KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18468 keer bekeken


Toon eerste bericht

940 reacties

Inloggen werkt niet op tablet. Inlog mijn kpn, ik krijg dan alleen venster dat ik me moet registreren. Via FB inlog werkt wel.
Reputatie 7
Badge +30
Wat gek! Welke tablet gebruik je en sinds wanneer ervaar je dit? Wil je het nog eens proberen?
Vanmorgen ging het niet. Zojuist uitlog, en warempel, het werkt weer zoals het moet !
Weer de inlog via mijn kpn. Gelukt...
Reputatie 7
Badge +30
Ah, top! Misschien was er net iemand mee bezig o.i.d. Bedankt voor je terugkoppeling en een fijn weekend!
Reputatie 5
Badge +8
Ik krijg sinds vandaag regelmatig deze foutmelding als ik een item wil bekijken

Reputatie 7
Badge +28
@JochMa: Bedankt voor het melden! Heb je misschien een voorbeeld van een link waarbij dit gebeurt? Of gebeurt dit af en toe en werken dezelfde topics later wel weer?
Reputatie 7
Badge +16
Die nieuwe thumbnails bij blogs zijn erg leuk. Maar zijn de plaatjes niet iets aan de grote kant 😉 Dat kan namelijk negatieve gevolge hebben voor de loading time van de pagina. Daarnaast laad binnen firefox de CSS die het kleiner maakt net iets later in waardoor ik een gigantisch plaatje aan de rechterkant voor een kwestie van een seconde te zien krijg 😛

Hier is een directe link
https://uploads-eu-west-1.insided.com/kpn-nl/attachment/64ab105e-929b-454e-b638-5b1846f80df5_thumb.jpg
Reputatie 7
Badge +30
Die nieuwe thumbnails bij blogs zijn erg leuk. Maar zijn de plaatjes niet iets aan de grote kant 😉 Dat kan namelijk negatieve gevolge hebben voor de loading time van de pagina. Daarnaast laad binnen firefox de CSS die het kleiner maakt net iets later in waardoor ik een gigantisch plaatje aan de rechterkant voor een kwestie van een seconde te zien krijg 😛

Hier is een directe link
https://uploads-eu-west-1.insided.com/kpn-nl/attachment/64ab105e-929b-454e-b638-5b1846f80df5_thumb.jpg

Dit zelfde geldt in Chrome, maar wat ik me vooral afvraag: waarom cached Chrome dit plaatje niet en zit ik deze foto elke keer opnieuw te downloaden!?
Reputatie 5
Badge +8
@JochMa: Bedankt voor het melden! Heb je misschien een voorbeeld van een link waarbij dit gebeurt? Of gebeurt dit af en toe en werken dezelfde topics later wel weer?

Het gebeurde één dag, nu is het weer goed.
Reputatie 7
Ik hoop dat mijn melding van 21 september ooit ook nog eens bekeken gaat worden, maar ook dat zal wel teveel gevraagd zijn. 😞 Zoals je hieronder kunt zien is nog steeds de opmaak regelmatig zoek op mijn Samsung Galaxy Tab PRO 8.4.

Ik krijg sinds vandaag regelmatig deze foutmelding als ik een item wil bekijken

Dit had ik dus gisteren! Geen van de links uit de mail betreffende het HBO topic werkten nog. Gaven alleen bovenstaande.
Paar uur later werkten ze weer. HBO topic was gedurende de "storing" wel normaal te benaderen via het forum zelf.
Reputatie 7
Badge +28
@wjb: Sorry, heb ik helemaal gemist! Er wordt dus af en toe helemaal geen opmaak geladen begrijp ik. Ik kan me voorstellen dat deze wat lastig te reproduceren is, maar ik stel Insided op de hoogte.

@Peter: Ik had de link niet direct gelegd met de storing die Jochma meldde. Gaan we alsnog onderzoeken.
Reputatie 7
@wjb: Sorry, heb ik helemaal gemist! Er wordt dus af en toe helemaal geen opmaak geladen begrijp ik. Ik kan me voorstellen dat deze wat lastig te reproduceren is, maar ik stel Insided op de hoogte...Zouden ze wat gevonden hebben... ...de performance van het forum lijkt in ieder geval sterk verbeterd en afbeeldingen zoals avatars lijken weer getoond te worden. Wel is de opmaak regelmatig nog weg na het posten van een reactie.
Wel is de opmaak regelmatig nog weg na het posten van een reactie.Daar heb ik nog geen last van gehad, niet mobiel, maar ook niet via de PC. Anderzijds zijn ook prestatieverbeteringen mij nog niet echt opgevallen.
Reputatie 7
Die prestatieverbetering is op mijn tablet zelfs significant te noemen. Het is net alsof de volgorde waarin onderdelen geladen worden gewijzigd is of dat er een onderdeel dat vroeg in de pagina geladen wordt van een server in Timboektoe naar een server in Amsterdam is verhuisd.
Is er weer een update van het forum geweest? Als ik op x nieuw klik kom ik sinds vanmorgen niet meer uit bij de eerste nieuwe reactie van een topic. Dat was in het begin van het vernieuwde forum ook zo maar is al vrij spoedig aangepast. Nu werkt het niet meer, of ben ik de enigste die daar "last" van heeft:?
Reputatie 7
Badge +28
@PeterG @Jochma: Probleem met de niet werkende links is opgelost. Laat het weten als het toch nog voorkomt!

@wjb: Hoe staat het er nu voor? Er is aan gewerkt, maar ze kunnen niet met zekerheid zeggen of het is opgelost omdat het lastig is te reproduceren.

@Henk: Dat is inderdaad een bug. Ik ga er weer achteraan 😛
Reputatie 7
...@wjb: Hoe staat het er nu voor? Er is aan gewerkt, maar ze kunnen niet met zekerheid zeggen of het is opgelost omdat het lastig is te reproduceren.Helaas Joran, er is nog niets veranderd. Met name na het plaatsen van en reactie is de opmaak weg.

Is er weer een update van het forum geweest? Als ik op x nieuw klik kom ik sinds vanmorgen niet meer uit bij de eerste nieuwe reactie van een topic. Dat was in het begin van het vernieuwde forum ook zo maar is al vrij spoedig aangepast. Nu werkt het niet meer, of ben ik de enigste die daar "last" van heeft:?Nee, je bent niet de enige Henk.
https://forum.kpn.com/over-kpn-forum-3/x-nieuw-werkt-weer-niet-meer-428610
Ik zie dat je het wel effe eerder dan ik meld.
Het is ook niet overal. Soms werkt 't wel en soms niet, ik krijg daar nog niet echt inzicht in.
Reputatie 7
Badge +28
@PeterG @Henk: Insided kan het reproduceren, de developers zijn er mee bezig.

Volgens mij is dit maar een klein foutje. De nieuwe reacties komen bijvoorbeeld uit bij deze link:
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/diverse-kanalen-op-tv-zender-niet-beschikbaar-428619?page=1#postid/459843

Maar het moet dit zijn:
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/diverse-kanalen-op-tv-zender-niet-beschikbaar-428619?page=1#post459843

Drie tekens weg en het werkt weer. Ik ga ervan uit dat dit op korte termijn is opgelost.

@wjb: Geen verschil dus, jammer. Kun je de cache van de browser legen zodat we zeker weten dat de missende opmaak daar los van staat? Helpt het nog niet zet ik het weer uit.
verwijderd
Reputatie 7
Badge +28
@PeterG @Henk: De link doet het weer hoor! 🙂
Ik heb bij een aantal topics op x nieuw geklikt en het lijkt er inderdaad op dat 't weer werkt. Mijn dank!
Ik heb bij een aantal topics op x nieuw geklikt en het lijkt er inderdaad op dat 't weer werkt. Mijn dank!Hier ook deze ervaring! Super! 😃

Reageer