Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?



Toon eerste bericht

2955 reacties

Kan iemand mij hiermee verder helpen pls?

 

Reputatie 7
Badge +21

@Lynn1357 Wat vervelend dat het nog steeds niet werkt. Ik heb dit zojuist intern doorgezet om verder uit te laten zoeken. Zodra we meer weten laten we een reactie achter in dit topic. Onze excuses voor het ongemak. 

@Koenings Ik heb zojuist jouw Digitenne ontvanger geactiveerd. Zou je willen testen of het nu wel werkt?

Reputatie 7
Badge +21

@Lynn1357 Mijn collega's hebben het uitgezocht en jouw ontvanger handmatig geactiveerd. Wil je testen of het nu wel werkt? We horen graag van je!

@Lynn1357 Goedenavond, 

Ik heb je tv ontvanger opnieuw geactiveerd. Kun je laten weten of hij nu werkt? 

Hoi Rutger 

hij werkt nog niet

 

Goedenavond,

We kunnen nog steeds alleen Nederland 1 2 en 3 kijken

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Lynn1357, wat rot! Ik heb 'm nog eens een zetje gegeven. Wil jij daarnaast eens de stappen doorlopen zoals ze in het startbericht van dit topic staan?

 

Stap 3) Handmatig zoeken naar zenders

Als dat toch niet lukt, dan kun je het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken

  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)

  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. De kanaalnummers verschillen per regio en staan hieronder (zie: blauwe coulomn).
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.

Ha @Lynn1357, wat rot! Ik heb 'm nog eens een zetje gegeven. Wil jij daarnaast eens de stappen doorlopen zoals ze in het startbericht van dit topic staan?

 

Stap 3) Handmatig zoeken naar zenders

Als dat toch niet lukt, dan kun je het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken

  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)

  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. De kanaalnummers verschillen per regio en staan hieronder (zie: blauwe coulomn).
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.

Hoihoi,

De ontvanger doet het nu,!!

super bedankt voor alle moeite 

groetjes Lynn

Badge

Goedendag,

kan CAS 4657-293-915-8 voor mij worden geactiveerd ?


Alvast dank.


Groet,
Bert

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb 'm een zetje gegeven @bewetten!

L.S.

 

Ik kan geen programma's meer ontvangen via digitenne. Ik heb in mijn profiel alle vragen ingevuld, inclusief het CAS nummer

Reputatie 7
Badge +10

@Locomotief  Goedenavond! Dank voor het invullen van je profiel. Ik zie dat er in jouw geval wat anders speelt; op 19 december is Digitenne samen met Vast Bellen uit jouw abonnement verwijderd na telefonisch contact. Hier zijn ook bevestigingen van verstuurd via de mail. Was dit niet de bedoeling? Als er iets niet klopt, dan kunnen we met je meekijken. Je kan ook met ons bellen via 0800 0402 (gratis).

Okay, dat moet mijn partner gedaan hebben. Bedankt voor het uitzoeken!!

Reputatie 7
Badge +10

@Locomotief Geen dank! :wink:

Op digitenne ontvangen we alleen npo 123. De tip om Digitenne een uur op  NPO1 te laten staan, opgevolgd, maar werkt niet. Oplossing?  . Pc****  hnr *** ,  Cas id ***. Dank!

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Gerben.karsch, ik heb je ontvanger vanaf afstand een zetje gegeven, zou je het nu nog eens willen proberen? :slight_smile:

Werkt weer, dank!

Beste, wij hebben ook alleen NPO 1, 2 en 3. Bij de overige zenders krijg ik steeds de foutcode E016-0 in beeld. Ik heb alle gegevens toegevoegd in mijn profiel. Kunnen jullie dit herstellen?

Reputatie 7
Badge +15

@MRommelse Welkom op het forum! 

Ik heb geprobeerd de ontvanger opnieuw te activeren, heb je een mogelijkheid om de ontvanger even uit te schakelen en opnieuw aan te zetten? Om te kijken of je dan weer alle zenders kunt kijken? 

Beste Rutger, 

Ik heb de ontvanger uitgeschakeld en opnieuw ingeschakeld, maar ik krijg nog steeds de foutcode te zien. Ook het resetten en opnieuw instellen van de kanalen heeft geen effect. 

Reputatie 7
Badge +15

@MRommelse Ik zie inderdaad dat er iets misloopt met de activatie van de ontvanger. Ik heb zelf niet direct een mogelijkheid om dit op te lossen maar heb je informatie doorgegeven aan een collega die dit wel kan. 

Zodra ik reactie heb zal ik het hier laten weten! 

Reputatie 7
Badge +15

@MRommelse Ik heb reactie van mijn collega, heb je nogmaals de mogelijkheid de ontvanger uit te schakelen en na het inschakelen opnieuw naar zenders te zoeken?

Uitgevoerd, gereset en opnieuw zenders gezocht, maar nog steeds dezelfde foutmelding  

Reputatie 7
Badge +15

@MRommelse Nog een poging, zou je het nog 1 keer willen proberen? En mocht het dan nog niet lukken zou je dan stap 3 van het startbericht kunnen uitvoeren? 

Kun je mij laten weten of het dan wel lukt? 

Hij doet het weer. Bedankt voor je hulp!

Badge

Goede avond,

 

Alleen de Npo-zenders doen t, bij de overige staat er foutcode E016-0, dat er geen abonnement zou zijn. Heb 2 kastjes, betaal ook voor 2, t andere werkt wel en deze niet. CAS-nummer van diegene die t niet doet staat in m'n profiel. Zou iemand er naar kunnen kijken? Merci.

 

Groetjes,

 

Sander Knaapen

Admin: Reactie verplaatst naar algemeen topic over dit onderwerp

LS,

Sinds ruim een maand een nieuwe ZTE box van Digitenne. Sinds vanavond (4 jan-2020) kunnen we helaas alleen nog maar NPO1,2 3 ontvangen en krijgen de inmiddels bekende foutcode E016 bij overige zenders te zien. Ik heb mijn CAS nummer en overige gegevens aan mijn profiel toegevoegd. Kunnen jullie dit in de administratie van KPN activeren/updaten, zodat we weer van alle zenders kunnen genieten?

Alvast bedankt.

Groeten,

Daniel

Reageer