Beantwoord

Call of Duty MW / Warzone verbindingsproblemen [aug 2020 opgelost]

  • 20 August 2020
  • 539 reacties
  • 29155 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

539 reacties

Reputatie 1

Hier (regio Zeeland) zelfde probleem. Sinds de game update van 15-8 is dit probleem ontstaan. En alle mensen waar ik mee speel die kpn hebben krijgen de zelfde errors. Voornamelijk chronometer 

Ja kut hé. Dacht eerst dat het aan Zeeland lag, maar dat is een meevaller dan ;).

Ik dacht dus dat het aan mij lag. Ik heb echt staan vloeken en tieren. Spel opnieuw geïnstalleerd, modem aanpassingen gedaan. Echt om gek van te worden.

Ik mis het nu al 4 dagen dat mijn team gewhiped wordt.

Hier (regio Zeeland) zelfde probleem. Sinds de game update van 15-8 is dit probleem ontstaan. En alle mensen waar ik mee speel die kpn hebben krijgen de zelfde errors. Voornamelijk chronometer 

Ja kut hé. Dacht eerst dat het aan Zeeland lag, maar dat is een meevaller dan ;).

Vanavond gewoon opnieuw proberen. Voeg me maar toe op ps4 bijna zelfde naam als hier. Alleen is het daar Dutch 

Reputatie 1

Hoop dat het voor vanavond opgelost is, laatste keer dat ik gewonnen heb was 3 dagen geleden en toen ontstond dit probleem bij mij. Had al 6 wins extra kunnen hebben maar door de goede server ben ik 6x in top5 eruit geknald.

Ik heb er ook last van ik word er zo ziek van. En ik Activision al lastig vallen ligt het probleem gewoon bij kpn. Heb nu drie dagen connection fail. Soms gaat het een half uur goed en dan boem weer connection fail 

 

Reputatie 5
Badge +2

Ik heb er ook last van ik word er zo ziek van. En ik Activision al lastig vallen ligt het probleem gewoon bij kpn. Heb nu drie dagen connection fail. Soms gaat het een half uur goed en dan boem weer connection fail 

 

Haat die foto hahaha maar ik voel je pijn

Hier precies hetzelfde, denk je lekker te gaan game in je vakantie krijg je dit gezeik!

 

KPN doe er wat aan!!

Hier ook alles geprobeerd. Game opnieuw geïnstalleerd, harde reset modem, bedraad, wifi, dmz, upnp, ipv6 aan uit etc etc. Nog steeds dit gezeik van of een hele hoge ping 400ms of random disconnected van de servers. Dit geldt voor zowel multiplayer als warzone. 

 

Ik heb glasvezel, Amsterdam. 

Reputatie 1

Ik heb er ook last van ik word er zo ziek van. En ik Activision al lastig vallen ligt het probleem gewoon bij kpn. Heb nu drie dagen connection fail. Soms gaat het een half uur goed en dan boem weer connection fail 

 

Haat die foto hahaha maar ik voel je pijn

Deze doet echt pijn ja.

Reputatie 1

Hier (regio Zeeland) zelfde probleem. Sinds de game update van 15-8 is dit probleem ontstaan. En alle mensen waar ik mee speel die kpn hebben krijgen de zelfde errors. Voornamelijk chronometer 

Ja kut hé. Dacht eerst dat het aan Zeeland lag, maar dat is een meevaller dan ;).

Vanavond gewoon opnieuw proberen. Voeg me maar toe op ps4 bijna zelfde naam als hier. Alleen is het daar Dutch 

Done. 

Ik heb er ook last van ik word er zo ziek van. En ik Activision al lastig vallen ligt het probleem gewoon bij kpn. Heb nu drie dagen connection fail. Soms gaat het een half uur goed en dan boem weer connection fail 

 

Haat die foto hahaha maar ik voel je pijn

Pijn doet het zeker zit je net lekker te gamen heb je je load oud zit in de top tien en weg verbinding nou dan gaat de controller bijna door de woonkamer. 

Dit probleem heb ik ook al een aantal dagen wat wordt hier aan gedaan en hoe lang gaat dit duren?

Een goeie tip voor Kpn, ik zal er maar alles aan doen om dit probleem te verhelpen want waschijnlijk heeft kpn niet door hoe masaal dit spel gespeeld word. Ik denk dat zoon 65% van de gamers dit wel eens geprobeerd hebben waar van een heel groot aantal dit dagelijks spelen. Dit kan nog wel eens serieus hoeveelheid klanten gaan kosten.

 

Mvg jeremy

Reputatie 1

Hier (regio Zeeland) zelfde probleem. Sinds de game update van 15-8 is dit probleem ontstaan. En alle mensen waar ik mee speel die kpn hebben krijgen de zelfde errors. Voornamelijk chronometer 

Ja kut hé. Dacht eerst dat het aan Zeeland lag, maar dat is een meevaller dan ;).

Ik dacht dus dat het aan mij lag. Ik heb echt staan vloeken en tieren. Spel opnieuw geïnstalleerd, modem aanpassingen gedaan. Echt om gek van te worden.

Haha, I know the struggle. Gamers Iwaaronder ik) worden beesten zodra er iets is met de internetconnectie, haha. 

@Erik_ is er al een update wat betreft de duur van het call of duty warzone probleem?

Reputatie 2
Badge

Gewoon in een 'team' spelen met Atsie en Atos, ieder potje duurt maar 5 minuten.

Krijgen we ook een update met de stand van zaken? Ben benieuwd wat er aan wordt gedaan en wat het tijdpad is?

Hier hetzelfde probleem, telkens disconnects van de server en daarna moeilijk om er weer op te komen. 
 

Regio Rotterdam, koperdraad en PS4. 

Reputatie 1

KPN ONLY OFCOURSE

Reputatie 1

Hier (regio Zeeland) zelfde probleem. Sinds de game update van 15-8 is dit probleem ontstaan. En alle mensen waar ik mee speel die kpn hebben krijgen de zelfde errors. Voornamelijk chronometer 

Ja kut hé. Dacht eerst dat het aan Zeeland lag, maar dat is een meevaller dan ;).

Ik dacht dus dat het aan mij lag. Ik heb echt staan vloeken en tieren. Spel opnieuw geïnstalleerd, modem aanpassingen gedaan. Echt om gek van te worden.

Haha, I know the struggle. Gamers Iwaaronder ik) worden beesten zodra er iets is met de internetconnectie, haha. 

Zoo hoe graag ik wel niet die controller door het huis wilde gooien zeg.. heb het nu maar even met rust gelaten maar wat is dat frustrerend zeg!! Haha

Reputatie 5
Badge +2

 

Jammer genoeg geldt die rooie stip alleen voor kpn gebruikers volgens mj heb vrienden met ziggo en tmobile no problems 

ook ik heb hetzelfde probleem aleen ik zit bij kpn en aleen ik heb hier last van graag lossen jullie dit op want ik betaal voor internet en voor t spel

Wil gvd overstapen moet je als nog 5 dagen wachten voor het aangesloten is en nog een maand je kpn doorbetalen. Regel je kutzooi en kom met een dikke vergoeding. Oplichters

Ik heb er ook last van ik word er zo ziek van. En ik Activision al lastig vallen ligt het probleem gewoon bij kpn. Heb nu drie dagen connection fail. Soms gaat het een half uur goed en dan boem weer connection fail 

 

Haat die foto hahaha maar ik voel je pijn

Hier precies dezelfde melding maar dan op X-Box One S

 

Gewoon in een 'team' spelen met Atsie en Atos, ieder potje duurt maar 5 minuten.

 

Ja daar zitten mensen op te wachten? Ik ben nu maar een beetje shipment achtige multiplayers aan het spelen. Warzone schiet niet op