Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?



Toon eerste bericht

2955 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Gestuurd @Mir-anda

@nuku79 Ik heb een activatiesignaal gestuurd. Zou je stap 3, die Noordzee hierboven beschrijft, kunnen uitvoeren? Met die handeling geef je het activatiesignaal een zetje.

Reputatie 1

Hij doet het weer ! 
bedankt 

Opgelost.

 

Gestuurd @Mir-anda

@nuku79 Ik heb een activatiesignaal gestuurd. Zou je stap 3, die Noordzee hierboven beschrijft, kunnen uitvoeren? Met die handeling geef je het activatiesignaal een zetje.

perfect, het is gelukt

hartelijk dank

Badge

Kunt u mijn zenders opnieuw activeren. Krijg een melding dat ik geen abonnement heb. Echt wel. Groetjes Rietepetit. 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +19

Zou je jouw profiel willen invullen @Rietepetit ? Dan kan ik je abonnement even een zetje geven zodat je weer kunt kijken. 

Badge

Zou je jouw profiel willen invullen @Rietepetit ? Dan kan ik je abonnement even een zetje geven zodat je weer kunt kijken. 

Gedaan

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb een activatiesignaal verstuurd. Het kan maximaal 60 minuten duren voor alles weer werkt zoals je gewend bent @Rietepetit 

Badge

 Bedankt alvast. Ik hoop dat het lukt👍Fingers crossed. Groetjes rietepetit. 

Weer eentje! Hoop dat jullie me kunnen helpen!

Reputatie 7
Badge +15

@Woerden10 Ik begrijp dat jij ook een foutcode bij Digitenne krijgt. 

Ik heb een nieuw activatiesignaal verstuurd. Dit kan 60 minuten duren, kun je laten weten of het is gelukt? 

@Woerden10 Ik begrijp dat jij ook een foutcode bij Digitenne krijgt. 

Ik heb een nieuw activatiesignaal verstuurd. Dit kan 60 minuten duren, kun je laten weten of het is gelukt? 

Werkte meteen weer!

Hallo,

Ik heb een priobleem met installatie digitenne, foutcode 016.

Ontvang graag activatiesignaal .

Is er een moderator die dit even na wil kijken?

Reputatie 7
Badge +17

@goudvis2021 ik heb een aanvraag gedaan voor je om de Digitenne opnieuw te activeren. Dit zou binnen 24 uur klaar moeten zij en je krijgt een SMS op het moment dat deze weer actief is. 

@goudvis2021 ik heb een aanvraag gedaan voor je om de Digitenne opnieuw te activeren. Dit zou binnen 24 uur klaar moeten zij en je krijgt een SMS op het moment dat deze weer actief is. 

Top helemaal opgelost!

Reputatie 1

hoihoi, na een hele tijd geen tv meer te hebben gekeken de digitenne weer aangesloten, ik kan de commerciele zenders niet ontvangen en krijg een foutmelding. casnr in mijn profiel.

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Maartje1988, welkom! Ik heb je ontvanger een refresh gegeven. Als het goed is, werkt het nu binnen een uur weer :-).

Reputatie 1

Ha @Maartje1988, welkom! Ik heb je ontvanger een refresh gegeven. Als het goed is, werkt het nu binnen een uur weer :-).

het werkt alweer, bedankt

 

Reputatie 1

Hoi, ik heb een spoedpakket met digitenne ontvangen en krijg een foutmelding bij de commerciële zenders. Mijn CAS ID staat in m’n profiel. Bedankt.

Reputatie 7
Badge +17

@splosh ik heb een aanvraag gedaan om deze opnieuw te activeren. Binnen een werkdag moet alles weer goed werken. Laat je hier weten of het probleem is opgelost?

Reputatie 1

@Bram_ Digitenne werkte gisteren ook voor de commerciële zenders. Ik kreeg via sms nogmaals de vraag mijn CAS nummer door te geven. Nadat ik dat had gedaan was het snel opgelost. Bedankt.

Ik zit tv te kijken en krijg ineens een melding dat ik geen abonnement heb voor deze zender en dat is voor rtl8 en de rest want kan nu alleen nog maar net. 1,2 en 3 kijken. Daar betaal ik geen 55 euro voor!!!!!!

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Dehoogh ,

Dan heeft jouw ontvanger een activatie gemist. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Zet jouw ontvanger verder alvast aan op NPO 1. De TV mag eventueel uit blijven.

 

 

Ik zou graag mijn ontvanger (opnieuw) geactiveerd krijgen. Ik wil na lange tijd de ontvanger weer gebruiken, maar krijg een foutmelding. 

Abbo nr en Cas ID geregistreerd in profiel.

Vr. Gr. Rene

Reputatie 7
Badge +16

Hi @ErHa! Welke foutmelding krijg je precies en wil jij het CAS ID nummer toevoegen: deze zie ik nu niet terug in jouw profiel. Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Reageer