Beantwoord

Call of Duty MW / Warzone verbindingsproblemen [aug 2020 opgelost]

  • 20 August 2020
  • 539 reacties
  • 29146 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

539 reacties

Reputatie 1

Edit: Nevermind

Reputatie 1

@Kpn en Erik :

Even ter achtergrond: wij hebben dedicated routes lopen tussen het KPN netwerk en specifieke grote partijen. Zoals, in het geval van gamen, game bedrijven als Activision-Blizzard, Riot, etc… COD is Activision-Blizzard, dus alle verkeer vanuit het KPN netwerk dat naar de A/B servers gaat, loopt via die dedicated route. Daar zien we op het moment geen specifieke issues mee. Dus we zijn in conclaaf met A/B om hier samen naar te kijken wat er aan de hand is.

Kunnen jullie niet aan Blizzard vragen of ze een verhoging zien in aantal disconnects op spelers vanaf jullie netwerk? 

Idem,

  • COD MW (Warzone)
  • Glasvezel
  • Almere

Helaas heb ik hier ook last van... speel op de ps4.graag een oplossing het duurt al te lang en is echt niet leuk meer!

Reputatie 5
Badge +2

Hallo 

Sins een paar weken word ik om de zoveel tijd uit de server gegooit word er echt gek van.

Heb ondertusse alles geprobeerd en heb de beste router. hoor dat er veel problemen zijn met call of duty mw bij kpn

Kpn wat doen we hier aan ?

Of overstappe kan zo niet langer vind ik 

 

Admin: titel verduidelijkt

Hallo erik 

Ten eerste fijn dat je er gelijk achter aan gaat voor ons/mij om het op te lossen.

Vind het erg jammer om te zien dat er zoveel mensen last van hebben hoop daarom voor iedereen dat het snel opgelost word 

Mij gegevens

 

Gamerserver :

Call of duty mw

Glasvezel of koper :

Koper

Woonplaats

5308JW  aalst GLD

alvast bedankt

Ik heb het zelfde probleem sinds 4/5 dagen met een Ps4pro.

Mijn woonplaats is Aalten en ik heb glasvezel.

ip-adres zou ik niet weten, aangezien ik een ps4 heb is dat moeilijk te achterhalen.

 

Reputatie 1

Om maar even van dit gezellige forum gebruik te maken. Add me: xharmenn

Met Nederlanders spelen is altijd leuker!

Call od dutty (activision)

kon glasvezel

lochem

Reputatie 2
Badge

Vanavond game-night, geen fix dan stuur ik Atos met zijn modem in een tasje naar je toe.

Call of duty warzone

koper

westervoort

Reputatie 1

Hier op problemen met cod.

 

Koper in dordrecht

Vanavond game-night, geen fix dan stuur ik Atos met zijn modem in een tasje naar je toe.

En die is Sales manager bij Vodafone-ziggo dus als iedereen zo vrij wilt zijn om L3pje te pingen met je details, zal hij je voorzien van een provider die wel werkt en geen NAT problemen heeft. 

Reputatie 2
Badge

Negenendrintig jaar met alles bij KPN.

500/500 glas

Urk

2643HN

Glasvezel 500 Mb

Heb al sinds vrijdag problemen, maar sinds woensdag constante uitvallen met de melding chronometer.

Typisch is dat dit telkens na ca. 12 minuten gebeurd.

 

Heb vanmiddag om 14.oou een online toernooi, hoop dat dit dan opgelost is!

Reputatie 7

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er iets mis gaat met de routering naar de game servers. Ik zie routeringen naar servers in Nederland die via de Verenigde Staten en Engeland lopen.

Call of duty (activision)

glasvezel 500mb

Zuidland, Rotterdam

Hetzelfde probleem als iedereen hier boven 

Reputatie 1

Hilversum

Glasvezel 

Call of duty server

Reputatie 1

@Kpn en Erik :

Even ter achtergrond: wij hebben dedicated routes lopen tussen het KPN netwerk en specifieke grote partijen. Zoals, in het geval van gamen, game bedrijven als Activision-Blizzard, Riot, etc… COD is Activision-Blizzard, dus alle verkeer vanuit het KPN netwerk dat naar de A/B servers gaat, loopt via die dedicated route. Daar zien we op het moment geen specifieke issues mee. Dus we zijn in conclaaf met A/B om hier samen naar te kijken wat er aan de hand is.

Kunnen jullie niet aan Blizzard vragen of ze een verhoging zien in aantal disconnects op spelers vanaf jullie netwerk? 

Alles word geregistreerd, dus neem aan dat dit kan! Ze weten zelfs wannr jij zit te poepen 

Mijn vraag is eigenlijk hoe lang het gaat duren voor dit wordt gefixed. Dit seizoen is namelijk nog iets meer dan een maand. Mensen die de battlepass hebben gekocht hebben misschien geen tijd genoeg meer om de laatste tier te halen als dit probleem nog lang blijft. Zonde voor het geld!

Leeuwarden

Glasvezel

COD server

Zelfde probleem hier.

 

Ongeveer elke 10 minuten een server error.

 

Plaats: spijkenisse

Verbinding: koper

Nat type aangepast naar open en heb ook het UP adres vastgezet. UPNP staat aan. 

Hier (regio Zeeland) zelfde probleem. Sinds de game update van 15-8 is dit probleem ontstaan. En alle mensen waar ik mee speel die kpn hebben krijgen de zelfde errors. Voornamelijk chronometer 

Reputatie 1

Vanavond game-night, geen fix dan stuur ik Atos met zijn modem in een tasje naar je toe.

Sterkte hoor! Zal een kut weekend worden want een inbelverbinding werkt sneller dan de service bij KPN.

Reputatie 1

Hier (regio Zeeland) zelfde probleem. Sinds de game update van 15-8 is dit probleem ontstaan. En alle mensen waar ik mee speel die kpn hebben krijgen de zelfde errors. Voornamelijk chronometer 

Ja kut hé. Dacht eerst dat het aan Zeeland lag, maar dat is een meevaller dan ;).

Reputatie 1

@Kpn en Erik :

Even ter achtergrond: wij hebben dedicated routes lopen tussen het KPN netwerk en specifieke grote partijen. Zoals, in het geval van gamen, game bedrijven als Activision-Blizzard, Riot, etc… COD is Activision-Blizzard, dus alle verkeer vanuit het KPN netwerk dat naar de A/B servers gaat, loopt via die dedicated route. Daar zien we op het moment geen specifieke issues mee. Dus we zijn in conclaaf met A/B om hier samen naar te kijken wat er aan de hand is.

Kunnen jullie niet aan Blizzard vragen of ze een verhoging zien in aantal disconnects op spelers vanaf jullie netwerk? 

Alles word geregistreerd, dus neem aan dat dit kan! Ze weten zelfs wannr jij zit te poepen 

Hahaha gezien jouw naam moest ik helemaal lachen om jouw comment, maar idd ze weten alles ja. Hoop dat ze snel iets kunnen vinden