Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?



Toon eerste bericht

2955 reacties

Helaas na drie collega's nog geen oplossing en werd de telefoonverbinding verbroken, ik hoop dat jij hier nog wat aan kan doen?

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Sandra72, ik heb een nieuwe poging voor je gedaan en het is gelukt! Ik heb 'm voor je geactiveerd, het moet over enkele minuten weer werken. Probeer het zo nog eens, mocht het niet lukken of als je vragen hebt, laat het ons gerust hier weten.

Dank je, alles doet het weer!!

Ik heb iets meer dan een week geleden een digitenne kastje omgeruild in de kpn winkel. Tegelijkertijd is er door klantenservice een kastje opgestuurd naar een afhaalpunt (we zijn onderweg met een bootje). Helaas was daar een adres ingegeven van waar we op dat moment lagen en niet waar we de volgende dag zouden zijn. De kpn winkel gaf aan dat het geen probleem was en hebben een nieuw kastje mee gegeven. Alleen het cas nummer moest door klantenservice nog in het systeem worden gezet. Dat gaat een dikke week later dus niet… Gevolg is dat we op vakantie zijn (daar heb je toch digitenne voor) en digitenne niet werkt. Ik krijg een of ander verhaal dat het niet werkt omdat een order nog open staat. 
Ik ben er klaar mee en ga alles bij kpn opzeggen. Na vier telefoontjes en niet geholpen te worden.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Svdbergh, welkom hier. 

Als ik het goed begrijp heb je een nieuw kastje gekregen in de winkel dat nog niet geactiveerd is. Ontvang je wel de zenders Ned 1, 2 en 3? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het CAS-ID nummer dat je op de onderkant van je kastje kunt vinden. 
 

Hoi Alex,

Ik heb het CAS nr in mijn profiel bij persoonlijke opmerkingen gezet. Is dat de juiste plek?

ik heb nogmaals contact gehad met de klantenservice en zou vandaag terug gebeld worden door een expert. Helaas niets gehoord. Ik hoop dat jij me wel kan helpen.

Groeten,

Steven

 

Nog een aanvulling. Ik krijg foutcode 016 en 150 te zien.

Reputatie 7
Badge +20

@Svdbergh ik heb m geactiveerd!

Thomas. Dank je het werkt weer!

Digitenne geeft storing aan E103-0, daarna foutcode E017-0 Geeft ook bij basis abonnement aan nee, wat moet ik doen.

De dag ervoor nog geen een probleem.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Plientje welkom! Jammer dat het niet werkt! Brandt het lampje op jouw antenne wel? Geeft het menu wel aan dat je voldoende bereik/signaal hebt? Ik heb je ontvanger nog eens een refresh gegeven. Zou je willen kijken of het nu wel werkt?

Beste @Plientje welkom! Jammer dat het niet werkt! Brandt het lampje op jouw antenne wel? Geeft het menu wel aan dat je voldoende bereik/signaal hebt? Ik heb je ontvanger nog eens een refresh gegeven. Zou je willen kijken of het nu wel werkt?

Beste @Plientje welkom! Jammer dat het niet werkt! Brandt het lampje op jouw antenne wel? Geeft het menu wel aan dat je voldoende bereik/signaal hebt? Ik heb je ontvanger nog eens een refresh gegeven. Zou je willen kijken of het nu wel werkt?


Goedemorgen, werkt nog steeds niet basis abonnement staat nog steeds op nee. Er is voldoende ontvangst. Nog steeds alleen NPO 1,2 en 3

Reputatie 7

Goedemorgen @Plientje, jammer dat het nog steeds niet goed gaat. Ik zie dat er een nieuwe ontvanger voor je aangevraagd is. Betekent dat de ontvanger die je thuis hebt staan op dit moment afgemeld is van je abonnement in afwachting van de nieuwe. Dus die kan ik ook niet meer activeren. Het is nu even afwachten tot je de nieuwe in huis hebt. Die zou het dan goed moeten doen. Mits je de antenne ergens hebt staan waar hij goed bereik heeft.

Goedemorgen @Plientje, jammer dat het nog steeds niet goed gaat. Ik zie dat er een nieuwe ontvanger voor je aangevraagd is. Betekent dat de ontvanger die je thuis hebt staan op dit moment afgemeld is van je abonnement in afwachting van de nieuwe. Dus die kan ik ook niet meer activeren. Het is nu even afwachten tot je de nieuwe in huis hebt. Die zou het dan goed moeten doen. Mits je de antenne ergens hebt staan waar hij goed bereik heeft.


Antenne staat prima ook goed ontvangst. Heb de nummers op mijn profiel aangepast. maar nog geen bevestiging mail gehad. Heel vreemd allemaal, vrijdag nog gekeken de volgende dag foetsie! Bestel status ook onduidelijk staat alleen dat er een bestelling is geplaatst.

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, ik zie dat de nieuwe ontvanger nog niet verzonden is, zodra dat wel het geval is zal je dit ook terugzien op de bestelstatus pagina @Plientje. Jammer dat dit even op zich laat wachten, hopelijk gaat hij vandaag alsnog de deur uit bij ons!

Beste,

 

Mijn oma zit al 5 maanden zonder televisie zenders met de storing e016-0

 

alle benodigde informatie staat in mijn profiel,

 

hoor graag wanneer dit opgelost is.

 

mvg Ser

Reputatie 7
Badge +17

@Ser078 Goed dat je contact opneemt! Het CAS-ID dat je in jouw profiel hebt ingevuld is niet geactiveerd, wat verklaart dat jouw oma geen zenders ontvangt. Op de verdere gegevens in jouw profiel kan ik echter geen Digitenne abonnement vinden. Weet je zeker dat jouw oma nog een Digitenne abonnement heeft? Zo ja, dan wil ik je vragen om het klantnummer van dit abonnement onder de persoonlijke opmerkingen in jouw profiel te zetten.

@Ser078 Goed dat je contact opneemt! Het CAS-ID dat je in jouw profiel hebt ingevuld is niet geactiveerd, wat verklaart dat jouw oma geen zenders ontvangt. Op de verdere gegevens in jouw profiel kan ik echter geen Digitenne abonnement vinden. Weet je zeker dat jouw oma nog een Digitenne abonnement heeft? Zo ja, dan wil ik je vragen om het klantnummer van dit abonnement onder de persoonlijke opmerkingen in jouw profiel te zetten.

Beste, 

 

Het klant nummer van het abonnement heb ik ingevuld,

 

hoor graag hoe of wat,

 

mvg ser

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Ser078 Bij dit klantnummer is geen Digitenne-abonnement actief: op de facturen zie je het ook niet staan als kostenpost. Als je brief of een factuur hebt waar een ander klantnummer op staat, kun je dat dan doorgeven? 

Hallo @Ser078 Bij dit klantnummer is geen Digitenne-abonnement actief: op de facturen zie je het ook niet staan als kostenpost. Als je brief of een factuur hebt waar een ander klantnummer op staat, kun je dat dan doorgeven? 

Nee dat is het, jullie hebben dit zelf aangesloten bij haar dus zou raar zijn als dat opeens niet meer zo is dan toch 

Het lijkt mij dat jullie gewoon op adres kunnen zoeken en uit kunnen vinden wat er wel precies staat toch ?

Reputatie 7

Zeker kunnen wij ook op adres kijken, @Ser078. Maar op het adres in jouw forumprofiel is één abonnement actief. En dat is het abonnement met het klantnummer dat in je forumprofiel staat. En in dat abonnement zit alleen internet en interactieve tv, géén Digitenne. Ook zijn er geen recente wijzigingen geweest op dat abonnement die dit zouden kunnen verklaren. Dan houdt het wat dat abonnement betreft ook op. We kunnen geen Digitenne ontvanger activeren als Digitenne niet in het abonnement zit. 

 

Als je zeker bent dat je oma een Digitenne abonnement heeft, check dan bij je oma hoe lang ze dit abonnement al heeft. Digitenne is namelijk niet zo adresgebonden als een internetabonnement. Als zij haar Digitenne abonnement heeft afgesloten toen zij op een ander adres woonde, dan kan het zijn dat hij bij ons ook nog op dat adres staat als er nooit een verhuizing is doorgegeven.

In dat geval, vul dat oude adres, plus de naam van je oma, en de laatste 3 cijfers van haar rekeningnummer in op je forumprofiel in hetzelfde veld waar je nu ook het CAS ID hebt staan. Reageer hier dan weer als je dit gedaan hebt, dan kan ik verder kijken.

Zeker kunnen wij ook op adres kijken, @Ser078. Maar op het adres in jouw forumprofiel is één abonnement actief. En dat is het abonnement met het klantnummer dat in je forumprofiel staat. En in dat abonnement zit alleen internet en interactieve tv, géén Digitenne. Ook zijn er geen recente wijzigingen geweest op dat abonnement die dit zouden kunnen verklaren. Dan houdt het wat dat abonnement betreft ook op. We kunnen geen Digitenne ontvanger activeren als Digitenne niet in het abonnement zit. 

 

Als je zeker bent dat je oma een Digitenne abonnement heeft, check dan bij je oma hoe lang ze dit abonnement al heeft. Digitenne is namelijk niet zo adresgebonden als een internetabonnement. Als zij haar Digitenne abonnement heeft afgesloten toen zij op een ander adres woonde, dan kan het zijn dat hij bij ons ook nog op dat adres staat als er nooit een verhuizing is doorgegeven.

In dat geval, vul dat oude adres, plus de naam van je oma, en de laatste 3 cijfers van haar rekeningnummer in op je forumprofiel in hetzelfde veld waar je nu ook het CAS ID hebt staan. Reageer hier dan weer als je dit gedaan hebt, dan kan ik verder kijken.

Hey Eric,

Heel appart dat het er niet bij staat, 

Ik ga vanmiddag weer even langs om te kijken of ze geen andere ontvanger heeft liggen. Appart is wel dat een KPN monteur de spullen geïnstalleerd heeft dus als ze daadwerkelijk geen abonnement daar voor heeft zou dat super vaag zijn ! 

 

 

Als 1 staat er 24/7 bereikbaar maar tot op heden niemand aan de telefoon alleen een bandje.

Wij hebben voor op de camping digitenne en ontvangen niet meer dan nl1, nl2, nl3 en tv Gelderland met 100% signaal al van alles geprobeerd. Opnieuw zenders gezocht tv hele middag op 1 laten staan. Weten geen oplossing meer. 

M.v.g Denise 

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Denise Jessy Emmely ,

Een moderator gaat een activatiesignaal versturen.  Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Reageer