Lekkere klanten service!! Als ik dat doe bij mijn klanten ben ik gouw failliet!!
Ontvangst gevoeligheid ontvangers is niet goed, Software ontvangers is te traag, of klopt niet, Antennes zijn niet stabiel of gevoelig genoeg, Klanten weg zetten als zeurders???? KPN heeft het duidelijk te hoog in de bol!, Als je het digitale signaal voor het beeld naar een hogere p waarde gaat comprimeren dien je daarvoor wel voldoende signaal aan te bieden, anders is het nog erger als met het oude digitenne!!, Hier in Brielle is er op sommige locaties zo,een slecht signaal (gaat van 100% naar nul, dan 20, dan weer 100,) daar heb je dus geen degelijke basis voor je digitale beeld op bouw! Als je dan naar de winkel in Spijkenisse gaat (voor de 2e keer) word je de zaak uit gezet en niet naar je geluisterd.....Echt KPN , Echt????? KLANTEN DE ZAAK UITZETTEN DIE MET EEN KLACHT KOMEN EN HET OPGELOST WILLEN ZIEN!!!! Voel je hem al aankomen? als het u niet bevalt kunt u het contract opzeggen........... Echt? en dan?? er is geen andere aanbieder voor terestrische tv in Nederland!!!!!!!! Tijd voor een advocaat zou ik zo zeggen!!
WANPRESTATIE!!!!!
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineel