5Ghz en 2,4Ghz verbinding scheiden met ExperiaWifi.

• 16 september 2018
  • 56 reacties
  • 15667 keer bekeken

Toon eerste bericht

56 reacties

Reputatie 7
Jij hebt zo te lezen een Experia Box V10a?
De V10a heeft een bug in de firmware t.a.v. IPv6 waarbij met name Android apparaten heel traag kunnen worden bij het laden van gegevens vanaf Internet. Daarom is IPv6 op de V10a uit gezet bij de laatste firmware update. Het is echter gebleken dat dit niet op alle V10a's gelukt is en dat zou ook wel eens kunnen gelden voor jouw V10a. De enige oplossing is dan om de V10a een factory reset te geven. Let op, daarbij gaan wel de handmatig gewijzigde instellingen verloren.
Nee, ik heb nog een Experia v9 van ZTE. Ipv6 lijkt daarop geen probleem. De monteur gaf wel aan dat de standaard WiFi van dat ding vrij slecht is, vandaar ook de Experia WiFi's.
Reputatie 7
Nee, ik heb nog een Experia v9 van ZTE.
Oeps, ik verwarde je met de topic-starter. 😥

Nee, ik heb nog een Experia v9 van ZTE.Oeps, ik verwarde je met de topic-starter. 😥

Geen probleem 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Nee, ik heb nog een Experia v9 van ZTE. Ipv6 lijkt daarop geen probleem. De monteur gaf wel aan dat de standaard WiFi van dat ding vrij slecht is, vandaar ook de Experia WiFi's.
Die wifi van de v9 is helemaal niet slecht, die werkt prima. Hij heeft geen 5 GHz wifi. Maar dat maakt hem nog niet slecht.

Nee, ik heb nog een Experia v9 van ZTE. Ipv6 lijkt daarop geen probleem. De monteur gaf wel aan dat de standaard WiFi van dat ding vrij slecht is, vandaar ook de Experia WiFi's.Die wifi van de v9 is helemaal niet slecht, die werkt prima. Hij heeft geen 5 GHz wifi. Maar dat maakt hem nog niet slecht.

De monteur zei dat de sterkte van het signaal slecht was, niet het modem zelf. En dat dat de reden was dat je die Experia WiFi's krijgt.

Reageer