Sticky

Klaar voor de toekomst: Veranderingen bij Digitenne

• 30 januari 2018
  • 1508 reacties
  • 228317 keer bekeken

Toon eerste bericht

1508 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Het enige voordeel bij dit treurige bericht is dat er nu wel Rebox ontvangers vrijgekomen moeten zijn die andere gebruikers zouden kunnen gebruiken...

Reputatie 5
Badge +5

Over afgelopen kwartaal een iets minder treurig bericht: het aantal Digitenne-only klanten werd “maar” 6.000 lager. Aan het eind van het vierde kwartaal 2020 waren er nog 112.000 over. 

Reputatie 2
Badge

nog een weekje en dan ligt er glas en kan ik Digitenne de deur uit doen. KPN is niet op de glasvezel aanleg ingesprongen als aanbieder, dus na vele jaren trouwe dienst afscheid van KPN. 

Over afgelopen kwartaal een iets minder treurig bericht: het aantal Digitenne-only klanten werd “maar” 6.000 lager. Aan het eind van het vierde kwartaal 2020 waren er nog 112.000 over. 

Is die 112.000 nu inclusief alle Telfort-Digitenne klanten welke er in Q4-2020 zijn bijgekomen zeker !

Dan snap ik wel dat de daling even een kwartaal iets minder snel is gegaan!

@P. Grigio

Reputatie 7
Badge +16

Telfort klanten die Digitenne hadden, waren altijd al klant bij KPN voor Digitenne. Digitenne is namelijk een KPN product. 

Reputatie 5
Badge +5

@nick0010 aan het screenshot te zien is dat een ander verhaal. Het abonnementsgeld wordt weggestreept vanwege iTV,  en daarbij gaat het dus niet om Digitenne-only klanten. Het aantal klanten dat Digitenne heeft als aanvulling op iTV wordt in de rapportages niet genoemd. 

Reputatie 7
Badge +29

Bovenstaande screenshot is dan wel, vanuit KPN bezien, Digitenne only. De combinatieklant is echt een KPN abonnement waar Digitenne bij in zit, en dat het dus ook op dezelfde factuur staat. Telfortklanten zijn nu KPN geworden, maar met behoud van hun oude abonnement. Zolang zij dat niet wijzigen, blijven zij ook, vanuit Digitenne persepctief, Digitenne-only. Pas als zij hun abonnement aanpassen kan Digitenne daarmee samengevoegd worden, en wordt het een combinatieklant. 

Reputatie 5
Badge +5

Het onderscheid tussen KPN en (ex-) Telfort klanten op dit gebied was mij niet bekend. Ik zag een klant met internet, interactieve televisie en Digitenne als een combinatieklant. Dat (ex-) Telfort klanten daar niet toe worden gerekend, betekent dat de groep die de volle abonnementsprijs voor Digitenne betaalt nog kleiner is dan ik dacht.

Reageer