Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?



Toon eerste bericht

2955 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Astrid Arts-Peters, ik heb jouw bericht even verplaatst naar dit algemene topic over deze foutcode!

Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je naam- en adresgegevens, en het CAS ID van je ontvanger? Die laatste mag in het veld ‘Persoonlijke opmerking’. Als je weer even aan de bel trekt zodra je dat hebt gedaan, kunnen we jouw ontvanger vanaf hier een zetje geven :slight_smile:

Badge

Hoi, heb ik net gedaan! Groetjes Astrid

Reputatie 7
Badge +20

Hoi, heb ik net gedaan! Groetjes Astrid

Dank! Ik heb hem opnieuw geactiveerd, mocht je na een uur nog niet alle zenders hebben zou je dan stap 3 van het startbericht willen volgen? 

Stap 3) Handmatig zoeken naar zenders

Als dat toch niet lukt, dan kun je het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken

  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)

  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. De kanaalnummers verschillen per regio en staan hieronder (zie: blauwe coulomn).
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.

 

We zijn benieuwd of het gelukt is en of je weer beeld hebt, dus laat het vooral aan ons weten in een reactie. :blush:

 

Badge

Dank we gaan t proberen. Anders melden we ons morgen weer :-). Fijne avond!!

Reputatie 2

Na het oplossen van de problemen met de afstandsbediening door een nieuw digitenne kastje is helaas het probleem van de ESPN weer terug.

opnieuw een foutcode E016-0

Kunnen jullie dit opnieuw oplossen voor mij? Was de vorige fase ook goed gelukt.

Alvast bedankt 

Reputatie 7

Goedemorgen, @SjakieDO! Ik zie dat ESPN inderdaad niet actief is op je ontvanger maar wel in je abonnement zit. Dus dat heb ik bij dezen voor je rechtgetrokken. Je zou binnen een kwartier ongeveer ESPN weer moeten kunnen zien. 

Hoi ik krijg de foutcode e016-0 met mijn digitenne ook al handmatig laten zoeken op rf-kanaal 27 regio zuid Holland nog steeds het zelfde graag hulp hier meegroeten mike

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mike1684, ik heb je ontvanger een zetje gegeven waardoor je binnen een uur alle zenders weer zou moeten zien :slight_smile:

Mocht dat niet het geval zijn, dan kan je stap 3 uit het startbericht van dit topic volgen!

Stap 3) Handmatig zoeken naar zenders

Als dat toch niet lukt, dan kun je het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken

  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)

  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. De kanaalnummers verschillen per regio en staan hieronder (zie: blauwe coulomn).
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.

 

We zijn benieuwd of het gelukt is en of je weer beeld hebt, dus laat het vooral aan ons weten in een reactie. :blush:

 

Goedemorgen Maja

Hij werkt weer super bedankt.

Groeten Mike

 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen Maja

Hij werkt weer super bedankt.

Groeten Mike

 

Top, graag gedaan!

Reputatie 2

Goedemorgen, @SjakieDO! Ik zie dat ESPN inderdaad niet actief is op je ontvanger maar wel in je abonnement zit. Dus dat heb ik bij dezen voor je rechtgetrokken. Je zou binnen een kwartier ongeveer ESPN weer moeten kunnen zien. 

Hallo @Erik_ , helaas op dit moment nog geen ESPN op mijn tv.

kun je het nogmaals aanzetten

Reputatie 7
Badge +17

@SjakieDO Ik heb het nogmaals geprobeerd. Zou je de Digitenne ontvanger een uur op NPO1 willen laten staan? Dit geeft de ontvanger de kans om alle benodigde pakketjes binnen te halen.

Reputatie 2

@SjakieDO Ik heb het nogmaals geprobeerd. Zou je de Digitenne ontvanger een uur op NPO1 willen laten staan? Dit geeft de ontvanger de kans om alle benodigde pakketjes binnen te halen.

Staat al een tijdje op NPO1 maar nog geen espn

Reputatie 7
Badge +15

@SjakieDO Vreemd dat het nog niet gelukt is, ik heb nogmaals een poging gedaan. 

Zou je kunnen laten weten of het nu gelukt is?

Reputatie 2

@SjakieDO Vreemd dat het nog niet gelukt is, ik heb nogmaals een poging gedaan. 

Zou je kunnen laten weten of het nu gelukt is?

@Rutger_ helaas nog niets

moet ik soms nog iets anders doen?

Reputatie 7
Badge +15

@SjakieDO Je hoeft niets anders te doen, het uur waarin dit zou moeten lukken is ondertussen ook voorbij. 

Ik ga een e-mail sturen naar 1 van mijn collega's om het via een omweg voor elkaar te krijgen. Zodra ik reactie heb zal ik het laten weten! 

Reputatie 7
Badge +20

@SjakieDO het zou nu moeten werken!

Reputatie 2

@SjakieDO het zou nu moeten werken!

@Thomas hij doet het weer. Dank je wel👍🏻

Ik krijg alleen maar EO 16-0  OP een van mijn digitennes , let op de andere doet het wel

Het nummer staat bij mijn profiel

Reputatie 7
Badge +24

Ik krijg alleen maar EO 16-0  OP een van mijn digitennes , let op de andere doet het wel

Het nummer staat bij mijn profiel

Hi @En om 160 , ik heb het nu voor je geactiveerd, zou je dit over enkele minuten nogmaals willen proberen?

Bedankt

Ik krijg sinds vandaag een foutcode E016-0 op 1 van de 3 kastjes, ik begrijp dat ik dit niet zelf op kan lossen en vraag bij deze om hulp.

Bij abonnement hij aan dat ik geen abonnement bij fox sport heb maar dat heb ik wel, de andere kastjes doen het wel.

Kan een moderator mij helpen? Profiel is aangepast met alle gegevens

Reputatie 7

Goedemorgen @Sandra72, welkom! Ik zie hier dat de ontvanger in kwestie wordt gezien als zijnde niet geactiveerd. Alleen ervaren we op het moment wat issues met het systeem waarin ik dat kan aanpassen. Wil zeggen dat ik hier nu direct nog niet iets aan kan doen. We komen hier later vandaag even op terug. 

Hallo Erik, ik heb op dit moment contact met de klantenservice en inderdaad werkt het systeem niet meer, ze zijn er mee bezig!

Bedankt voor je reactie in ieder geval

Reageer