KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18468 keer bekeken


Toon eerste bericht

940 reacties

Reputatie 7
Zal het ooit nog goed komen?
Dit jaar waarschijnlijk niet meer. 😞
Reputatie 7
Badge +16
Wat dingetjes die ik fijn zal vinden:
1: Een "post preview" functionaliteit. (Leuk voor langere posts zodat je weet wat er uit komt 😛 )
2: Notifications (Ik filter standaard de mails van het forum, het zou fijn als als ik binnen het forum notificaties zou kunnen krijgen als ik ge @mentioned wordt of gequote wordt.
1. Tja, ik publiceer dan vaak maar tussentijds. Maar dat is niet ideaal.
2. Bij mentions zou dat inmiddels moeten werken. Ik krijg i.i.g. notificatie bij mentions. Als je gequote wordt zou ook wel handig zijn. Maar als je gequote wordt doe je doorgaans al mee met zo'n topic en heb je er dus een mailabonnement op.
Reputatie 7
Badge +30
1. Helemaal mee eens
Reputatie 6
Testje in het CM forum... Een goede omzetting en weergave voor "code" werkt ook hier (nog) niet!

1. Er wordt in de code een link aangemaakt;
2. De tekstgrootte wijkt af van de overige tekst in de post, dus mag kleiner.

code:
cd /Applications/KPN\ Back-up\ Online.app/Contents/MacOS/
Reputatie 7
Badge +16
Ik heb het idee dat de de tekst iets.app/teksthier er voor zorgt dat het als een URL gezien wordt gezien dat de format is van een domain.
Reputatie 6
Ik heb het idee dat de de tekst iets.app/teksthier er voor zorgt dat het als een URL gezien wordt gezien dat de format is van een domain.

Dat idee deel ik met je, maar hoort natuurlijk niet thuis tussen het altijd 'domme' tekst opmaak van de "code".
Reputatie 7
Badge +30
Zorg er dan ook even voor dat er geen smileys worden gemaakt in code blokken...

code:
ipadres : 80
ipadres:80
Reputatie 6
Zorg er dan ook even voor dat er geen smileys worden gemaakt in code blokken...

code:
ipadres : 80
ipadres:80

Inderdaad Robin, de editor moet gewoon van alle overbodige/foutieve AI worden ontdaan! Alle combinaties van letters, cijfers, leestekens en symbolen moeten - zoals bedoelt - gewoon netjes worden weergegeven. In zowel de tekst-, quote- als code blokken.

Laten hopen dat dit snel kan worden gefixed!
Reputatie 7
Badge +21
Hi Berend, goed dat je het aankaart! Sjors en Robin dank voor de aanvullingen 🙂 Ik heb Thomas op de hoogte gesteld, wordt hopelijk snel gefixt!
Reputatie 6
Hi Berend, goed dat je het aankaart! Sjors en Robin dank voor de aanvullingen 🙂 Ik heb Thomas op de hoogte gesteld, wordt hopelijk snel gefixt!
Hallo Koen, at your service!

Dit is wat mij betreft een absolute PRIO 1 fix, omdat dit - zeker daar waar het o.a. om macOs Terminal / Windows Commandprompt opdrachten gaat, deze 1:1 vanuit het code-blok dienen te kunnen worden gekopiëerd en geplakt - zoals ik zelf heb ervaren een goede inhoudelijk beantwoording op een hulpvraag van een klant in de weg staat. Dat komt m.i. niet professioneel over.

Bedankt voor het doorgeven! 🆒
Reputatie 7
Badge +30
Mag ik hier nog wat aan toevoegen? HTML-tags worden gestript uit code-tags. Is dat niet juist waar dat code blok voor is!?

code:
Reputatie 6
HTML-tags worden gestript uit code-tags. Is dat niet juist waar dat code blok voor is!?
Wat was je oorspronkelijke input voor het code-blok?
Reputatie 7
Badge +16
Naja, het kleiner dan en groter dan teken wordt gestript, dat komt eigenlijk overal binnen HTML voor 😛
Reputatie 7
Badge +30
HTML-tags worden gestript uit code-tags. Is dat niet juist waar dat code blok voor is!?
Wat was je oorspronkelijke input voor het code-blok?
Het was een link met een a-tag maar zoals Sjors aangeeft wordt die helemaal gestript
Reputatie 7
Badge +21
Nemen we ook mee!
Reputatie 3
Badge
Als je een nieuw "gesprek" start, dan kan je eronder kiezen tussen vraag en conversatie. Waarom zou ik conversatie kiezen?
Reputatie 7
Badge +30
Als je een nieuw "gesprek" start, dan kan je eronder kiezen tussen vraag en conversatie. Waarom zou ik conversatie kiezen?Volgensmij is het enigste verschil dat je niets als "beste antwoord" kan markeren.

Handig voor discussies ofzo?
Reputatie 3
Badge
Dus is het enigste verschil tussen conversatie en vraag het wel of niet kunnen markeren als beste antwoord? Da's nogal een schokkend klein verschil, als ik dat zo mag zeggen. 🙂 Je bent natuurlijk niet verplicht om een reactie als beste antwoord te markeren, toch?
Nou ja, als je echt een vraag hebt, waarop je graag een antwoord wilt kun je dat aangeveven. Als je b.v. meer een voorlichtend topic (zoals dat van Robin over de V10) wilt starten kies je voor conversatie; ook als je een meer vrijblijvende discussie over een onderwerp wilt starten. Ik zou me kunnen voorstellen (maar weet dat niet zeker) dat moderators beide categoriën anders behandelen, b.v. dat vragen een hogere prioriteit krijgen.
Reputatie 7
Badge +30
Leuk dat je deze vraag stelt, losbol! We behandelen vragen niet anders dan conversaties, maar voor ons (de moderators) is 'het beste antwoord' inderdaad van grote waarde.

Waarom is het beste antwoord zo belangrijk: het beste antwoord komt direct onder de vraag te staan en dat is dan voor andere klanten weer heel makkelijk om te zien. Je hoeft dan niet een heel topic door te spitten, maar je ziet in één opslag het antwoord op de vraag. Daardoor hoef je zelf niet nog eens je vraag te stellen.

We (de community managers) meten ook het percentage beantwoorde cases. Hier halen we veel informatie uit. Als er een laag/lager percentage is, kan dat namelijk betekenen dat we actie moeten ondernemen. Zijn er meer vragen gesteld? Zijn er minder vragen beantwoord? Waar ligt dit dan aan? Dit zijn voor ons gegevens waar we goed mee uit de voeten kunnen.
Reputatie 3
Badge
Marcia, dit is dan weer een stukje extra informatie hoe het hier werkt. 🙂 Ik begrijp je antwoord. Ik ben een nieuwsgierig typetje, ik leer altijd heel graag. Ik kan analyseren, analyseren, analyseren, nadenken, informatie combineren, uiteindelijk tot conclusies komen, verbanden vinden, later grotere verbanden vinden, uiteindelijk overzicht. Zucht, wat is het leven mooi! 😉
Reputatie 6
We (de community managers) meten ook het percentage beantwoorde cases. Hier halen we veel informatie uit. Als er een laag/lager percentage is, kan dat namelijk betekenen dat we actie moeten ondernemen. Zijn er meer vragen gesteld? Zijn er minder vragen beantwoord? Waar ligt dit dan aan? Dit zijn voor ons gegevens waar we goed mee uit de voeten kunnen.
Precies, hele waardevolle - management - informatie! Ikzelf ben ook gek op dit soort statistiekjes.
Reputatie 6
Mag ik de tweetal verzoeken om toevoeging plaatsen:

1. Bij de instellingen van een gebruiker het tijdslot instelbaar te maken? Ik was net bezig met het maken van dit bericht - langer dan een 1 minuut - toen ik deze niet meer kon plaatsen omdat ik automatisch was uitgelogd.


Nu kopieer ik mijn lappen tekst - zo ook deze post dus - altijd even om de minuut, dus kon het weer makkelijk plakken. Dit euvel brengt me naar mijn 2e verzoek.

2. In de editor de mogelijkheid toevoegen om een (automatisch)concept op te kunnen slaan.
Reputatie 6
*** dubbele post ***

Reageer