Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?



Toon eerste bericht

2955 reacties

Dank, maar ik heb mijn forumprofiel al eerder ingevuld met CAS nummer. En ik kan de TV ontvanger niet op NPO zetten.

Reputatie 7
Badge +10

Heb je mijn bericht van 18:06 uur ook gezien, @Jovema? Ik heb de ontvanger een refresh gegeven en het is hiervoor belangrijk dat de Digitenne ontvanger aan staat. Lukt het wel om de ontvanger aan te zetten? Na ongeveer een uurtje zou het dan weer moeten werken.
 

Goedenavond @Jovema,

Ik heb jouw vraag samengevoegd met ons verzameltopic over deze foutcode i.c.m. Digitenne zodat het voor ons overzichtelijk blijft.

Ik zag dat je jouw forumprofiel al hebt ingevuld en dat het CAS ID daar ook in staat. Ik heb de tuner een refresh gegeven, laat hem nu een uurtje aan staan. Helpt dit niet? Zoek dan eventueel handmatig naar de zenders (zie startbericht van dit topic). Werkt dit ook niet, laat het dan weten!

 

Beste digitenne Mod,

 

Mijn digitenne geeft foutcode E016-0 aan, ook na een update en fabrieks instellingen terugzetten.

Als het goed is kan dit remote weer geactiveerd worden?

(Cas nummer is in mijn profiel te vinden)

 

Groet, Martijn

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Martijn_A, welkom op ons forum!
Ik zie dat CAS ID ook netjes bij je abonnement gekoppeld, ik heb hem even opnieuw aangemeld. Als je m nu even een half uur op NPO1 laat staan zou je alle zenders weer moeten hebben,

Goedenavond, vandaag noodpakket digitenne geïnstalleerd en heb zelfde probleem. In profiel de gevraagde info gezet.

Gaarne hulp. Groeten Lee

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @Lee77, niet zo handig dat je een niet geactiveerde Digitenne ontvanger hebt gekregen :slight_frown:

De Diigitenne ontvangers van een noodpakket, kunnen we zelf niet activeren. Daarom heb ik jouw CAS ID doorgestuurd naar een achterliggende afdeling, ik laat het direct weten als we een reactie hebben ontvangen!

Goedemorgen Marja, Dank! Ik wacht even af, groeten Lee

Reputatie 7
Badge +20

Hij zou nu actief moeten staan @Lee77, wil je eens kijken of hij het nu doet bij jou?

Goedenavond, 

Beetje druk met de verhuizing maar heb net gekeken,  doet het nog niet. Alleen npo 1 2 3…

Morgen nog maar eens opstarten   

Reputatie 7
Badge +21

@Lee77 Jammer dat het nog niet werkt. Laat je ons weten of het vandaag wel werkt?

Goedenavond, sinds gisteren wel de rest van de zenders maar niet te volgen ivm storingen, behalve npo 1-2-3.... En nu?

Reputatie 7
Badge +20

Welke ontvanger heb je precies? De Rebox of de ZTE? Maak je daarbij ook gebruik van een buitenantenne?

Hallo, we hebben de rebound, antenne is een kleine tablet grootte binnenantenne. 

Reputatie 7
Badge +20

@Lee77, kun je voor mij voor de zenders 1, 4, 9, 12 en 13. Het percentage van de kwaliteit geven? Dit doe je door naar de zenders te zappen, menu te klikken en dan op abonnementsstatus. 

100 -100-tussen 0 en 40- tussen 0 en 40 - tussen 0 en 40.…

Groeten Lee 

Reputatie 7
Badge +16

Dat is een te laag percentage, @Lee77 :thinking:.

Wil je eens een postcode check doen via Digitenne postcode-check? Zo kun je zien of jij Digitenne kunt ontvangen op jouw locatie. Zo ja, dan moet er gekeken worden hoe jij de ontvangst kunt verbeteren.
Heb jij jouw antenne al eens verplaatst; bij voorkeur dicht bij een raam? Je kunt de ontvangst ook proberen te verbeteren aan de hand van de Antenne Wizard. Geef je een update als je deze tips uitgeprobeerd hebt?

Dank voor de tips. Volgens de postcode check heb ik geen bereik…

De antenne heb ik verplaatst naar een ander raam en ontvangst is nu 56%. Maar even geen storing dus dat is prima. 

Sluit net mijn digitenne weer aan maar hij geeft de foutcode e106-0 aan wat nu ?


Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +19

Sluit net mijn digitenne weer aan maar hij geeft de foutcode e106-0 aan wat nu ?


Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic

Hoi @anja71, welkom op ons forum! We hebben jouw berichtje samengevoegd met dit algemene topic over deze Digitenne foutmelding. Bovenin het startbericht lees je alles dat je moet weten. Als je je gegevens in je forumprofiel zet zoals bovenin vermeld staat en ons hier een seintje geeft, helpen we je verder.

ik heb alles ingevuld ook het cas nr 

 

Sluit net mijn digitenne weer aan maar hij geeft de foutcode e106-0 aan wat nu ?


Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic

Hoi @anja71, welkom op ons forum! We hebben jouw berichtje samengevoegd met dit algemene topic over deze Digitenne foutmelding. Bovenin het startbericht lees je alles dat je moet weten. Als je je gegevens in je forumprofiel zet zoals bovenin vermeld staat en ons hier een seintje geeft, helpen we je verder.

Ik heb net alles in gevuld inclusief het cas nr en de ontvanger staat aan op n1

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @anja71, de ontvanger stond al wel aangemeld maar ik heb de ontvanger nog even een zetje gegeven. Kun je de zenders nog een keer opnieuw instellen en hem een half uurtje op NPO1 laten staan?

Als dat niet helpt kun je stap3 uit het startbericht nog eens doorlopen en de antenne eventueel opnieuw uitrichten/verplaatsen

Wij hebben dit probleem ook, inmiddels het forum profiel aangevuld. Zou een moderator aub kunnen helpen? 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb je ontvanger een zetje gegeven @Digitenne werkt niet!

Digitenne fout E016. Geen abonnement voor deze zender. We betalen er wel voor.

 

Reageer