die kleur mogen ze wel aanpassen! Me ogen! 😣

Reputatie 7
Badge +22

Valt mij op dat de titel van topics niet meer transparant worden als ik ze bekeken heb, want de letters blijven vet. (zwart) Terwijl ze grijs moeten worden:

Jullie zien bij de topic van @Allart dat de letters zwart zijn, dat komt omdat er “1 nieuw” is. Maar bij de topic “Hulp van Webcare” is die ook zwart, maar staat “1 nieuw” er niet bij. En dan hoort het transparant te zijn, want dit bericht heb ik dus gezien in die topic. 

Reputatie 7
Badge +21

@Dennis Schreve daar kwam vanmiddag iemand anders ook al mee. Heeft InSided wss weer iets aangepast :confounded:   https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/onterecht-vetgedrukt-495467

Reputatie 7
Badge +22

@Dennis Schreve daar kwam vanmiddag iemand anders ook al mee. Heeft InSided wss weer iets aangepast :confounded:   https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/onterecht-vetgedrukt-495467

Dat weet ik, maar ik heb het maar hier neergezet, want dan blijft het overzichtelijk. 😉 Bedankt voor je update, nu staat de link ook op deze topic! 👍🏼

Ja, 't was mij ook al opgevallen. Lastig. 

Reputatie 7
Badge +22

Ja, 't was mij ook al opgevallen. Lastig. 

Ja inderdaad lastig, alleen zal het niet snel opgelost worden door InSided. I.V.M. de Coronacrisis. 

Reputatie 7
Badge +21

Ja, 't was mij ook al opgevallen. Lastig. 


Gelukkig kan je het ook via Forum menu >  Recent actieve topics in de gaten houden.

Ik doe niet anders, het is mijn standaard scherm. De status wel/niet gezien mis ik eigenlijk niet.

Je moest al een hele precieze kijkhoek (vertikaal) gebruiken om het verschil tussen het hele donkere grijs en zwart te zien.

Reputatie 7
Badge +22

Vandaag het probleem dat ik niet kan inloggen met Safari, ik heb Chrome op me telefoon moeten zetten om in te kunnen loggen. Anders had ik dit nu niet kunnen vertellen. Zijn er problemen met Safari bij het inloggen van het forum?

Geen idee. Maar ik had daarstraks probleem met KPN ID, dat werkte helemaal niet.

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/2020/04/14/inlogstoring-kpn-forum/

Ik heb daarstraks het probleem gehad dat ik op m'n slimfoon niet in MijnKPN kon komen (ook een KPN ID dingetje?). Anderzijds lukte 't met Edge (Chromium) op m'n desktop wel gewoon.

Klopt, @Henk2304 

Ik kon niet inloggen op het forum en ook niet op MijnKPN. In beide gevallen kreeg ik het inlogscherm van KPN ID niet.

Reputatie 7
Badge +22

Beste mensen,

Als het goed is zou het nu opgelost moeten zijn. :wink:

Reputatie 7
Badge +24

Ik word sinds kort automatisch uitgelogd na een paar uur. Meer mensen die daar last van hebben?

Reputatie 7

Ik word sinds kort automatisch uitgelogd na een paar uur. Meer mensen die daar last van hebben?

Er is inderdaad iets veranderd waardoor men sneller uitgelogd wordt dan voorheen.

Overigens lijkt dat ook afhankelijk te zijn van de gekozen browser.

Zo word ik in Chrome op mijn Huawei MediaPad M3 veel sneller uitgelogd dan in Edge op mijn OnePlus 5T.

Reputatie 7
Badge +21

Hebben meer mensen er last van, dat sommige forum notificatie mailtjes in de SPAM map terecht komen? Sinds gisteravond heb ik er al meerdere in die map teruggevonden….

Dat is toch na enige uren inactiviteit, @Nick83@wjb ?

Ik log om een uur of 11:00 in en de pc gaat om een uur of 23:00 weer uit. Gisteravond tegen tienen nog gewoon ingelogd.

Reputatie 7

Met Edge op mijn OnePlus 5T kan ik rustig de volgende dag weer verder zonder opnieuw in te hoeven loggen. Onder Chrome op mijn Huawei MediaPad M3 lukt dat soms wel, soms niet en soms moet ik ook ineens opnieuw inloggen terwijl ik een half uur eerder nog op het forum was.

Hebben meer mensen er last van, dat sommige forum notificatie mailtjes in de SPAM map terecht komen? Sinds gisteravond heb ik er al meerdere in die map teruggevonden….

@RBxx . Inderdaad! Was me nog niet opgevallen aangezien ik hetnet mail via POP gebruik. Maar kijk nu in de spammap van hetnet en daar staan er een aantal van vandaag én gisteren.

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb ook even gekeken, en bij mij zitten er ook weer berichten in Spam. Totaal 10 stuks. @Dennis ABD wat is er aan de hand? 😉

Reputatie 7
Badge +21

Ok, dan heeft het spamfilter kennelijk weer ‘ruzie’ met het Forum, iets voor KPN Abuse :thinking:

Reputatie 7

Blijkbaar is het nog steeds niet mogelijk om het spam filter te vertellen dat mails van het forum die de SPF validatie doorstaan nooit als SPAM gekenmerkt mogen worden ongeacht het feit dat ontvangers dergelijke mails als spam markeren.

Reputatie 7
Badge +7

Yay.

 

Kan iemand een voorbeeld forwarden als bijlage naar samples@kpnmail.nl? Ik kijk dan even.

Reputatie 7
Badge +21

@Dennis ABD  Done!!  (Sorry, ook naar abuse@kpn.com)

Reputatie 7
Badge +24

Dat is toch na enige uren inactiviteit, @Nick83@wjb ?

Voorheen hoefde ik hele dagen achtereen niet in te loggen. Nu meerdere keren per dag.

Reageer