Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?



Toon eerste bericht

2955 reacties

Beste Digitenne-medewerker,

Ik heb zojuist mijn forumprofiel de CS-ID’s van mijn Digitenne boxjes ingevoerd. Ik begrijp dat jullie iets kunnen veranderen in de instellingen, waardoor ik ook de andere zenders weer kan ontvangen. Ik hoor graag als dat is gelukt.

Groet, Peter

Reputatie 7
Badge +20

Hi @peterhein, uit je bericht maak ik op dat je ontvangers niet meer alle zenders laten zien, raar! Je beide ontvangers stonden gewoon goed actief, maar ik heb ze alsnog even een zetje gegeven. Zou je de ontvangers even willen herstarten en dan kijken of je alle zenders weer hebt?

Derde ontvanger van digitenne besteld maar naar een week is die nog steeds niet geactiveerd (foutcode E016-0). Al 3 keer gebeld naar kpn en het probleem is nog steeds niet opgelost 


Admin: topic samengevoegd met verzameltopic over dit onderwerp

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Aga28, welkom. We hebben jouw bericht even samengevoegd met dit topic. Met foutcode E016-0 staat jouw Digitenne ontvanger niet (goed) geregistreerd in ons systeem. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt ingevuld, heel fijn. Ik zie dat je op 8 oktober een extra Digitenne ontvanger hebt aangevraagd. Je kunt deze vanaf vandaag, 18 oktober installeren. Zolang de bestelling niet is afgerond, klopt het dat je geen commerciële zenders te zien krijgt. We zullen moeten wachten op de afronding van deze bestelling. Mocht je morgen nog steeds geen commerciële zenders hebben, trek dan gerust opnieuw aan de bel.

Is nou inmiddels  de volgende dag en mijn digitenne abonnement  is nog steeds niet geactiveerd 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Aga28, ik zie de ontvanger uit je profiel inderdaad nog niet aangemeld staan.

Er staan er al wel 3 dus zal er een verkeerde tussen staan. Kun je de serienummers van de andere twee ontvangers ook toevoegen aan je profiel en me dit laten weten? Dan haal ik de verkeerde eruit en zet ik de goede er in!

Heb ik gedaan . Op de eerste staat geen abonnement en de andere twee wel

Reputatie 7
Badge +20

Yes, ik zie ze staan. Ik heb het verzoek bij mijn collega's ingediend om hem te activeren!

Reputatie 7
Badge +20

@Aga28 ik krijg net bericht van mijn collega's dat ie nu goed moet staan!

Bedankt 

Hij doet het!!!

Badge

GM Heb recentelijk mijn Digitenne kast geruild i.v.b.m defect . krijg bij de nieuwe kast de fout melding EO17-0 hoe verder ? waar ik volgens de info een moderator bij nodig heb , 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Hoeven246! Dankzij je gegevens kon ik meteen met je meekijken. Klopt het dat je een nieuwe ontvanger opgestuurd hebt gekregen? Wanneer heb je die ontvanger van het PostNL-punt opgehaald? De order staat namelijk nog open en volgens PostNL is de ontvanger nog niet aangekomen op het betreffende PostNL-punt. 

Badge

het volgende , digitenne defect ,naar kpn Leiden , zij gingen het regelen werd op gestuurd naar post punt  , energieweg 51 Zoeterwoude de volgende dag 16 oktober  bericht pakje onderweg , iets later is af te halen na 15.00 u , daar naar toe , alles op slot, (kringloop winkel ,) auto met tel. nr voor de deur , gebeld, konden of wilde mij niet helpen zijn gesloten in het weekend , waar is het pakje dan ?? naar kpn Leiden alles verteld , iemand gaat naar achter komt terug gaat een poosje op de computer aan de gang en geeft mij een nieuwe digitenne , en naar een naburige winkel om de oude in te leveren , heeft een week gespeeld en toen de fout code, naar Leiden . alles uit gelegd en hoorde daar het zelfde verhaal over een nog te leveren pakje,  ik kan verder niets omdat alles is geautomatiseerd, en in het weekend al helemaal niets bereik . , mijn vraag is ,waar is het pakje ,als ik iets ontvang en ben niet thuis hoor ik te worden ingelicht waar het is , , en waarom speelt het kastje uit leiden dan wel een hele week voordat de fout code verschijnt . 

geachte moderator(s)

ik blijf helaas al een tijd de foutmelding E016-0 zien zouden jullie mij aub kunnen helpen daarmee.

b.v.d

Reputatie 7
Badge +16

@Hoeven246 Vervelende situatie, hoor! Het CAS ID nummer wat nu ingevuld staat in jouw Forum profiel, is dat het CAS ID nummer van de ontvanger die je vanuit de winkel meegekregen hebt? We horen het graag even, dan kijken wij of deze nog geactiveerd kan worden.

Goedenavond @bert schouten! Ik heb bij deze een nieuw activatiesignaal aangevraagd, Digitenne moet het weer binnen een uur doen. Zo niet, dan kun je aan de slag met stap 3!

Badge

Gm ben inmiddels aan de slag gegaan met de klanten service  .zij gaan een  nieuw kastje op sturen ..het probleem zit in de nog open staande order die volgens mijn mail op te halen was maar daar nooit is aangekomen ..daarmee unblocken ze mij.en kunnen we met het nieuwe kastje weer verder  .hoop ik .

ik heb herhaaldelijk geprobeert het digitenne kastje aan de praat te krijgen maar helaas zonder suc6 graag heb ik hier een oplossing voor.

b.v.d

Reputatie 7
Badge +19

ik heb herhaaldelijk geprobeert het digitenne kastje aan de praat te krijgen maar helaas zonder suc6 graag heb ik hier een oplossing voor.

b.v.d

Hoi Bert, ik zie geen bijzonderheden, maar ik heb 'm een zetje gegeven voor je. Ik verwacht dat alle zenders het binnen een uur weer doen, dat is meestal wel het geval. Mocht dat niet zo zijn of als je vragen hebt, laat het gerust hier weten.

hallo

helaas heeft het zetje ook niet geholpen hij blijft de melding E016-0 geven en zeggen dat ik geen abbo hebt, ik heb voor zover ik nu weet alles geprobeert van zoeken op wizzard tot handmatig maar het mag niet baten.

 

Reputatie 7
Badge +15

@bert schouten Ik heb opnieuw een activatiesignaal verstuurd. 

Heb je een mogelijkheid de ontvanger een uur aan te laten staan op NPO1? 

doe het vanaf nu

voel me als een klein kind in een snoepwinkel alles doet het super, alleen nog 1 vraagje waar kan ik mijn pincode vinden.

 

bedankt kpn

Ik heb al 3 jaar geen gebruik gemaakt/kunnen maken van digitenne. Wel elke maand €5,- betaald voor de huur van het kastje. Ik wil digitenne opnieuw activeren, maar dat lukt me niet. Ik krijg foutcode E017-0 en E150-0 te zien. Veel geprobeerd, maar zonder resultaat. 


Admin: topic samengevoegd met verzameltopic

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jovema ,

Een moderator gaat een activatiesignaal versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
     

En zet de ontvanger alvast aan op NPO1. De TV mag eventueel uitblijven. 


Admin: meeverplaatst

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb al 3 jaar geen gebruik gemaakt/kunnen maken van digitenne. Wel elke maand €5,- betaald voor de huur van het kastje. Ik wil digitenne opnieuw activeren, maar dat lukt me niet. Ik krijg foutcode E017-0 en E150-0 te zien. Veel geprobeerd, maar zonder resultaat. 


Admin: topic samengevoegd met verzameltopic


Goedenavond @Jovema,

Ik heb jouw vraag samengevoegd met ons verzameltopic over deze foutcode i.c.m. Digitenne zodat het voor ons overzichtelijk blijft.

Ik zag dat je jouw forumprofiel al hebt ingevuld en dat het CAS ID daar ook in staat. Ik heb de tuner een refresh gegeven, laat hem nu een uurtje aan staan. Helpt dit niet? Zoek dan eventueel handmatig naar de zenders (zie startbericht van dit topic). Werkt dit ook niet, laat het dan weten!

Reageer