Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?



Toon eerste bericht

2955 reacties

Heb alles netjes ingevuld hopelijk wordt de storing snel opgelost zovast bedankt

Groetjes Jac Caron

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

*Admin: topic aanpast om passend te maken voor huidig topic

Reputatie 7
Badge +15

@jac caron Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb de ontvanger een zetje gegeven. Heb je een mogelijkheid opnieuw naar zenders te zoeken om te kijken of dit nu lukt? 

Dit kan een aantal minuten (tot maximaal een uur) duren.

Reputatie 3
Badge

Nou voor de 2de avond geen andere zenders dan de vrije. Ik zie op de tv dat ik geen digitenne abonnement heb terwijl ik dat natuurlijk bezit..

Ook de tv minstens een uur op Ned 1 gehad zonder zappen.

Ik heb wel de laatste software update geïnstalleerd.

Maar de decoder is zeker voor 2 jaar niet gebruikt.

Gr Wim 

Reputatie 3
Badge

Beste Moderator,

Ik heb het betreffende Cas nummer in mijn profiel gezet, helaas kom ik nu niet bij mijn klantnummer.

Gr Wim 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @sailorwim. Ik zie dat jij jouw profiel al hebt aangevuld, daarvoor dank! 

Ik heb de Decoder voor jou opnieuw geactiveerd. Als alles goed gaat kan je vanavond nog weer alle zenders bekijken!

Reputatie 3
Badge

Beste Hanna,

Perfect werkt weer naar behoren.

Bedankt.

Gr Wim

Goedenavond moderator.

 

Ik krijg helaas een foutcode 016 en mijn profiel aangevuld. Kunt u een reset uitvoeren?

Alvast bedankt!

Groet,

Mark

Reputatie 7
Badge +30

@Mark81 zeker kan ik dat! Bij dezen gedaan. Laat je nog even weten of het nu wel werkt?

@Marcia_  hij doet het weer bedankt!

 

Ik heb een gratis digitenne abonnement op mijn maandelijkse factuur. Sinds vandaag krijg ik alleen NPO 1-2 en 3. Via jullie probleem oplosser, tik ik in “ menu” - “ abonnement states” deze geeft “ basis abonnement   Nee “ onder aan op het scherm. Wat kan hier mis gaan ?

Admin: Klantnummer verborgen i.v.m. privacy

*Admin: Verplaatst naar Digitenne topic

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jos Henselmans ,

Een moderator gaat een activatiesignaal versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Zet jouw ontvanger alvast aan op NPO1. De TV kan eventueel uitgezet worden. 

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Jos Henselmans, zoals Noordzee al vertelde heb ik het activatiesignaal voor je verstuurd! Laat je nog weten of alle zenders het weer doen?

Hoi, Digitenne uit een noodpakket. Blijkbaar komt deze niet geactiveerd binnen. 

Verder geen informatie in het pakket. Dus de instructie uit de beginpost gevolgd.

 

 

Badge

Goedendag moderator. Ik heb forum formulier ingevuld. Kunnen jullie het activeringssignaal sturen svp?

Badge

Goedendag moderator. Ik heb forum formulier ingevuld. Kunnen jullie het activeringssignaal sturen svp?

Ps. Geen idee hoe dit formulier naar jullie moet

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Bremze, welkom hier. 

Wat voor formulier heb je precies ingevuld? En wat is er precies aan de hand? Ik vermoed dat je Digitenne ontvanger met CAS-ID uit je profiel niet goed werkt, ik heb deze voor je geactiveerd. Binnen 15 minuten hoort dit te werken. 

Laat het me weten mocht er iets anders aan de hand zijn. 

Badge

Hoi Alex P, ik heb het forum formulier ingevuld waaraan gerefereerd word in de gepinde text. Gaat inderdaad om digitenne die aangeeft niet geactiveerd te zijn.

ik wacht nog ff 15 min. KPN app op iPad werkt wel

Badge

Alex p, hij werkt, bedankt 💪🏼

Hoi, Digitenne uit een noodpakket. Blijkbaar komt deze niet geactiveerd binnen. 

Verder geen informatie in het pakket. Dus de instructie uit de beginpost gevolgd.

 

 

Goedemiddag moderators, voor de zekerheid als ik niet duidelijk genoeg was. Foutcode E017 voor mijn nood-pakket digitenne. 

Had er al iemand naar kunen kijken? Ik weet niet of het verder ergens misgaat?

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @meijerjt! Het kan voorkomen dat een Digitenne handmatig geactiveerd moet worden: dat is bij deze voor je aangevraagd. Let op: deze aanvragen worden op werkdagen verwerkt. Zodra jouw aanvraag verwerkt is, ontvang je per SMS een bevestiging. 

Goedenavond @meijerjt! Het kan voorkomen dat een Digitenne handmatig geactiveerd moet worden: dat is bij deze voor je aangevraagd. Let op: deze aanvragen worden op werkdagen verwerkt. Zodra jouw aanvraag verwerkt is, ontvang je per SMS een bevestiging. 

Vriendelijk bedankt,

Het blijft natuurlijk een niet standaard situatie.

Hi @Jos Henselmans, zoals Noordzee al vertelde heb ik het activatiesignaal voor je verstuurd! Laat je nog weten of alle zenders het weer doen?


Het is goed gekomen. Bedankt

Reputatie 7
Badge +20

Het is goed gekomen. Bedankt

Top! Bedankt dat je het nog even komt melden hier :blush:

Goedenavond @meijerjt! Het kan voorkomen dat een Digitenne handmatig geactiveerd moet worden: dat is bij deze voor je aangevraagd. Let op: deze aanvragen worden op werkdagen verwerkt. Zodra jouw aanvraag verwerkt is, ontvang je per SMS een bevestiging. 

Dank je, het is opgelost

Reputatie 7
Badge +16

Héél fijn, @meijerjt! Nu afwachten tot de definitieve oplossing! 

Reageer