Sticky

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

@Wittenho

jammer dat het niet werkt

het is een groot probleem net de stekker er uit moeten halen omdat het vast liep

geluid van de top2000 ging wel door

zo snel mogelijke een update voor een oplossing

Zie mijn link hierboven naar Tweakers over terugdraaien update. Het lezen waard. Dan snap je dat dit probleem niet opgelost gaat worden, want dan moet KPN kastjes gaan omwisselen en dat doen ze niet. Te duur. Inmiddels betaal jij als klant wel voor een dienst dien niet geleverd wordt.

Ga het nog verder juridisch uitzoeken.

Reputatie 7

Inmiddels mijn klacht maar ingediend bij Klachtenkompas.


ik zie je klacht je kunt deze volgen op

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/kpn/klachten/ik-betaal-voor-een-dienst-die-niet-gekeverd-wordt./details?complaintId=f775476d-c60e-4f0a-bc67-357629f20161

ik ben benieuwd

klopt het ?

@Wittenho

jammer dat het niet werkt

het is een groot probleem net de stekker er uit moeten halen omdat het vast liep

geluid van de top2000 ging wel door

zo snel mogelijke een update voor een oplossing

Zie mijn link hierboven naar Tweakers over terugdraaien update. Het lezen waard. Dan snap je dat dit probleem niet opgelost gaat worden, want dan moet KPN kastjes gaan omwisselen en dat doen ze niet. Te duur. Inmiddels betaal jij als klant wel voor een dienst dien niet geleverd wordt.

Ga het nog verder juridisch uitzoeken.

...overigens je tip werkt wel maar heel even...heb je dus uiteindelijk niets aan

Inmiddels mijn klacht maar ingediend bij Klachtenkompas.


ik zie je klacht je kunt deze volgen op

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/kpn/klachten/ik-betaal-voor-een-dienst-die-niet-gekeverd-wordt./details?complaintId=f775476d-c60e-4f0a-bc67-357629f20161

ik ben benieuwd

Ja ik ook hopelijk krijgt het nu wel de aandacht die het verdient

Reputatie 7

@Wittenho 

het schijnt wel te werken op de wat oudere ontvangers

alleen wordt dan de server of wat dan ook overbelast

@wjb had een snel werkende ontvanger

zie deze :

10/12: HTML release 4.111.212 > teruggedraaid 11/12! Zodra nieuwe datum bekend is laten we het weten.

  • Wijzigingen (onder water) in de gids om de snelheid daarvan te verbeteren
  • Als Picture in Picture nog niet geactiveerd is op je ontvanger krijg je daar eenmalig een notificatie van als je de gids opent. Dit hebben we ook vorige maand in een release gedaan, maar doen we nu nog een keer om te zorgen dat zo veel mogelijk mensen goed weten dat dit weer kan.

@Wittenho

het schijnt wel te werken op de wat oudere ontvangers

alleen wordt dan de server of wat dan ook overbelast

@wjbhad een snel werkende ontvanger

zie deze :

10/12: HTML release 4.111.212 > teruggedraaid 11/12! Zodra nieuwe datum bekend is laten we het weten.

  • Wijzigingen (onder water) in de gids om de snelheid daarvan te verbeteren
  • Als Picture in Picture nog niet geactiveerd is op je ontvanger krijg je daar eenmalig een notificatie van als je de gids opent. Dit hebben we ook vorige maand in een release gedaan, maar doen we nu nog een keer om te zorgen dat zo veel mogelijk mensen goed weten dat dit weer kan.

Dank je voor de moeite, ik heb die melding niet ontvangen.

Maakt ook niet uit ik wil niet met deze **** bezig zijn, ben namelijk een betalende klant. Dus zou probleem van KPN moeten zijn, maar helaas zien zij dit niet zo. 
Ik ga er wel voor zorgen dat dit in mijn geval hun probleem wordt.

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Hallo,

ik heb een HBM2260 kastje en hij reageert steeds trager. Als ik het via de officiële weg reset werkt hij een dag weer redelijk snel, maar daarna is het weer drama.

Zijn er nog meer mogelijkheden om dit te verhelpen?
 

met vriendelijke groet,

Simone

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Vooralsnog kun je er zelf niks aan doen, het is wachten op de update die er aan gaat komen begin volgend jaar.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ben nu al zeker 20 jaar lid maar denk er nu toch aan om mijn abonnement te stoppen.. Ja echt om het feit dat de tv zo traag is, dat ik geen 4k of atmos kan kijken zonder een heel nieuw abonnement te nemen waarvan blijkt dat het allemaal net zo traag gaat... Wifi punten moet je goud geld voor betalen waar nieuwe klanten het gratis krijgen... Voel me beetje bedonderd door KPN... Jemig zelfs het typen op deze site maakt de boel vastlopen dat ik niet eens alles kan/wil vertellen…

Doei

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb al 10 jaar met veel plezier glasvezel en heb ook meteen voor KPN gekozen.

Nooit spijt van gehad.

 

Voor Telfort was het XMS.

Mijn buurvrouw heeft dat en ook daar nooit klachten en ook zij is dik tevreden.

 

Goede bekabeling is meestal het probleem.

Draadloze netadapters kunnen veel storing veroorzaken, o.a. de kerstverlichting, goedkope kerstlampen, etc.

Meestal zit daar het probleem. 

 

En momenteel heeft KPN het nieuwe menu, erg mooi moet ik zeggen, alleen jammer dat alles hierdoor traag is geworden.

Ik heb er vertrouwen in dat het begin 2021 wordt opgelost.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

WiFi punten hoef je geen goud voor te betalen hoor, bij slechte WiFi en na doorlopen van de WiFi manager heb je zomaar kans dat je gratis de Experia WiFi aangeboden krijgt.

En ja wat betreft het trage menu, helemaal gelijk, kan en mag niet gebeuren, toch gebeurt het.:disappointed_relieved:

En 4k zonder een nieuw abonnement af te sluiten, is dat vreemd, u krijgt toch ook geen nieuwe auto van de dealer zonder er voor te betalen omdat er een extra iets leverbaar is geworden.

Voor niks gaat de zon op, of dat vandaag ook gebeurt betwijfel ik ten zeerste.

Enige tijd geleden heeft KPN de software op de tv ontvanger geüpdate, en sinds die tijd is de interface echt rete traag geworden. Als het aan mij ligt zou ik graag een rollback willen doen naar de oude versie.

Weet iemand of dat mogelijk is? Ik zit er ondertussen al aan te denken over te stappen naar een andere tv aanbieder, omdat ik me echt ontzettend irriteer aan de traagheid waarmee het reageert. Soms moet je gewoon meer dan vijf seconden wachten als je op een knop drukt. Je hebt dan ondertussen al drie keer gedrukt omdat je denkt dat je niet goed hebt gedrukt, en dan loopt het helemaal in het honderd.

Als ik vervolgens probeer contact op te nemen met de service desk zie ik nergens een mogelijkheid. Het enige dat ik kan doen is door pagina's met standaard probleemoplossers klikken, maar nergens een linkje naar een contactformulier of iets dergelijks. Slechte service noem ik dat.

Teneinderaad probeer ik het maar via het forum, misschien dat ik via deze weg in contact kan komen met de servicedesk…

Ik word in ieder geval helemaal gek van die irritante tv ontvanger. Er was niets mis met die oude software naar mijn idee. Misschien zag het een beetje verouderd uit, maar moet het dan perse vervangen worden door iets wat teveel vraagt van de hardware?

KPN: kom A.U.B. snel met een oplossing. Als de software te zwaar is voor de hardware vervang dan de hardware, of draai die software update terug. Laat in ieder geval aan de klant weten wat jullie Eraan aan het doen zijn, en hoe lang dit nog gaat duren.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hier  loop ik ook tegenaan. Het nieuwe menu is irriterend langzaam en reactie geven heeft KPN geheel geblokt op de site. 

@Dick K , er is niks geblokt hoor om een reactie op het drama wat traag menu heet te reageren.

Ze doen juist hun best om het allemaal centraal in 1 topic te houden en daarvoor moeten er topics gesloten worden om daarna verplaatst te worden naar dit topic.

Of bedoeld u een reactie in de trant van persoonlijk contact, dat hebben ze inderdaad redelijk verstopt, zal alleen weinig oplossen in deze, de dames en heren van de klantenservice kunnen ook niets aan dit software debacle doen.

Beste kpn,

Wat is jullie definitie van hoge prioriteit ten aanzien van het trage menu na jullie HEERLIJKE update?

Wij als klant betalen maandelijks een flink bedrag en dan mag je toch verwachten dan alles naar behoren werkt?

Ik ben al heel lang klant bij kpn en klaag nooit maar een antwoord als : "een reset uitvoeren" is je klant blij maken met een dode mus! 

 

GRAAG ACTIE KPN!!!!!!

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 4
Badge +2

Vooralsnog kun je er zelf niks aan doen, het is wachten op de update die er aan gaat komen begin volgend jaar.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Blijft alleen de vraag staan of we nog verder het schip in gaan of we weer op de wal komen 😉 !

Laten we hopen het tweede, maar garanties zijn er niet.:wink:

Reputatie 7

Al ik lees dat mensen met html versie 4.112.213 laadsnelheden van minder dan 2 seconden melden dat lijkt een oplossing binnen handbereik. Bron.

Reputatie 1

Hier is het nog steeds drama. 

Maar dat zijn we inmiddels wel gewend van kpn. Klanten en tevredenheid zijn voor kpn niet interessant. 

Wij gaan maar eens informeren bij ziggo. 

 

Hier een hele trage tv ontvanger. Hebben alles al geprobeerd van frisse start naar harde reset. Niks schijnt te helpen. Al vanaf voor de storing van een paar weken geleden. Op de eerste en 2de verdieping ook tv ontvangers staan die hebben nergens last van. Iemand een idee???

onze ontvanger reageert extreem traag, al weken. Soms hoor je al wel de geluiden van de zender waar je naar toe bent gegaan, maar staat de gids nog in beeld. we dachten dat een nieuwe afstandsbediening het zou oplossen, maar nee. echt irritant. we hebben een arris vip2952 V2.

De TV gids is al een paar weken ontzettend traag. Is hier iets aan te doen?

Het lijkt of de tv gids met de dag trager wordt en ook dat de KPN met een oplossing komt.

Ondanks de snelle glasvezel verbinding JAMMER

Reputatie 4
Badge

Al ik lees dat mensen met html versie 4.112.213 laadsnelheden van minder dan 2 seconden melden dat lijkt een oplossing binnen handbereik. Bron.

Toch liever de oude interface met een directe reactie op de invoer. 1 a 2 seconden klinkt weinig maar als je door 8 zenders bladert wat er die avond op komt zit je zo een halve minuut te klooien wat voorheen klik klik klaar was.

Begrijp me niet verkeerd want uw betrokkenheid en input is iets waar KPN van kan leren.

Maar zie het maar als Windows Vista. Leuk bedacht maar voor een enkeling was het probleemloos. KPN wil te veel. Een gids blader je gewoon even vlot doorheen. Even snel iets aanklikken om op te nemen en weer naar tv.

Plaatjes in de tv gids was vroeger leuk om uit te knippen. Het heeft geen enkele meerwaarde nu.

6 maanden ellende is echt heel slecht. De mensen hierachter mogen zich oprecht schamen.

Hoe lang heeft PKN nog nodig om de TV gids beter te laten functioneren

Reputatie 7
Badge +11

Al ik lees dat mensen met html versie 4.112.213 laadsnelheden van minder dan 2 seconden melden dat lijkt een oplossing binnen handbereik. Bron.

Toch liever de oude interface met een directe reactie op de invoer. 1 a 2 seconden klinkt weinig maar als je door 8 zenders bladert wat er die avond op komt zit je zo een halve minuut te klooien wat voorheen klik klik klaar was.

Begrijp me niet verkeerd want uw betrokkenheid en input is iets waar KPN van kan leren.

Maar zie het maar als Windows Vista. Leuk bedacht maar voor een enkeling was het probleemloos. KPN wil te veel. Een gids blader je gewoon even vlot doorheen. Even snel iets aanklikken om op te nemen en weer naar tv.

Plaatjes in de tv gids was vroeger leuk om uit te knippen. Het heeft geen enkele meerwaarde nu.

6 maanden ellende is echt heel slecht. De mensen hierachter mogen zich oprecht schamen.

Terug naar het oude menu gaat volgens KPN niet lukken. De achterliggende servers zijn namelijk ook aangepast waardoor dit niet meer kan. 

PS en schamen mogen ze zich zeer zeker. Ik vind de manier waarop ze hiermee omgaan zelfs zeer minachtend voor dik betalende klanten. Want daar hoor je ze niet over. Volledig betalen voor een (minder dan) halve dienst is volstrekt onaanvaardbaar. Maar ja..wat kunnen we doen? Juist...weinig, want het interesseert ze niet.