Sticky Kennisbank

Nieuws over de Kennisbank in de KPN Community

  • 26 March 2024
  • 6 reacties
  • 165 keer bekeken
Nieuws over de Kennisbank in de KPN Community
Reputatie 7
Badge +19

Ken jij onze Kennisbank al? Eigenlijk is ‘ie nooit af. Daarom nemen we je graag mee in waar we mee bezig zijn. En heb je ideeën of feedback? Dat is natuurlijk ook welkom!

 

De Kennisbank wordt steeds completer

Onze Kennisbank wordt steeds beter en groter. We blijven er aan werken om 'm steeds verder uit te breiden, waar nodig aanpassingen te doen en nieuwe informatie toe te voegen. 

Deze wijzigingen en nieuwe artikelen zijn alleen niet zo zichtbaar, want ze ‘gaan op’ in het grote geheel: tussen alle informatie die al in de Kennisbank staat. Er gebeurt van alles, maar je ziet er niet direct zo veel van terug.
 

Kennisbank? Lees hier verder als je wilt weten wat onze Kennisbank nou precies is.

 

Nieuws en updates delen

Vandaar dat wij vanaf nu, maart 2024, nieuws en updates met je gaan delen! Elk kwartaal maken wij een update van alle aanpassingen die we hebben gedaan, en die delen we met je in de reacties onder dit topic.

Laatste update: Kwartaalupdate maart 2024

 

Wat mis jij in de Kennisbank?

Naast dat we deze updates met je gaan delen, horen we graag of jij dingen mist in onze Kennisbank! Daarom deze oproep:

  • Wat wil jij er graag in teruglezen? 
  • Mis je dingen in onze Kennisbank en zo ja, wat precies?
  • Vind je het leuk om een artikel proef te lezen en te voorzien van feedback?
  • Of heb je zelf kennis die je graag wilt delen en wil je zelf een artikel schrijven? 

 

Zonder jullie bijdrage is het geen complete Kennisbank. Wij en vooral jullie, maken gretig gebruik van de informatie die jullie delen. Het is daarom een grote aanwinst om kennis te verzamelen en vast te leggen in kennispagina's, zodat lezers/forumgebruikers direct de meest relevante informatie vinden.

 

Heb je vragen, tips of opmerkingen? We horen heel graag jouw gedachten!


6 reacties

Graag vaker data delen wanneer er updates aankomen in de naaste toekomst, ik merk vooral dat aangaande de modem updates veel klanten willen weten op welke termijn er een update te verwachten is, frequenter communiceren s.v.p.

Reputatie 7
Badge +19

Laten we meteen de daad bij het woord voegen: de eerste kwartaalupdate van dit jaar. We hebben de afgelopen tijd weer verschillende aanpassingen en toevoegingen in onze Kennisbank gedaan, lees maar mee:

 

Formule-1 is natuurlijk een ding. Zeker nu het seizoen weer begonnen is. Zo hebben we onlangs een aanvulling in het Viaplay artikel gedaan over op verschillende apparaten tegelijk kijken:

 

Informatie toegevoegd over het aanvragen van een wandbeugel:

 

Het Amazon Prime topic aangevuld, aangezien je dit ook via je KPN factuur kunt betalen:

 

Het Netflix artikel is verder uitgebreid:

  • Netflix kon je op 2 manieren bestellen. 1 daarvan was een abonnement bij Netflix, facturatie via KPN. Dat ging vaak fout bij opzeggen en facturatie liep door. Er was een 0-euro dienst zodat de facturatie überhaupt mogelijk was. Dit werd wel eens opgezegd via de klantenservice, maar klanten moesten eigenlijk bij Netflix zijn. Klanten kregen zelfs een bevestiging ervan. die 0-euro dienst is nu niet meer zichtbaar, waardoor dit niet meer voor kan komen.
  • Daarnaast: Informatie over het delen van Netflix accounts toegevoegd.

 

Informatie over het verwijderen van Multisim toegevoegd:

 

We hebben het Gastwifi KB artikel uitgebreid met handige achtergrondinfo.

 

 

Nieuwe Kennisbank artikelen:

 

Andere kleine aanpassingen:

  • Er waren nog klanten die Videoland Plus voor juli 2023 besteld hebben en de oude prijs van 8.99 betalen. Per 29 februari wordt dit rechtgetrokken naar de standaard prijs van 9,99. Melding hierover in KB artikel toegevoegd.
  • We hebben een banner in het Unlimited artikel geplaatst om klanten erop te wijzen dat deze info voor oude Unlimited abonnementen geldt.

 

TV+ aanpassingen en toevoegingen:

 

Dat was hem voor nu! Zo gauw er nieuws is, delen we het hier. En zoals eerder gezegd, alle input, feedback en ideeën blijven welkom 😊

Ik mis in de kennisbank de uitleg over de KPN-ESET-beveiliging.

Alleen KPN Veilig wordt beschreven.

Komt daar nog uitlegen advies over?

Ik heb me vandaag op KPN ESET geabonneerd i.v.m. 1 maand gratis proef.

Wat ik me afvraag is of ik beide beveiligingen tegelijk kan gebruiken, is er een overlap of vullen ze elkaar aan? @Alexandra van KPN 

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik mis in de kennisbank de uitleg over de KPN-ESET-beveiliging.

@N.N. Eerlijk gezegd heb ik daar niet gelijk een antwoord op. Ik zal het eens hier in de groep gooien.

 

Gisteren meldde een forumlid een update voor de V10 en een ander forumlid vroeg zich af waarom dit niet in de rubriek modem-updates is meegedeeld, terechte vraag vind ik.

Verder  mis ik dus de aankondiging van die update, wat die update doet, wanneer en voor wie die update komt.

Zie onderstaande link:

 

Reputatie 7

Product Updates en de Kennisbank zijn verschillende dingen, dit is niet helemaal de plek daarvoor dus 🙂 Paul heeft net in dat topic wat je noemt gereageerd met uitleg over dat versienummer.

Reageer