Black Friday deal - Samsung Smart TV is vertraagd

  • 9 January 2020
  • 398 reacties
  • 7089 keer bekeken

Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

De meeste Black Friday deal Smart TV bestellingen zijn al afgeleverd. Maar, misschien wacht jij nog op je Samsung Smart TV die je als welkomstcadeau bij Internet Hussel hebt gekozen?

Wegens groot succes vertraagde levering
De Black Friday actie is wegens overweldigend succes een stuk groter geworden dan we op voorhand hadden gerekend. Dat is fantastisch natuurlijk, maar niet als het toestel (tijdelijk) niet voorradig is. De meeste klanten hebben we gelukkig het toestel al kunnen leveren. Maar nog niet allemaal. Iedereen die nog geen tv binnen heeft krijgt in week 7 een mail met de verwachtte levertermijn van de Samsung Smart TV. De levertijd ligt tussen vier - acht weken na activatie van je Hussel Internet abonnement. Je wordt persoonlijk op de hoogte gehouden.

Wij doen ons uiterste best om iedereen dé beloofde Smart TV te leveren. En dat gaan we waarmaken :right_facing_fist_tone2:

 


Hoe weet ik wanneer mijn tv verzonden is?
Op het moment dat jouw TV verstuurd is, ontvang je van ons een e-mail met daarin een Track & Trace code van PostNL. Via deze code kun jij zien waar de TV zich in het verzendproces bevindt.

Nog geen bericht?
Heb je vier weken na oplevering van je Internet (en TV) abonnement nog geen mail van ons gehad? Vul je gegevens en klantnummer aan op je forumprofiel en geef het hieronder aan. We helpen graag :)

Voor meer informatie: Black Friday Deals KPN

Ik heb mijn tv ontvangen, maar ik heb hier een vraag over / de TV werkt niet. Wat doe ik nu?
Met al jouw vragen over de TV kun je terecht bij de klantenservice van Samsung. Zij hebben alle kennis beschikbaar over de TV om jou goed verder te helpen. Je kunt hen bereiken via: 088-9090100 (lokaal tarief).

Admin: bijgewerkt op 13-02-2020


398 reacties

Reputatie 1

@Ijstaart, bedankt! Op 6 januari is jouw order op gereed komen te staan en werken jouw diensten bij KPN. Dat is nu bijna 4 weken geleden, ik zie nog geen bericht dat het onderweg is dus ik ga dit intern bij een collega even navragen!

@joey074, als we dit hadden kunnen voorzien dan was onze communicatie natuurlijk niet 1 week geweest.. En niemand zit hier te liegen, wij moeten bijbestellen én het is een logistiek punt wat betreft de levering. Wij doen ons uiterste best, en niet alleen wij, om de televisies zo snel mogelijk op de juiste plekken te krijgen.

Ik mag aannemen dat het navragen inmiddels gedaan is?? Ik stel voor dat ik als genoegdoening voor elke dag dat het langer wordt een maat grotere Samsung tv krijg. Wat betreft dat logistieke punt waarop steeds teruggegrepen wordt kan ik helder zijn. Dat ligt niet bij PostNL, en geloof me, ik kan het weten.

Zal inmiddels een 43'’ zijn dunkt me?

Reputatie 1

Weet je wat mij eigenlijk nog wel het meeste irriteert? Dat wij voor meer informatie achter jullie aan moeten vangen in plaats van dat jullie ons netjes op de hoogte stellen… De laatste mail dateert van 21 december 2019 toen werd er verteld dat het ongeveer 3 weken zou gaan duren voordat we de tv zouden ontvangen. We zijn ondertussen al 29 dagen verder, na het moment dat de verbinding actief is geworden (op 6 januari 2020) en we weten nog steeds niet hoe het er voor staat… We willen duidelijkheid..

Prima dat jullie moesten bij bestellen… Maar dan weet je ook hoelang het gaat duren… Als ik bij een winkel iets bestel en het is niet op voorraad meer dan weten ze mij ook te vertellen hoe lang het ongeveer gaat duren…

Maar het enige wat we van jullie te horen krijgen, is dat we nog even geduld moeten hebben…

Als het echt zo moeilijk is om de tv te leveren, dan vind ik het ook prima om een cadeaukaart van de mediamarkt van €349,- te ontvangen in plaats van de tv...

Ik ben het met je eens. KPN, geef maar een Mediamarktbon van 349 euro. Dan lijden jullie het minste gezichtsverlies. Tot nu toe is er netjes op een besloten forum gecommuniceerd. Vanaf morgen ga ik mijn gal spuwen op alle bekende social media, open forums etc. 

 

Hallo,

Afgelopen december nieuwe klant geworden met Black Friday en Samsung TV actie.

Op 5 januari aangesloten met KPN netwerk en tot nu toe geen bericht/nieuws over de TV.

Na 1 maand, wanneer kan ik de TV nu verwachten?

Bedankt,

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Cuba4all. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog steeds geen tv hebt ontvangen. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum Profiel. Dan kunnen wij uitzoeken of we kunnen achterhalen wanneer je de tv kan verwachten. :relaxed:

k begrijp nu exact wat bedoelt word met onduidelijk aan de foon, had net klantenservice aan de lijn, erg wazig verhaal, ze zouden het door zetten naar weer een andere afdeling(de zoveelste al) er lag al een notitie bij mij van 26nov dat ik de tv zou krijgen, maar ondertussen word er dus geen kl*te  gedaan, wel  kreeg ik nu plots te horen : ik hoop dat u goed bericht krijgt, maar t kan ook zijn dat alles niet door gaat (haar omschrijving was- k kan ook anders zijn daar men de korting al enkele keren heeft geint) 

nou kan je vertellen: dan sta ik bij een rechter

wat een service, gggrr***,  en dan domweg 10 weken aan t lijntje gehouden worden door forum en chats.  

@Alex_P  lees ff mee

Reputatie 2

@Vikash Wel antwoorden op nieuwe leden, maar geen informatie geven aan leden die al langer vragen? Wat zijn dat dan voor manieren… 

Geef ons eens duidelijkheid… Maar blijkbaar is bij jullie geld innen belangrijker dan klantenservice…

Wat een KUT Provider...

@Cuba4all  ik wacht al 10 weken, dus je hebt nog ff te gaan 😉 ben ik bang.  lees alles klachten maar es op t hele forum, en wat er al niet meer staat op facebook 

 

@Ijstaart  @joey074  @Cuba4all  jullie al iets over de tv wanneer je die krijgt ??

ik had net iemand aan de lijn, bij mij was op 26nov al de opdracht gegeven om de tv te sturen, nadien domweg 2x de korting geint, ipv tv leveren, maar geen acties op die bestelling.  er zou nu weer naar een andere afdeling worden gemailt….. en ik zou binnen kort wat horen, ze hoopte op goed bericht, maar kon ook slecht zijn dat alles gecanselt werd en men gewoon de korting maar verrekende. 

zo speelt men dus bij kpn met klanten, op facebook wemelt het van klachten, nog meer dan hier

en al die moderators en chat mensen hier van kpn,waar wij tegen aan schoppen,, zijn niks anders dan een call centre en een doorgeefluikje met n vriendelijk woordje. 

 

Reputatie 2

@hmwa nee nog geen antwoord :/

Goedenavond, ik zou graag willen weten wanneer ik mijn black friday actie tv kan verwachten. Het is inmiddels 4 week na installatie en nog niets ontvangen. Het vervelendste is nog wel dat de nwe tv ontvanger (met alleen HDMI aansluiting) niet werkt op mijn 2e (wat oudere) led tv. Deze was voorheen via scart aangesloten wat prima werkte, maar blijkbaar niet via HDMI. Het zou dus wel prettig zijn als binnenkort deze tv zou arriveren zodat ik niet onnodig betaal voor een 2e tv ontvanger die ik niet gebruiken kan. Mvg Paul

Badge +12

Man man wat een soap is dit..

KPN heeft naar mijn mening een paar opties:

  • stel een uiterlijke leverdatum vast en lever de tv.
  • Wordt die datum niet gehaald, geef dan een tegoedbon t.w.v. € 349 van bijv. Mediamarkt, Coolblue etc.
  • Doe niets, laat klanten aan hun lot over (lees: doodvallen) en accepteer de lading str..nt die je in de media ongetwijfeld over je heen gaat krijgen. En dat zou echt niet slim zijn. Er zijn teveel klanten benadeeld die heel erg boos zijn..

 

@Ijstaart  @joey074  @Cuba4all  jullie al iets over de tv wanneer je die krijgt ??

ik had net iemand aan de lijn, bij mij was op 26nov al de opdracht gegeven om de tv te sturen, nadien domweg 2x de korting geint, ipv tv leveren, maar geen acties op die bestelling.  er zou nu weer naar een andere afdeling worden gemailt….. en ik zou binnen kort wat horen, ze hoopte op goed bericht, maar kon ook slecht zijn dat alles gecanselt werd en men gewoon de korting maar verrekende. 

 

 

  @PB1428  help t je hopen dat die tv komt

@Edwin_Merks  Boos,  wie ik ??   hoe komje daar bij, ben inmiddels desduivels,  ik wacht geduldig al 10 weken op die fucking tv. en t laatste wat ik vanmiddag tehoren kreeg was: dat het dubbeltje goed nieuws kon brengen, maar ook slecht dat de tv toch niet geleverd gaat worden 

Reputatie 7
Badge +24

@Ijstaart  @joey074  @Cuba4all  jullie al iets over de tv wanneer je die krijgt ??

ik had net iemand aan de lijn, bij mij was op 26nov al de opdracht gegeven om de tv te sturen, nadien domweg 2x de korting geint, ipv tv leveren, maar geen acties op die bestelling.  er zou nu weer naar een andere afdeling worden gemailt….. en ik zou binnen kort wat horen, ze hoopte op goed bericht, maar kon ook slecht zijn dat alles gecanselt werd en men gewoon de korting maar verrekende. 

zo speelt men dus bij kpn met klanten, op facebook wemelt het van klachten, nog meer dan hier

en al die moderators en chat mensen hier van kpn,waar wij tegen aan schoppen,, zijn niks anders dan een call centre en een doorgeefluikje met n vriendelijk woordje. 

Hi H, ik lees mee. Dit is echt niet nodig om te doen. Ik zie inderdaad dat je vandaag weer hebt gebeld en er wederom een klacht is ingediend voor jou, terwijl de mensen die de tv moeten opsturen al bezig zijn met het in orde maken. Sneller kan ik het niet voor elkaar krijgen, het liefst zien we allemaal hier dat iedereen de tv gisteren binnen had.

Ik weet dat dit allemaal veel langer duurt dan verwacht en snap jullie ongeduld en frustratie zeker. 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

 @joey074 Sorry, Vikash heeft je post volgens mij over het hoofd gezien. Ook voor jou hebben we dit uitgezet, ik zie dat jouw verbinding op 6 februari al actief is geworden. 

Edit: 6 januari

Reputatie 2

@Alex_P ik ben 6 januari al aangesloten

Reputatie 7
Badge +24

@Alex_P ik ben 6 januari al aangesloten

Heb mezelf verbeterd. Dank. 

Reputatie 2

is er al iets bekend? lijkt mij dat jullie moeten weten wanneer de volgende lading met tv’s binnen komen en wie er als eerst op de lijst staat? @Alex_P 

Reputatie 2

 @joey074 Sorry, Vikash heeft je post volgens mij over het hoofd gezien. Ook voor jou hebben we dit uitgezet, ik zie dat jouw verbinding op 6 februari al actief is geworden. 

Edit* 6 februari

Kan aan mij liggen maar er staat in jou antwoord nog steeds februari

 

Admin: nou niet meer :D

Reputatie 1

@Ijstaart  @joey074  @Cuba4all  jullie al iets over de tv wanneer je die krijgt ??

ik had net iemand aan de lijn, bij mij was op 26nov al de opdracht gegeven om de tv te sturen, nadien domweg 2x de korting geint, ipv tv leveren, maar geen acties op die bestelling.  er zou nu weer naar een andere afdeling worden gemailt….. en ik zou binnen kort wat horen, ze hoopte op goed bericht, maar kon ook slecht zijn dat alles gecanselt werd en men gewoon de korting maar verrekende. 

zo speelt men dus bij kpn met klanten, op facebook wemelt het van klachten, nog meer dan hier

en al die moderators en chat mensen hier van kpn,waar wij tegen aan schoppen,, zijn niks anders dan een call centre en een doorgeefluikje met n vriendelijk woordje. 

Hi H, is lees mee. Dit is echt niet nodig om te doen. Ik zie inderdaad dat je vandaag weer hebt gebeld en er wederom een klacht is ingediend voor jou, terwijl de mensen die de tv moeten opsturen al bezig zijn met het in orde maken. Sneller kan ik het niet voor elkaar krijgen, het liefst zien we allemaal hier dat iedereen de tv gisteren binnen had.

Ik weet dat dit allemaal veel langer duurt dan verwacht en snap jullie ongeduld en frustratie zeker. 

 

 

Ik heb zojuist de CEO, en de directeur klantenservice persoonlijk gemaild. De e-mails komen niet als onbestelbaar terug, dus de e-mailadressen waarvan ik denk dat ze goed zijn werken. Ik wacht even tot morgenmiddag af of ik reactie krijg van 1 van de 2 heren. Heb ik morgen geen antwoord, dan zal ik de e-mailadressen hier publiceren.

Reputatie 1

@Ijstaart  @joey074  @Cuba4all  jullie al iets over de tv wanneer je die krijgt ??

ik had net iemand aan de lijn, bij mij was op 26nov al de opdracht gegeven om de tv te sturen, nadien domweg 2x de korting geint, ipv tv leveren, maar geen acties op die bestelling.  er zou nu weer naar een andere afdeling worden gemailt….. en ik zou binnen kort wat horen, ze hoopte op goed bericht, maar kon ook slecht zijn dat alles gecanselt werd en men gewoon de korting maar verrekende. 

zo speelt men dus bij kpn met klanten, op facebook wemelt het van klachten, nog meer dan hier

en al die moderators en chat mensen hier van kpn,waar wij tegen aan schoppen,, zijn niks anders dan een call centre en een doorgeefluikje met n vriendelijk woordje. 

Hi H, is lees mee. Dit is echt niet nodig om te doen. Ik zie inderdaad dat je vandaag weer hebt gebeld en er wederom een klacht is ingediend voor jou, terwijl de mensen die de tv moeten opsturen al bezig zijn met het in orde maken. Sneller kan ik het niet voor elkaar krijgen, het liefst zien we allemaal hier dat iedereen de tv gisteren binnen had.

Ik weet dat dit allemaal veel langer duurt dan verwacht en snap jullie ongeduld en frustratie zeker. 

 

 

Tuurlijk heb ik nog niets gehoord. Ik zit ook op beloofde antwoorden te wachten. Ik ben inmiddels ook van mening dat alleen een televisie niet meer afdoende is. KPN zal buiten excuses maken ook iets moeten doen om het goed te maken en vertrouwen weer terug te winnen.

Beste KPN,

Eind november mocht ik mijn nieuwe huisje betreden, nieuwe spulletjes gekocht muv van een televisie omdat iemand mij erop wees dat er een super Black Friday actie was bij KPN. Aangezien ik ook nog ergens een abonnement moest afsluiten koos ik dus voor jullie, aangezien deze te gekke aanbieding! Deze aanbieding bleek een flop. Want een week na ingang van mijn abonnement, welke op 12 dec in is gegaan, zou ik deze tv thuis krijgen.
Op 20 december kreeg ik een mail dat de tv vertraagd was. Helaas nog steeds in een nieuwe woning ZONDER tv.
Op 7 januari ... goed nieuws! De tv zou worden bezorgd door Postnl. Hierbij ontving ik een track en trace code. En heb deze netjes in de gaten gehouden om de tv aan te kunnen nemen. En tijdens werktijd even er tussen uit te piepen op het genoemde tijdstip. Meerdere malen, werd in de dag en tijdstip gewijzigd. En uiteindelijk werd de bezorging geweigerd en terug gestuurd. Ik heb het idee dat ze alle keren eerder waren dan het genoemde tijdstip. Op 17 januari heb ik via jullie chat contact gehad met Johan en die heeft vastgelegd dat mijn probleem zou worden neergelegd bij een black-friday-probleem-team en zij zouden vervolgens contact met me opnemen.
Nu 3 weken later heb ik nog steeds niks gehoor en NOG STEEDS GEEN TV.  Ik wil de tv eventueel zelf komen afhalen, maar ik begrijp dat dat niet mogelijk. Ik zou graag willen weten of ik de tv nog ga ontvangen? Zo niet wil ik graag met terugwerkende kracht gebruik maken van de kortingsactie waaruit ik tijdens de blackfriday deal ook uit kon kiezen en schaf ik zal wel een nieuwe tv aan!!!!

Ik hoop snel van jullie te horen met een nette oplossing, want ik ben zeer teleurgesteld over deze gang van zaken!

Graag hoor ik z.s.m. van jullie.

Vriendelijke groet, m

Reputatie 7
Badge +30

ik had net iemand aan de lijn, bij mij was op 26nov al de opdracht gegeven om de tv te sturen, nadien domweg 2x de korting geint, ipv tv leveren, maar geen acties op die bestelling.  er zou nu weer naar een andere afdeling worden gemailt….. en ik zou binnen kort wat horen, ze hoopte op goed bericht, maar kon ook slecht zijn dat alles gecanselt werd en men gewoon de korting maar verrekende. 

zo speelt men dus bij kpn met klanten, op facebook wemelt het van klachten, nog meer dan hier

en al die moderators en chat mensen hier van kpn,waar wij tegen aan schoppen,, zijn niks anders dan een call centre en een doorgeefluikje met n vriendelijk woordje. 

Hi H, ik lees mee. Dit is echt niet nodig om te doen. Ik zie inderdaad dat je vandaag weer hebt gebeld en er wederom een klacht is ingediend voor jou, terwijl de mensen die de tv moeten opsturen al bezig zijn met het in orde maken. Sneller kan ik het niet voor elkaar krijgen, het liefst zien we allemaal hier dat iedereen de tv gisteren binnen had.

Ik weet dat dit allemaal veel langer duurt dan verwacht en snap jullie ongeduld en frustratie zeker. 

@hmwa, ja, in november is dit gedaan inderdaad. Maar, zoals we ook al eerder benoemden, omdat het bij jou ging om een tv-aanvraag buiten het normale proces om (vanwege die korting die je eerst had), val je in een aparte batch. Waardoor het leverproces voor jou ook iets anders verloopt dan voor de reguliere klant waarbij de tv wel direct in de order zit. Dan neemt niet weg dat het wachten hierop natuurlijk heel irritant is, vooral als wij ook niet heel concreet data kunnen geven. Als we dit wel kunnen, dan doen we dit ook direct. Het heeft in ieder geval geen zin om hierover opnieuw te bellen en verdere klachten in te dienen. Dan gaan er alleen maar mensen en afdelingen door elkaar dezelfde dingen lopen navragen en doen.

 

@joey074, dat weten wij niet. Tenminste, niet in detail. Het proces is zo dat klantgegevens, zodra het abonnement twee weken actief is, naar de logistieke partner gaan. Die regelt vervolgens de verzending en zorgt dat je een mail krijgt met de track en trace code. Dat verzenden duurt langer dan we van te voren gepland hadden in verband met voorraad. Als het geheel langer dan 4 weken duurt (vanaf opleverdatum) kunnen we navraag doen of je goed in het proces zit. En als dat het geval is, dan kunnen ook wij alleen maar vragen af te wachten. Iedereen die recht heeft op een tv gaat er ook een krijgen. Omdat jouw oplevering dus inmiddels 4 weken geleden is, heb ik navraag gedaan wat de status is. Daar komen we op terug.

 

@Ijstaart, de adressen van Joost en Jörg zijn niet per sé geheim, maar wees je bewust dat we vanuit onze huisregels omtrent privacy ook interne KPN mailadressen die openbaar geplaatst worden zullen verwijderen. Wat betreft je tv, er is nog geen verzendinformatie bekend. Er wordt op dit moment uitgezocht waarom dat zo is, omdat de 4 weken natuurlijk al voorbij zijn. Zodra we daar meer over weten komen we er bij je op terug. Het heeft dan ook geen zin om dit via meerdere wegen in te brengen. Daar wordt het alleen maar verwarrend van.

 

@Melisvh, welkom hier, goed dat je dit aankaart. Krijg je eindelijk een track en trace, gebeurt er dit. Fijn dat je alvast je forumprofiel hebt ingevuld, ik heb daarmee gelijk navraag gedaan. We komen er zo snel mogelijk op terug!a

Reputatie 1

Hi KPN,

3 Jan pakket binnen om geinstalleerd te worden, helaas kon deze niet geinstalleerd worden omdat de beloofde scart adapter er niet bij geleverd is zoals beloofd! De telefoniste waar ik mijn nwe Hussel abbonement heb afgesloten had aangegeven dat de blackfriday een mooi aanbieding is met de samsung tv.

Ik ben de overeenkomst aangegaan echter kon ik deze zelf niet installeren vanwege de ontbrekende beloofde scart adapter voor mijn nog verouderde televisie zonder HDMI aansluiting, dus wachtende op de samsung die dat wel heeft, helaas laat deze zich wel langer op zich wachten,  we zitten nu op 5 Februari!

Grt, S

@Sariman  ga gewoon ff naar www.allekabels.nl daar heb je voor een paar € een verloopstekkertje van hdmi naar scart ofzo. das goed koper dan wat kpn je aanbied, en zeker minder gefrustreerd tv kijken als je ook 10 wkn wacht op die samsung. 

zij sturen wel binnen 24u, vandaag besteld morgen al inhuis

Reageer