Spam in mailbox



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2757 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Heel veel spam van @nfidologic.co.uk. Kijk op GOOGLE en raad eens het is een spammer. Heel veel klachten....KPN laat deze mail zonder enige belemmering "door ". Deze mail al vaak gerapporteerd maar geen enkel resultaat. Het lijkt wel dat de KPN "in" box rechtstreeks is verbonden met de prullenbak....
Doe er wat aan zou ik zeggen.
Ik geloofde al niet meer in het KPB spamfilter maar nu al helemaal niet meer.
Zo jammer allemaal. Het worden er per dag alsmaar meer spam. Vandaag/vannacht al over de 30

!!!!!!
Reputatie 7
De werking van de spamfilter van KPN is op z'n zachts gezegd "hopeloos" te noemen en de spammers hebben door dat e-mailadressen uit de KPN domeinen "easy targets" zijn.
Het is mijns inziens een blamage voor een bedrijf als KPN dat er nog altijd zo ontzettend veel spam doorgelaten wordt en, erger nog, legitieme mail juist in de spamfolder terecht komt of zelf weggegooid wordt.

En als de spamfilters van KPN het dan niet kunnen, waarom dan ook niet met de functionaliteit om een adres (of domein) te blokkeren.


Als die functionaliteit dan niet werkt, haal hem dan weg of, beter, zorg dat die wel gaat werken.
Reputatie 4
Badge +2
@wjb is bovenstaande een voorbeeld uit een andere mailaccount ? En anders waar staat deze toepassing in de kpn mail?
Reputatie 7
Die geblokkeerde afzenders vind je bij de e-mail instellingen binnen webmail van KPN.

Ik word spuugmisselijk van de hoeveelheid troep die ik de laatste tijd in mijn inbox krijg.
Alles blokkeren en ongewenst verklaren helpt niet. Firewall staat aan.
En nog blijf ik debiel veel troep binnen krijgen.
Werkt de blocker bij KPN inmiddels wel?
Ik heb altijd KPN gehad en zonder problemen maar ik ga straks over op een andere mailserver.
Wie weet raad?
Om gek van te worden. Het is weer net als een paar maanden geleden. Elke dag meer spam. E wat je ook doet, het blijft maar komen. Elke dag meer. Ik neem een andere provider.
En als je naar de chat gaat krijg je contact met een achterlijke robot die echt helemaal niets kan. Kom op zeg!
Dus KPN, nu heel snel contact opnemen en dit probleem aanpakken, anders ben ik naar de concurrent vertrokken. Dit is echt onacceptabel!
Helaas neemt de SPAM op ons account ook uit de hand. De emailfilters houden ze niet eens meer tegen. Vind het echt slecht van KPN, had toch wel verwacht dat het eens minder zou worden, of opgelost zou zijn. Maar het neemt gewoon toe; meer dan 10 per dag 😫.
Is doorschakelen naar Gmail de enige oplossing? KPN vind dat prima????
ook hier laatste maanden flinke aantallen spam mails :(

KPN moet zich diep schamen, als grote provider, laten ze hun klanten gewoon stikken. Waarom zijn andere providers wel in staat spam goed te kunnen weren en waarom kan de KPN dat niet. Het lijkt erop dat de KPN helemaal niets doet aan het probleem dat door velen wordt gerapporteerd, het SPAM probleem van de KPN wordt alleen maar steeds erger.
Het wordt tijd dat hier eens een consumenten programma (Radar of Kassa) naar gaat kijken en de KPN tot de orde roept.
Reputatie 7
Hoe meer tips hoe groter de kans dat ...
https://programma.bnnvara.nl/kanniewaarzijn/tips
Helaas neemt de SPAM op ons account ook uit de hand. De emailfilters houden ze niet eens meer tegen. Vind het echt slecht van KPN, had toch wel verwacht dat het eens minder zou worden, of opgelost zou zijn. Maar het neemt gewoon toe; meer dan 10 per dag 😫.
Is doorschakelen naar Gmail de enige oplossing? KPN vind dat prima????


Nou KPN, ik heb dus al een Gmail account. Heb gisteravond eens de KPN email doorlaten sturen, maar een kopie bewaren op de KPN inbox. En wat denk je: KPN laat vannacht gewoon 9! SPAM berichten door, en Gmail filtert ze er allemaal uit. Zo moeilijk moet dat dus niet zijn? Zoek goed personeel daarvoor!! Blijkbaar niet de juiste wijsheid op jullie afdeling als Gmail ze wel kan filteren!!!
Reageer eens KPN! Dat zwijgen wijst al op onjuist personeel!!
Hoe meer tips hoe groter de kans dat ...
https://programma.bnnvara.nl/kanniewaarzijn/tips


Bericht gezonden 💪🏻
Mooi al deze berichten. Maar kon ia blijkbaar niet in staat om een goed spamfilter te installeren. We worden gek van 99% spammail. Mwer dsn 20 per keer als ik mijn mail sync. Je kunt de echte mail er bijna niet meer tussen vinden. WANNEER WORDT DIT OPGELOST
Reputatie 7
Hoe meer tips hoe groter de kans dat ...
https://programma.bnnvara.nl/kanniewaarzijn/tips
Bericht gezonden 💪🏻

Dat is twee, wie volgt?!
En de derde.
Krijg veel spam binnen.
Is er nog steeds een storing bij KPN?
Reputatie 7
Mooier dan zo kan ik het niet illustreren.


Het antwoord op mijn melding bij kanniewaarzijn gevolgd door de "mails" van afgelopen nacht.

Ik heb er nooit echt veel last van gehad, maar de laatste tijd is het ook hier behoorlijk raak.
Reputatie 4
Badge +6
Ook hier weer een karrenvracht aan span iedere dag, en dan denk je dat je alles opgeruimd hebt, kijk je met twk spam, hiermee bedoel ik dat ik vanmorgen alle spam van gisteren heb opgeruimd maar dan zie ik ook weer spam bij eergisteren en de dag daarvoor staan, die dagen had ik al eerder opgeruimd. Ik wordt er erg flauw van, want zoals al wel 100.000 keer is genoemd, G-mail ruimt het wel op, waarom KPN dan niet!

Hieronder de oogst van 2 dagen

Reputatie 7
Krijg veel spam binnen.
Is er nog steeds een storing bij KPN?

Ja, die duurt al TWEE jaar.
Ik wordt niet goed van de spam betaal een gods vermogen aan de abbos maar die spam ben ik wel zat vind het raar dat je je email niet aan kan passen
Reputatie 7
Ik wordt niet goed van de spam betaal een gods vermogen aan de abbos maar die spam ben ik wel zat vind het raar dat je je email niet aan kan passen
Het enige e-mailadres dat je niet zelf kunt aanpassen is het e-mailadres van het hoofdaccount. Alle andere e-mailadressen zijn te verwijderen en opnieuw te maken.
Het is natuurlijk niet de methode om spam tegen te gaan, maar als je die spam ontvangt op een adres (alias) dat je zelf nooit gebruikt, dan is het te overwegen.
Zo had ik voor ons als gezin allemaal het emailadres (alias) voornaam@planet.nl vastgelegd.
Mijn vrouw kreeg twee jaar terug bakken spam op dat e-mailadres terwijl ze dat e-mailadres zelf nooit gebruikt had. Ik heb die alias toen verwijderd waardoor het spam probleem voor haar weer (even) over was.
Hier nog een klager, ik kan niet begrijpen dat een bedrijf als KPN de spam niet onder controle kan krijgen/houden.
Ik heb ook nog andere accounts bij Gmail en Hotmail en daar krijg ik zelden tot nooit spam binnen terwijl ik het daar juist zou verwachten.
Echt ontzettend kansloos temeer omdat 99% van de spammails ook overduidelijk spam is!!!
Kpn ga aan het werk zou ik zeggen en geef hier top prioriteit aan.

😡
Wanneer wordt het spam filter weer wat beter getuned.
ik wordt overspoeld met Spam mails ..

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic