Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?



Toon eerste bericht

2955 reacties

Reputatie 7
Badge +30

 @Ban8 bij dezen een heractivatie aangevraagd! De ontvanger zou het zo moeten gaan doen. 

Reputatie 2

Hallo Noordzee, In mijn profiel staan alle gegevens.

Trouwens vanavond om 17.55 uur gebeld met kpn en zij zag dat de ontvanger niet geactiveerd was dat zou ze doen en dan hat ik met een uur weer beeld. Wel op 1 laten staan was nog de mededeling. Helaas na 5 kwartier geen beeld weer gebeld nu zij hij inderdaad niet geactiveerd maar het duurt zeker tot en met woensdag voordat het geactiveerd kon worden.   ik weet het nu echt niet meer. ????

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Regelink, ik zie dat de omruilorder nog openstaat en mijn collega's hier al wel mee bezig zijn geweest. We kunnen de kaart niet handmatig activeren tot de order verwerkt is in het systeem. Ik zie dat mijn collega's dit nog even in de gaten houden. Dat zou niet langer dan een paar werkdagen moeten duren!

De Digitenne is weer geactiveerd. Alle zenders doen het weer. Dank aan degene die dit in alle stilte heeft gedaan.

Toch wonderlijk van het KPN-systeem dat de Digitenne deactiveert na een update of als je er langere tijd (zoals nu in Corona tijd) geen gebruik van maakt.

Reputatie 2

Vanavond weer contact gehad met de servicedesk. Nu een man aan de telefoon die echt in het probleem dook. Maar helaas hij kreeg het ook niet voor mekaar. maar kwam na veel uit zoek werk en bellen met een andere afdeling met de volgende mededeling. HELAAS KAN IK JE NIET VERDER HELPEN WANT DE ONTVANGER DIE JE OP 25 NOVEMBER RETOER HEBT GEDAAN IS NOG NIET VERWERKT IN HET SYSTEEM. ZODRA HET VERWERKT IS ZUL JE OOK WEL WEER DE COMMERCIELE ZENDER TERUG KRIJGEN. DIT KAN WEL TOT EIND VAN DE MAAND DUREN SORRY.  Ik viel bij deze mededeling bijna van de stoel. Hoe is het mogelijk dat je als klant zo door kpn  wordt weg gezet. Nog nooit een betaling achterstand nu zelfs tot eind deze maand al betaald en je bent gewoon machteloos. Wat is er nu nog een mogelijk om deze impasse te doorbreken.

Hallo, graag zou ik een her activatie willen hebben voor mijn digitenne. Kast staat nu aan en blijft aan op kanaal 30.

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +21

Hallo, graag zou ik een her activatie willen hebben voor mijn digitenne. Kast staat nu aan en blijft aan op kanaal 30.

Hoi @PIGEON0180 . Welkom op het KPN Forum! Ik heb zojuist een heractivatie aangevraagd. Laat je ons weten of het werkt?

 

vikash, ik zal em even zijn gang laten gaan en een terugkoppeling geven over de uitslag.

 

*****edit*****

 

Alles werkt alweer, dank voor de snelle hulp!

Kan je mijn Cas 7014-057-146-7 activeren

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Kan je mijn Cas 7014-057-146-7 activeren

vul dan even je profiel in en laat een berichtje achter als je dat gedaan hebt.

Vikash, ik heb te vroeg gejuicht, soort van…

Wij hebben 2 digitenne kasten, eentje is nu juist geactiveerd, maar nu werkt de tweede, die het al die tijd al deed, het niet meer.

 

Mijn schuld, ik dacht met 1 cas  nummer klaar te zijn.

Ik heb mijn profiel geüpdate met beide cas nummers.

 

Zou je mij aub kunnen helpen wanneer het uitkomt?

Reputatie 7
Badge +24

@PIGEON0180 Vikash is er even niet, ik neem het over. 

Op basis van je adresgegevens zie ik echter maar 1 Digitenne abonnement, CAS-ID eindigend op 793. Die ontvanger werkt ook. 

Heb jij misschien nog een abonnement op een ander adres? Zo ja, dan zou ik ook die adresgegevens willen hebben om te kijken waarom het niet werkt. Vul je profiel weer even aan en geef ons hier een seintje wanneer je dit hebt gedaan. :relaxed:

Nee ik heb beide ontvangers op 1 adres, heb toen met de oude ontvangers er 1 bij jullie genomen icm itv en later een ontvanger kaart, zo'n insteekkaart, bij de jullie besteld omdat ik van een familielid een ontvangerkast gekregen had. Toen met het overgaan naar de huidige ontvangers beide kasten ingeleverd bij het ontvangen van de 2 nieuwe ontvangers. Deze hebben beide een tijd gewerkt, alleen toen met een verbouwing 1 ontvanger in de kast gelegd en deze had ik nu weer nodig. De andere heb ik constant in gebruik gehad.

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben bang dat ik je teleur moet stellen. Dat die tweede zolang heeft gewerkt is mooi meegenomen, maar ik kan het helaas niet voor je activeren zonder dat je een actief abonnement hebt erop.

Is dat misschien een optie? 

Dat is toch raar dat ik bij kpn zelf koop, het jaren werkt, een andere ontvanger krijg, waar toen bij werdt gezegd dat tv's met een insteekkaart ook zo'n ontvanger kregen omdat ze dit nog niet hadden, wat ik eigenlijk gekocht had, maar deze dan in een kpn ontvanger stak.

 

Als ik hier niet verder kan worden geholpen, met alle respect en dank voor alle hulp verder, zou ik dan met telefonisch contact met de KPN klantenservice verder komen?

 

Reputatie 7
Badge +20

Als ik hier niet verder kan worden geholpen, met alle respect en dank voor alle hulp verder, zou ik dan met telefonisch contact met de KPN klantenservice verder komen?

Onze collega's via de telefonische klantenservice kunnen niets meer of minder dan wij, het is simpelweg niet mogelijk om een ontvanger te activeren zonder dat het CAS ID gekoppeld is aan een abonnement. Het CAS ID bestaat dan niet in onze administratie waardoor we er geen signaal naar toe kunnen zenden.

 

Reputatie 7
Badge +20

Kan je mijn Cas ***-146-7 activeren

Hi @Charisma1, hoe zit het precies met deze ontvanger? Ik zie nu 3 CAS ID's gekoppeld staan onder je abonnement, en geen daarvan is degene die je nu doorgeeft. Heb je een extra ontvanger besteld?  Of heb je hem gekregen omdat 1 van de andere 3 defect is geraakt? 

Goede middag,  

Bij mij is dit probleem ook. Ik heb mijn profiel aangevuld met de benodigde gegevens.

Gr Faab1234


*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Faab1234! Bedankt voor je gegevens. Ik zie dat je al contact hebt gehad met een collega. Je hebt op dit moment geen Digitenne opgenomen in je abonnement. Daarom kunnen wij het kastje niet activeren. 

Dag @Faab1234! Bedankt voor je gegevens. Ik zie dat je al contact hebt gehad met een collega. Je hebt op dit moment geen Digitenne opgenomen in je abonnement. Daarom kunnen wij het kastje niet activeren. 

Dat klopt, maar op jullie site staat hetvolgende.

Ben je al iTV-klant bij KPN? Wanneer je iTV hebt van KPN, krijg je jouw Digitenne abonnement er gratis bij. En, je kunt dan ook gratis naar live voetbalwedstrijden kijken via ESPN! Je betaalt alleen de huur van slechts €5,- per maand voor de tv-ontvanger van Digitenne. 

Ik ben al in het bezit van een tv ontvanger. Dus dan moet het gewoon kunnen. Dus ik zou graag hebben dat dit dan alsnog geactiveerd wordt. 

Reputatie 7
Badge +30

Dag @Faab1234! Bedankt voor je gegevens. Ik zie dat je al contact hebt gehad met een collega. Je hebt op dit moment geen Digitenne opgenomen in je abonnement. Daarom kunnen wij het kastje niet activeren. 

Dat klopt, maar op jullie site staat hetvolgende.

Ben je al iTV-klant bij KPN? Wanneer je iTV hebt van KPN, krijg je jouw Digitenne abonnement er gratis bij. En, je kunt dan ook gratis naar live voetbalwedstrijden kijken via ESPN! Je betaalt alleen de huur van slechts €5,- per maand voor de tv-ontvanger van Digitenne. 

Ik ben al in het bezit van een tv ontvanger. Dus dan moet het gewoon kunnen. Dus ik zou graag hebben dat dit dan alsnog geactiveerd wordt. 

 Begrijp ik hieruit dat jij op een andere manier dan via ons een Digitenne ontvanger hebt, @Faab1234 ? Dan gaat dit niet werken. Het Digitenne abonnement krijg je weliswaar gratis als je ook al iTV van ons hebt. Maar dit wordt pas daadwerkelijk actief op het moment dat jij, via ons, voor die €5 per maand een Digitenne ontvanger of insteekkaart huurt. Je krijgt deze dan geactiveerd thuisgeleverd. 

Goedemorgen,

Wij hebben ons digitenne al een tijdje niet gebruikt, nu krijgen we code E016-0 op het scherm.

alleen de kanalen NPO1, 2 en 3 kunnen wij ontvangen!

Enige idee wat er mis is?

 

(...) 

 

wacht heel graag uw reactie af!

 

mvg,

WND Services B.V.

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy en bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Beste @WND Services B.V., welkom! Ik heb je vraag even naar het lopende topic over deze foutcode verplaatst. Zou je het adres en klantnummer waarop Digitenne geactiveerd staat, in je forumprofiel willen plaatsen en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan helpen we je graag verder. 

Goedemorgen,

De gegevens zijn aangepast en opgeslagen.

Mvg,

WND Services B.V.

 

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @WND Services B.V., het goede nieuws is dat deze ontvanger nog wel gewoon goed gekoppeld is aan je abonnement. Het minder goede nieuws is dat ons technische systeem waarmee wij de boel kunnen verversen het op dit moment even niet doet. Dus ik kan nog niets voor je doen. Ik probeer het later deze ochtend/begin van de middag weer en kom er dan opnieuw bij je op terug.

Reageer