Black Friday deal - Samsung Smart TV is vertraagd

  • 9 January 2020
  • 398 reacties
  • 7089 keer bekeken


Toon eerste bericht

398 reacties

Reputatie 1

@Sariman  ga gewoon ff naar www.allekabels.nl daar heb je voor een paar € een verloopstekkertje van hdmi naar scart ofzo. das goed koper dan wat kpn je aanbied, en zeker minder gefrustreerd tv kijken als je ook 10 wkn wacht op die samsung. 

zij sturen wel binnen 24u, vandaag besteld morgen al inhuis


Het gaat hier om principes/beloofde afspraak en niet om een paar €.. het mooie praatje van de KPN medewerkster waar ik van overtuigd was om de overstap te maken naar Hussel! het zou mooi zijn als zij de geduldige klanten een 40/43” inch als goedmakertje aanbieden ipv een 32” versie.

Ik wacht nog op mijn tv. 08-01 is alles aangesloten nog geen bericht gekregen van PostNL.

Reputatie 7

Hay @Sariman, welkom op het KPN forum. Een verloopstekkertje? Die leveren we niet in een standaard installatiepakket.  Sterker, via de klantenservice is er geen mogelijkheid om de bewuste kabel na te leveren. Extra apparatuur ter ondersteuning van je internet en tv diensten kun je via apparatuurvoorthuis.kpn.com bestellen of via de site: allekabels.nl die hmwa je toereikt. 
Zou je jouw forumprofiel willen aanvullen? Dan kunnen we even meekijken of een notitie hierover is achtergelaten. 

Hey @RedaAffane, welkom op het forum. Balen dat je de tv nog niet hebt ontvangen. Vandaag is het precies 4 weken geleden dat je bent aangesloten. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Dan kunnen we op onderzoek uitgaan. 

Reputatie 1

@Nadia Hi forumprofiel is bijgewerkt.

Reputatie 1

ik had net iemand aan de lijn, bij mij was op 26nov al de opdracht gegeven om de tv te sturen, nadien domweg 2x de korting geint, ipv tv leveren, maar geen acties op die bestelling.  er zou nu weer naar een andere afdeling worden gemailt….. en ik zou binnen kort wat horen, ze hoopte op goed bericht, maar kon ook slecht zijn dat alles gecanselt werd en men gewoon de korting maar verrekende. 

zo speelt men dus bij kpn met klanten, op facebook wemelt het van klachten, nog meer dan hier

en al die moderators en chat mensen hier van kpn,waar wij tegen aan schoppen,, zijn niks anders dan een call centre en een doorgeefluikje met n vriendelijk woordje. 

Hi H, ik lees mee. Dit is echt niet nodig om te doen. Ik zie inderdaad dat je vandaag weer hebt gebeld en er wederom een klacht is ingediend voor jou, terwijl de mensen die de tv moeten opsturen al bezig zijn met het in orde maken. Sneller kan ik het niet voor elkaar krijgen, het liefst zien we allemaal hier dat iedereen de tv gisteren binnen had.

Ik weet dat dit allemaal veel langer duurt dan verwacht en snap jullie ongeduld en frustratie zeker. 

@hmwa, ja, in november is dit gedaan inderdaad. Maar, zoals we ook al eerder benoemden, omdat het bij jou ging om een tv-aanvraag buiten het normale proces om (vanwege die korting die je eerst had), val je in een aparte batch. Waardoor het leverproces voor jou ook iets anders verloopt dan voor de reguliere klant waarbij de tv wel direct in de order zit. Dan neemt niet weg dat het wachten hierop natuurlijk heel irritant is, vooral als wij ook niet heel concreet data kunnen geven. Als we dit wel kunnen, dan doen we dit ook direct. Het heeft in ieder geval geen zin om hierover opnieuw te bellen en verdere klachten in te dienen. Dan gaan er alleen maar mensen en afdelingen door elkaar dezelfde dingen lopen navragen en doen.

 

@joey074, dat weten wij niet. Tenminste, niet in detail. Het proces is zo dat klantgegevens, zodra het abonnement twee weken actief is, naar de logistieke partner gaan. Die regelt vervolgens de verzending en zorgt dat je een mail krijgt met de track en trace code. Dat verzenden duurt langer dan we van te voren gepland hadden in verband met voorraad. Als het geheel langer dan 4 weken duurt (vanaf opleverdatum) kunnen we navraag doen of je goed in het proces zit. En als dat het geval is, dan kunnen ook wij alleen maar vragen af te wachten. Iedereen die recht heeft op een tv gaat er ook een krijgen. Omdat jouw oplevering dus inmiddels 4 weken geleden is, heb ik navraag gedaan wat de status is. Daar komen we op terug.

 

@Ijstaart, de adressen van Joost en Jörg zijn niet per sé geheim, maar wees je bewust dat we vanuit onze huisregels omtrent privacy ook interne KPN mailadressen die openbaar geplaatst worden zullen verwijderen. Wat betreft je tv, er is nog geen verzendinformatie bekend. Er wordt op dit moment uitgezocht waarom dat zo is, omdat de 4 weken natuurlijk al voorbij zijn. Zodra we daar meer over weten komen we er bij je op terug. Het heeft dan ook geen zin om dit via meerdere wegen in te brengen. Daar wordt het alleen maar verwarrend van.

 

@Melisvh, welkom hier, goed dat je dit aankaart. Krijg je eindelijk een track en trace, gebeurt er dit. Fijn dat je alvast je forumprofiel hebt ingevuld, ik heb daarmee gelijk navraag gedaan. We komen er zo snel mogelijk op terug!a

Er lijkt nu toch wat beweging in te komen, mailen naar de directie helpt kennelijk toch. Ik ben vanmorgen gebeld door een 088 nummer wat ik niet kon opnemen vanwege nachtdienst. Ik heb terug gebeld en krijg een bandje te hoeren met de tekst, 'Welkom bij KPN, u bent gebeld door KPN klantreacties. Wij proberen het op een ander moment nog een keer. Wij wensen u een prettige dag.'

Heel jammer dat ik niemand aan de lijn krijg en niet weet wanneer er nog een keer gebeld gaat worden. Ik geef het een uur vanaf nu, en anders kom ik mijn belofte na. 

@Ijstaart   die had ik gister aan de lijn. ze vroeg waar t om ging :fearful::thinking::fearful:  

toen was het ze zijn bezig, k zie dat u op 26nov al de tv is toegezegd. bla bla bla

en verder was het, ze zou n notitie maken voor betreffende afdeling (de zoveelste) 

en ze hoopte dat ik goed bericht zou krijgen binnenkort (data onbekend) 

maar omdat hun eerst al 2x korting hadden ingehouden kon t ook slecht nieuws worden. 

dus ben benieuwd wat jij hoort :sunglasses:

Reputatie 7

Hey @Sariman. Ik zie dat je gebruik hebt gemaakt van de tv actie omdat je geen geschikte tv hebt om aan te sluiten op iTV. Helaas kan ik je niet aan een adapter helpen, deze leveren we niet. Hierover vind je ook niks terug op je orderbevestiging. Je kunt binnenkort, 4 weken na installatie van het pakket, de nieuwe Samsung Smart tv verwachten. Die is uiteraard wel geschikt om aan te sluiten op de tv-ontvanger. Mogelijk dat je voor de tussenperiode een omvormer kunt bestellen, of gebruik kunt maken van een chromecast? Of rechtstreeks via interactievetv.nl. Hierop kun je inloggen met je accountnummer en pincode of KPN id. 

Hallo kpn,

29 nov 2019 heb ik het contact afgesloten en 10 januari is het geactiveerd. Wanneer komt de tv? 

Reputatie 1

@hmwa @joey074 @Melisvh 

Ik raad iedereen die nog geen televisie heeft gekregen aan om dagelijks meerdere keren de ceo en de manager klantenservice te mailen.

*******  (CEO)

******* (manager klantenservice)

 

@moderators, indien jullie dit bericht verwijderen ga ik werkelijk overal waar je maar kan bedenken de e-mailadressen publiceren.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy. Dit is niet de plek voor interne e-mail adressen.

@Ijstaart 
Wat ben jij een kind zeg, Hou er toch mee op.
Jij laat je wel kennen. Ijsjestaartje

 

 

@Ijstaart   die had ik gister aan de lijn. ze vroeg waar t om ging :fearful::thinking::fearful:  

toen was het ze zijn bezig, k zie dat u op 26nov al de tv is toegezegd. bla bla bla

en verder was het, ze zou n notitie maken voor betreffende afdeling (de zoveelste) 

en ze hoopte dat ik goed bericht zou krijgen binnenkort (data onbekend) 

maar omdat hun eerst al 2x korting hadden ingehouden kon t ook slecht nieuws worden. 

dus ben benieuwd wat jij hoort :sunglasses:

 je kan soms te ver gaan, maar k geef ze de kans dit ordelijk recht te zetten. ookal w8 ik 10 weken

Reputatie 1

@Ijstaart 
Wat ben jij een kind zeg, Hou er toch mee op.
Jij laat je wel kennen. Ijsjestaartje

 

Wat raar dat je reageert op een topic waar je eigenlijk niets mee te maken hebt. Maargoed, ik zie dat op heel veel topics reageert, *******

Admin: tekst verwijderd, in strijd met de huisregels

@Nadia Hoi Nadia, heb mijn profiel zojuist bewerkt.

@Ijstaart 
Wat ben jij een kind zeg, Hou er toch mee op.
Jij laat je wel kennen. Ijsjestaartje

 

Wat raar dat je reageert op een topic waar je eigenlijk niets mee te maken hebt. Maar goed, ik zie dat op heel veel topics reageert, ********

Openbaar forum voor KPN klanten. Klanten en Moderators mogen en kunnen dan reageren op elk topic.
En als jij er voor kiest om jou dingetjes hier neer te schrijven, dan kan iedereen daar op reageren. (ik dus ook)
Wel een Samsung tv of geen Samsung tv.

Dus reageer ik op jou kinderachtige manier van reclameren.
Duidelijk toch, of niet ?

Blijkbaar zijn er maar weinig @Kpn  medewerkers die zich geroepen voelen om even antwoord te geven op een vraag hier… ook allemaal weggelopen door loze beloftes van KPN misschien??🤣

Reputatie 7
Badge +30

Beste @RedaAffane, dankjewel! Ik zie inderdaad dat je recht hebt op een tv en dat je deze rond vandaag zou moeten ontvangen. Zou je deze week nog af willen wachten? Als je maandag nog niets hebt, dan trek ik de collega die hierover gaat even aan de mouw. Excuses voor het lange wachten!

 

@PB1428 welkom! Wat is je vraag?

Beste @RedaAffane, dankjewel! Ik zie inderdaad dat je recht hebt op een tv en dat je deze rond vandaag zou moeten ontvangen. Zou je deze week nog af willen wachten? Als je maandag nog niets hebt, dan trek ik de collega die hierover gaat even aan de mouw. Excuses voor het lange wachten!

 

@PB1428 welkom! Wat is je vraag?

Top @Marcia_ bedankt voor de update dan wacht ik even af!

Reputatie 7
Badge +30

@PB1428 sorry, ik zie dat we jouw bericht gemist hadden 😞. Zou jij ook deze week af willen wachten? Dan stuur ik maandag ook jouw gegevens door als je nog niets hebt. Excuses voor het lange wachten!

Ik wacht deze wk nog wel even af, al heb ik er maar weinig vertrouwen in gezien al deze reacties😬 

toch bedankt zover @Marcia_ 

Reputatie 2

@Erik_  is er nog iets bekend geworden van de navraag? Dit voelt meer als, mensen aan het lijntje houden…

Reputatie 1

Admin: post verwijderd, in strijd met de huisregels

Reputatie 1

@Ijstaart   die had ik gister aan de lijn. ze vroeg waar t om ging :fearful::thinking::fearful:  

toen was het ze zijn bezig, k zie dat u op 26nov al de tv is toegezegd. bla bla bla

en verder was het, ze zou n notitie maken voor betreffende afdeling (de zoveelste) 

en ze hoopte dat ik goed bericht zou krijgen binnenkort (data onbekend) 

maar omdat hun eerst al 2x korting hadden ingehouden kon t ook slecht nieuws worden. 

dus ben benieuwd wat jij hoort :sunglasses:

 je kan soms te ver gaan, maar k geef ze de kans dit ordelijk recht te zetten. ookal w8 ik 10 weken

@ hmwa, weet je wat het is? Er is geen communicatie. Bij wijze van spreken zit er straks een een of andere KPN snuiter bij Kassa die het boetekleed aantrekt en gaat stamelen dat de communicatie niet goed is gegaan, en dat intern besproken gaat worden hoe dit beter kan. Stuur mij gewoon een mail met een eerlijke uitleg. 

Badge +12

@Ijstaart en @genetic : heren, hou het netjes. Hier is dit forum niet voor bedoeld. Als jullie een meningsverschil hebben over wat wel of niet te plaatsen, is het misschien beter om dat met respect voor elkaar via een privé-bericht te bespreken. 

 

Ik ben begin december overgestapt naar KPN Hussel, mede aangelokt door de smart tv die ik zou krijgen. Op 6 januari is alles in werking getreden. Maar de tv, heb ik ruim een maand later nog niet gehad. Ik vind dat niet kunnen. Tweemaal heb ik daarover gebeld, maar ik krijg vage antwoorden dat de leverantie is uitgesteld en de wachttijd ca 3 weken is. Die zijn al lang voorbij. Ik wil nu de tv die mij toe gezegd is, thuis gestuurd krijgen. 

Reputatie 7

@Ijstaart, je bent boos en gefrustreerd. Dat mag, maar we branden hier geen andere leden van de community af. Je hebt ervoor gekozen om via een publiek medium je beklag te doen. Jouw goed recht om je uit te spreken, maar wel met fatsoen en respect naar medegebruikers. In onze huisregels hebben we dit vastgelegd, als je gebruik maakt van het forum dien je daar aan te houden. Dank alvast! 

Reageer