Beantwoord

Nummer herkenning call ID

  • 7 December 2020
  • 84 reacties
  • 1920 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

84 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Jac.v.h., ik heb nu een verzoek ingediend bij onze logistieke afdeling met een duidelijke uitleg, en hoop dat dit verzoek ingewilligd gaat worden. Als ze een logistieke opdracht in gang zetten, is daarbij wel altijd een mobiel nummer gewenst waar de communicatie over het omruilen van de apparatuur naar toe kan worden gezonden per sms. Heb je een mobiel nummer dat ik hiervoor door kan geven? Zo ja, zou je die dan in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren? :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

@Jac.v.h. ik heb je een privébericht gestuurd met uitleg over de situatie!

Ook ik heb een 0 in mijn display icm de V12 box. is er al een permanente oplossing?

Reputatie 7
Badge +20

Ze zijn bezig met een permanente oplossing, echter is daar nog geen tijd aan te koppelen, ze weten dus niet precies wanneer die oplossing er zal komen @GMdH 

Als er iets concreets te melden valt, laat ik daar hier direct weten!

@Maja_  schrijft (in ander gerelateerd topic)

Hi allen, ik heb weer een update vanuit de modem-mensen: oorzaak is gevonden en gaat gefixt worden met een firmware update, het is echter nog onduidelijk wanneer die firmware update precies uitgerold gaat worden. Vermoeden is rond oktober pas, maar ze durven hier geen harde datum voor te geven. De oplossing komt er dus aan!

Ben ook al vanaf 30 september in de weer ivm nummer weergave.

Ook alle opties die genoemd zijn in dit forum al meerdere malen uitgeprobeerd, en ook zonder resultaat.

DECT telefoons die ik getest heb zijn de Siemens A400 en de Alcatel s250. Soms krijg ik een 0 (nul) te zien maar meestal externe oproep.

Gelukkig had ik mijn experiabox V10 nog niet teruggestuurd. Dus die heb ik terug gehangen en nu werkt alles weer uitstekend. Dit heb ik overigens in overleg gedaan met de service desk.

Helaas kunnen ze niet aangeven wanneer de SW update komt, maar dat dit wel eens lang kan gaan duren.

Ik stuur mijn V10 pas terug als de V12 goed werkt.

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik stuur mijn V10 pas terug als de V12 goed werkt.

Als die verder nog helemaal goed functioneert, geef ik je groot gelijk! Heel vervelend dat het met de Box12 niet lekker liep met de nummerweergave :slight_frown:

Sinds dat mijn V8 is vervangen door een V12 doet de nummerherkenning het soms wel en soms weer niet. Bij de V8 had ik daar nooit problemen mee. De telefoon is een KPN Bordeaux 331.

De telefoon is een KPN Bordeaux 331.

Tjee, die is antiek en nog niet draadloos. Het gaat inderdaad niet lekker met de nummerweergave via de Box12. Ook met draadloze toestellen van bv Panasonic en Philips. Die doen het er wat dat betreft helemaal niet op. Apart genoeg doen de Gigasets het dan weer wel met de nummerweergave. 

Het probleem schijnt achterhaalt te zijn, maar qua daadwerkelijk oplossing nog op zich wachten.

Er zijn nog 5 topics m.b.t. de nummerweergave op een Box12.