Spam in mailbox



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2757 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Wat een onmogelijke discussie over lijsten die door de KLANT zelf bijgehouden moeten worden.
Al heel veel eerder is er in dit topic door diverse deelnemers gesteld dat het tegenhouden van spam een zaak is van de provider. In dit geval dus KPN. De klant moet daar geen last van hebben. Immers wij betalen voor een "goed" werkende dienst en niet voor een eigen bijdrage aan de de dienst door zelf te gaan selecteren. Trouwens het blokkeren heeft total geen zin want de spammer maakt steeds opnieuw gebruik van een andere mail extensie. Wat moet gebeuren is een stevige aanpak van de providers op Europees niveau. Ik ben een leek en wil zonder problemen gebruik maken van mijn mail. Bewezen s dat het kan want @gmail.com kan het en zelf mijn OUTLOOK geeft aan dat er doorgelaten spam door het KPN filter spam is.
Conclusie op mijn leken niveau : het kan wel spam herkennen maar we (KPN) doet het. Welke redenen daaraan ten grondslag ligt is mij volkomen onduidelijk, zal wel geld zijn!!! WE zijn maar .....KLANT.
Reputatie 4
Badge +2
We doen er alles aan om de spam tot een minimum te beperken.
Behalve voor mijn account dan........45 spamberichten in 2 dagen!!!!

Ben ik de enige of zijn er meer mensen die de laatste tijd meer spam krijgt. En volgens mij zaken die min of meer hetzelfde (inbraakrisico, postzegels, ..) zijn en waar filters op aangepast hadden kunnen worden. Maar dat lerend vermogen schijnt tekort te schieten...

Admin: Samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 4
Badge +2