Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?



Toon eerste bericht

2955 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@dgoedhart Wat onhandig dat je niet alle zenders ontvangt! Goed dat je jouw profiel helemaal hebt ingevuld. Zou je het volgende eens willen controleren op de Digitenne ontvanger?

  • Druk op Menu
  • Ga naar 'abonnement status' en druk op OK
  • Zou je een foto met ons willen delen van wat je daar te zien krijgt?

Hi, bedankt voor het snelle antwoord. Hier een prent van mijn abonnement status.

Hi, Het lijkt er op, afgaande op de Abonnement status (zie foto),  dat mijn (basis) digitenne abonnement nog niet goed is doorgevoerd/geactiveerd in de KPN administratie.

Kunnen jullie dat verzorgen?

Alvast bedankt.

Fijne dag.

Groeten, Daniel

Reputatie 7
Badge +30

@dgoedhart ik krijg 'm niet geactiveerd voor je 😞. Dus ik ga een collega vragen om daar naar te kijken. Ik verwacht in de loop van de dag een reactie te krijgen!

 

@SanderKnaapen welkom! Ik heb jouw ontvanger een zetje gegeven. Wil je kijken of het nu wel werkt?

Reputatie 7
Badge +30

@dgoedhart ik heb inmiddels bevestiging dat het zou moeten werken! Kan jij dit ook bevestigen?

@Marcia_ Bedankt voor de update. Hopelijk kan ik vanavond inderdaad bevestigen dat ik alle zenders van mijn Digitenne abonnement weer zonder foutmelding kan ontvangen.

@Marcia_ @Erwin_ Dank voor jullie acties. Ik kan weer alle zenders bewonderen van mijn Digitenne abonnement, nadat de activering mijn ZTE box in goede orde had bereikt.

Vriendelijke groeten,

Daniel

Badge

CAS-nummer: *****

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Zonneparkiet

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het CAS ID waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!

Goedemiddag,

Ik ontvang graag het activatie signaal op de ontvanger met CAS-ID wat in mijn persoonlijke opmerkingen staat van mn ID.

Thnxxx 

Reputatie 7
Badge +17

@Marike S. Done! Noordzee legt in de stappen hierboven uit hoe je het activatiesignaal een zetje kunt geven. Succes!:blush:

Hij doet het meteen weer! Dank je en fijn weekend! 😘

Hi! Sinds kort ontvangen wij alleen nog NPO 1, 2 en 3. CAS ID staat in mijn profiel. Zouden jullie het kunnen fixen? Alvast bedankt. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @wielbaars, ik zie het CAS ID uit je profiel inderdaad niet actief maar wel drie andere. Om dit CAS ID te activeren moet ik een van de andere drie verwijderen.
Kun je de  CAS ID's van je andere actieve ontvangers ook toevoegen aan je profiel? Dan weten wij welke we niet moeten verwijderen. Dat mag ook via een privébericht als dat makkelijker is.

Beste Moderator,
 

Ik krijg foutcode E016-0 op de digitenne.
Graag zou ik een nieuwe activatiesignaal ontvangen.

Mvg, Leo

Reputatie 7
Badge +17

Done! @lavanoord 
Noordzee legt enkele stappen hierboven uit hoe je het activatiesignaal een zetje kunt geven. Succes!:blush:
Mocht je ergens tegenaanlopen, laat het dan even weten:thumbsup:

Done! @lavanoord 
Noordzee legt enkele stappen hierboven uit hoe je het activatiesignaal een zetje kunt geven. Succes!:blush:
Mocht je ergens tegenaanlopen, laat het dan even weten:thumbsup:

Bedankt! Alles werkt weer!

Hi,

 

Ook ik krijg foutcode E016-0 op de digitenne.
Graag zou ik een nieuwe activatiesignaal ontvangen.

Reputatie 7
Badge +17

Done @quintensd!

Done @quintensd!

het werkt weer! Thnx

Yesterday my Digitenne subscription was activated and I connected the receiver to the TV. However, I get an E016-0 error when I try to view any channel other than 1, 2, or 3. I have updated my profile with the CAS ID. Can you please let me know how to fix this?

 

Best,

Anne

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +10

Hello @Anne Lee! The status of your CAS ID is OK, so I gave your Digitenne tuner a refresh. It's important for the tuner to be turned on and to wait for one hour. Will you let me know if it's fixed after one hour?

Yes, it works now. Thank you!

Reputatie 1

Ik wil graag een activatiesignaal ontvangen

foutcode E016-0

krijg het niet opgelost

wat nu

 

Reageer