Beantwoord

Call of Duty MW / Warzone verbindingsproblemen [aug 2020 opgelost]

  • 20 August 2020
  • 539 reacties
  • 29133 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

539 reacties

Hallo 

Sins een paar weken word ik om de zoveel tijd uit de server gegooit word er echt gek van.

Heb ondertusse alles geprobeerd en heb de beste router. hoor dat er veel problemen zijn met call of duty mw bij kpn

Kpn wat doen we hier aan ?

Of overstappe kan zo niet langer vind ik 

 

Admin: titel verduidelijkt

Beste KPN forumadmin,

 

het heeft niets met woonplaats of iets te maken, maar met KPN over het algemeen. Alle kpn klanten worden eruit gegooid (ik ook). 
 

xbox - PlayStation - PC alles heeft hetzelfde probleem. 
 

ik heb glasvezel (vorig jaar aangelegd) speel bedraad dus geen wegvallende WiFi verbinding 

Bonded VDSL, Regio Breda, COD servers, PS4

Sinds enkele dagen ervaar ik dit probleem ook. Mijn vrienden zonder KPN hebben nergens last van maar degene met KPN wordt er ook uitgeschopt op willekeurige momenten.

Als ik een VPN-Verbinding opzet verdwijnt het probleem ook. (Ping is dan natuurlijk weer te hoog, dat wel).

Ik kan geen IP-adressen van de gameservers aanwijzen omdat ik enkel Warzone speel. Bij Multiplayer en Warzone ervaar ik hetzelfde.

 

Ik heb glasvezel van KPN (100/100), Alphen aan den Rijn.

 

Reputatie 3

Hier ben ik weer, er wordt naar gekeken maar we hebben wat uitgebreidere informatie nodig.

  • Geef aan met welke gameservers je verbindt. Reageer hier met de naam ervan, of beter nog, het IP-adres van de gameserver. 
  • Geef ook even aan of je glasvezel hebt of een koperverbinding
  • En waar je woont (woonplaats, of regio als het een kleinere plek is en je liever niet openbaar zo specifiek wilt aangeven waar je woont)

 

Zo kunnen we gerichter kijken naar de connecties en wat hier aan de hand is.

 

Edit: ik markeer dit even als antwoord zodat het gelijk bovenaan het topic zichtbaar is wat we nodig hebben


Het betreft de servers van Call of Duty Modern Warfare. Ik heb een glasvezelverbinding en woon in de regio Noord-Veluwe.

Heel simpel wat is er veranderd een paar dagen terug want daar heb het allemaal mee temaken

Ik ben klant van Telfort. Maar dat is tegenwoordig ook KPN. Dus ik sluit me ook aan bij dit topic. 

 

Ik heb een glasvezelverbinding

Locatie: Lelystad

Server: activision/warzone. 

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor alle antwoorden op de vragen, heb dit doorgegeven. Ik zie inderdaad ook, als ik online kijk, dat Activision voor COD inderdaad geen overzicht heeft van servers/IP's dus dan is dat ook niet echt door te geven. Ik pas mijn gemarkeerde antwoord daar even op aan.

 

Het lijkt er op dat ook buiten NL hier en daar wat issues zijn, maar niet in de mate zoals jullie dit nu ervaren. Dus onderzoek gaat verder. Ik kom er weer op terug zodra ik meer weet, of meer van jullie nodig heb.

Reputatie 1

Regio Utrecht

Glasvezel 

Call of duty server

PS4

 

Hier ben ik weer, er wordt naar gekeken maar we hebben wat uitgebreidere informatie nodig.

  • Geef aan met welke gameservers je verbindt. Reageer hier met de naam ervan, of beter nog, het IP-adres van de gameserver. 
  • Geef ook even aan of je glasvezel hebt of een koperverbinding
  • En waar je woont (woonplaats, of regio als het een kleinere plek is en je liever niet openbaar zo specifiek wilt aangeven waar je woont)

 

Zo kunnen we gerichter kijken naar de connecties en wat hier aan de hand is.

 

Edit: ik markeer dit even als antwoord zodat het gelijk bovenaan het topic zichtbaar is wat we nodig hebben


Server op geen idee zoveel verstand heb ik er niet van 

glasvezel

regio Oosterhout

Zelfde probleem... 

Ook ik heb hier last van. Heb thuis alles al nagelopen qua internet. Of ik nu via wifi of kabel speel, de server valt steeds weg. Ik hoor graag of KPN dit kan oplossen.

Reputatie 2

Hallo 

Sins een paar weken word ik om de zoveel tijd uit de server gegooit word er echt gek van.

Heb ondertusse alles geprobeerd en heb de beste router. hoor dat er veel problemen zijn met call of duty mw bij kpn

Kpn wat doen we hier aan ?

Of overstappe kan zo niet langer vind ik 

 

Admin: titel verduidelijkt

Glasvezel

amersfoort

Hier ben ik weer, er wordt naar gekeken maar we hebben wat uitgebreidere informatie nodig.

  • Geef aan met welke gameservers je verbindt. Reageer hier met de naam ervan, of beter nog, het IP-adres van de gameserver. 
  • Geef ook even aan of je glasvezel hebt of een koperverbinding
  • En waar je woont (woonplaats, of regio als het een kleinere plek is en je liever niet openbaar zo specifiek wilt aangeven waar je woont)

 

Zo kunnen we gerichter kijken naar de connecties en wat hier aan de hand is.

 

Edit: ik markeer dit even als antwoord zodat het gelijk bovenaan het topic zichtbaar is wat we nodig hebben


connectie probleem via PS4 (bekabeld en wifi ) op de Activison server van call of duty modern warefare/warzone

ik woon in Bovenkarspel regio noord Holland en gebruik een koperlijntje.

problemen zijn begonnen na de update van de media box ( nieuwe tv ui ).

connectie problemen connectie interupts hoge ping 700ms -900ms is niet uitgezonderd.

ik heb ook al een melding gemaakt op de call of duty site.https://support.activision.com/onlineservices

 

verder helpt niks modem reset wifi tool reinstall niks helpt.

Reputatie 2

Glasvezel

amersfoort

 

Fijn Erik_

 

Het weekend zit er namelijk aan te komen, gewoon de instellingen van vorige week terugzetten en gas erop! Er moet gespeeld worden!!

 

mvg

Reputatie 1

Er is wat mis aan de kant van KPN omdat het niet bij Warzone blijft maar dit ook voor spellen als Rocket League geldt waar ik tegen aan loop. Onverklaarbare routing van mijn connectie naar de servers van Psyonix die via Amerika en London lopen opeens in plaatst van de server in Amsterdam. GROOT probleem bij KPN maar ze weten niet wat? Zorgelijk

 

 

In mijn topic heb ik de gameserver adressen al gegeven. 

Reputatie 3
Badge

Hier ben ik weer, er wordt naar gekeken maar we hebben wat uitgebreidere informatie nodig.

  • Geef aan met welke gameservers je verbindt. Reageer hier met de naam ervan, of beter nog, het IP-adres van de gameserver. 
  • Geef ook even aan of je glasvezel hebt of een koperverbinding
  • En waar je woont (woonplaats, of regio als het een kleinere plek is en je liever niet openbaar zo specifiek wilt aangeven waar je woont)

 

Zo kunnen we gerichter kijken naar de connecties en wat hier aan de hand is.

 

Edit: ik markeer dit even als antwoord zodat het gelijk bovenaan het topic zichtbaar is wat we nodig hebben


goedemorgen! 
 

welke gameserver lijkt mij ook niet relevant. Het gaat om de ik de game call of duty modern warfare. Een variant erop is Warzone. De problemen zijn ergens in afgelopen weken ontstaan en gelden alleen 100% zeker voor Telfort/KPN gebruikers. 
 

in het spel werk je namelijk met teams van 4 personen. In ons geval Wanneer de verbinding verloren gaat hebben alleen de mensen er last van die bij KPN het internet afnemen en op de pc zitten.

Ik zal proberen of ik de exacte gegevens kan krijgen.

hierbij de overige gegevens:

  1.  Nog niet bekend maar oooh niet noodzakelijk. Gebeurd bij elke server.
  2. glasvezel
  3. enschede 

ik denk dat het verstandiger is dat er gekeken wordt wat er bij KPN in de afgelopen 7 dagen veranderd is. Iets met de routing ip6 ?

 

mvg,

 

michiel hesselink

 

Reputatie 1

Verbinding; Koper, kabelverbinding

regio; Gorinchem

 

 

Reputatie 3
Badge

Dank voor alle antwoorden op de vragen, heb dit doorgegeven. Ik zie inderdaad ook, als ik online kijk, dat Activision voor COD inderdaad geen overzicht heeft van servers/IP's dus dan is dat ook niet echt door te geven. Ik pas mijn gemarkeerde antwoord daar even op aan.

 

Het lijkt er op dat ook buiten NL hier en daar wat issues zijn, maar niet in de mate zoals jullie dit nu ervaren. Dus onderzoek gaat verder. Ik kom er weer op terug zodra ik meer weet, of meer van jullie nodig heb.


het is 100% zeker alleen met KPN, de dropping connections. Intern checken wat er veranderd is afgelopen week. De problemen begonnen Voor mij echte grote vromen aan te nemen afgelopen dinsdag of woensdag. Woensdag avond Sowieso. 
 

mvg,

Michiel Hesselink

Hier het zelfde probleem..

Dag Erik,

Regio Eindhoven (5658HR)

Glasvezel en direct bekabeld aan de PS4 en nog steeds dezelfde klachten als de personen op het forum.

Om de 15 minuten ongeveer word ik eruit gedonderd, vrienden in de party met andere providers blijven online. Het merkwaardige is dat de headsetparty (via Playstation) wel online blijft, dus het gaat echt om een connectie met de server van activision via KPN/telfort). 

 

Ik krijg ook de melding “chronometer” (zie bijlage)

Foutmelding

Jullie moeten de fout zoeken in een wijziging op zondag/maandag! Niet in de regio’s. Alle regio’s hebben het en elke KPN-klant bij Warzone. 

Dit is het scherm als ik de melding van ‘chronometer’ wegklik. 

Zelfde probleem!

Hier hetzelfde probleem sinds dinsdag 

klantenservice bellen heeft weinig zin moet iedere keer opnieuw de modem resetten of glasvezel aansluiting resetten stopcontact is onderhand uitgelubberd van de stekker er overnieuw insteken 

ik sta wel op het punt om over te stappen naar ziggo wel klaar mee die waardeloze klantenservice van kpn