Beantwoord

Call of Duty MW / Warzone verbindingsproblemen [aug 2020 opgelost]

  • 20 August 2020
  • 539 reacties
  • 29133 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

539 reacties

 Hier de rest gegevens


Ik heb het zelfde probleem! Ieder potje gedisconnect, geen enkele kunnen af maken.

Regio Meppel
Call of Duty server
PC
Glasvezel 500mbit

Regio Eindhoven (Best) 

call of duty server 

ps4

glasvezel 

Hoi kpn. Ik heb glasvezel regio amersfoort. ps4 COD.

melding: notice: lost connection to host. Status CHRONOMETER.    
 

conected to firstParty servers: PlayStation network. Called duty servers. 

 

Hier ben ik weer, er wordt naar gekeken maar we hebben wat uitgebreidere informatie nodig.

  • Geef aan met welke gameservers je verbindt. Reageer hier met de naam ervan, of beter nog, het IP-adres. 
  • Geef ook even aan of je glasvezel hebt of een koperverbinding
  • En waar je woont (woonplaats, of regio als het een kleinere plek is en je liever niet openbaar zo specifiek wilt aangeven waar je woont)

 

Zo kunnen we gerichter kijken naar de connecties en wat hier aan de hand is.

 

  • Of we komen de game in zijn geheel niet in, of we worden middenin een game eruit gegooid. Er is geen bepaalde server, want de game bepaalt in welke server je terecht komt en tegen wie je speelt. Wellicht een idee om een medewerker het spel te installeren en zelf een kijkje te nemen. 
  • Koperverbinding (upgrade naar 200MB)
  • Amsterdam, maar het probleem is kennelijk in meerdere regio's. 

 

Het ligt niet aan de router, settings, bekabeling, PC-instellingen of het weer. We spelen met z'n 6en, waarvan de 2 personen met KPN er uit worden gegooid en de rest wel gewoon ingame blijft. Dit terwijl ik nooit problemen had met de verbinding en ik de afgelopen dagen ook helemaal niks heb aangepast. 

 

Het is bijna weekend en het gaat alleen maar regenen, wij hopen dat KPN snel een oplossing heeft. 

 

edit: De status Chronometer komt vaak tevoorschijn wanneer de verbinding verbreekt, wellicht een idee om contact op te nemen met de Developers, het moederbedrijf heeft een kantoor in Amstelveen. 

hier ook het probleem alleen ik draai via X-BOX.

hoop da jullie het snel fixen want anders zou ik graag een vergoeding willen dat ik niet heb kunnen spelen in verband met de kosten die ik heb gemaakt met het spel zoals de batle pass

Regio dongen

call of duty server

glasvezel

ps4

Hier ben ik weer, er wordt naar gekeken maar we hebben wat uitgebreidere informatie nodig.

  • Geef aan met welke gameservers je verbindt. Reageer hier met de naam ervan, of beter nog, het IP-adres. 
  • Geef ook even aan of je glasvezel hebt of een koperverbinding
  • En waar je woont (woonplaats, of regio als het een kleinere plek is en je liever niet openbaar zo specifiek wilt aangeven waar je woont)

 

Zo kunnen we gerichter kijken naar de connecties en wat hier aan de hand is.

Call of Duty Modern Warfare, Servers zijn van Blizzard

Hebben hier een koperverbinding

Regio Tiel 

Zeeland, Regio Noord-Beveland

call of duty servers

glasvezel

Xbox One

Hier ben ik weer, er wordt naar gekeken maar we hebben wat uitgebreidere informatie nodig.

  • Geef aan met welke gameservers je verbindt. Reageer hier met de naam ervan, of beter nog, het IP-adres. 
  • Geef ook even aan of je glasvezel hebt of een koperverbinding
  • En waar je woont (woonplaats, of regio als het een kleinere plek is en je liever niet openbaar zo specifiek wilt aangeven waar je woont)

 

Zo kunnen we gerichter kijken naar de connecties en wat hier aan de hand is.

 

Gameserver warzone

koper

regio Rotterdam (oud-Beijerland)

 

Ellende is begonnen rond het weekend. Mogelijk een update / aanpassing vanuit kpn?

 

 

Hetzelfde als iedereen hier. Midden in een potje.. bam eruit. Vrienden die niet bij KPN zitten hebben nergens last van. 

call of duty servers

helmond

kabel

Reputatie 1

Hier ben ik weer, er wordt naar gekeken maar we hebben wat uitgebreidere informatie nodig.

  • Geef aan met welke gameservers je verbindt. Reageer hier met de naam ervan, of beter nog, het IP-adres van de gameserver. 
  • Geef ook even aan of je glasvezel hebt of een koperverbinding
  • En waar je woont (woonplaats, of regio als het een kleinere plek is en je liever niet openbaar zo specifiek wilt aangeven waar je woont)

 

Zo kunnen we gerichter kijken naar de connecties en wat hier aan de hand is.

 

Edit: ik markeer dit even als antwoord zodat het gelijk bovenaan het topic zichtbaar is wat we nodig hebben

Call of Duty modern modern warfare: Warzone server 

Koper verbinding 

Gouda

cod mw

regio venlo/roermond

koper

Hier ook hetzelfde probleem sinds maandag en het lijkt steeds erger te worden.

Cod mw warzone

koperverbinding, wifi

Purmerend.

Kunnen jullieh aub fixen?

Aangezien er op het forum van Telfort niemand reageert, prutsers, kom ik mijn frustratie hier maar even droppen.


Zelfde verhaal als bovenstaand.

 

Call of Duty Warzone: foutmelding chronometer.

PS4

Glasvezel

utrecht 

Hier hetzelfde: midden in een potje eruit gegooid worden. Probleem speelt sinds afgelopen weekend. Daarvoor geen problemen. Alles geprobeerd, opnieuw downloaden, resetten etc etc.

Warzone servers, glasvezel, Regio Harderwijk, Xbox one.

Hier ben ik weer, er wordt naar gekeken maar we hebben wat uitgebreidere informatie nodig.

  • Geef aan met welke gameservers je verbindt. Reageer hier met de naam ervan, of beter nog, het IP-adres van de gameserver. 
  • Geef ook even aan of je glasvezel hebt of een koperverbinding
  • En waar je woont (woonplaats, of regio als het een kleinere plek is en je liever niet openbaar zo specifiek wilt aangeven waar je woont)

 

Zo kunnen we gerichter kijken naar de connecties en wat hier aan de hand is.

 

Edit: ik markeer dit even als antwoord zodat het gelijk bovenaan het topic zichtbaar is wat we nodig hebben

Verbinding met CID Modern Warfare servers

Glasvezel verbinding bedraad

PS4

Geldrop.

Hier ben ik weer, er wordt naar gekeken maar we hebben wat uitgebreidere informatie nodig.

  • Geef aan met welke gameservers je verbindt. Reageer hier met de naam ervan, of beter nog, het IP-adres van de gameserver. 
  • Geef ook even aan of je glasvezel hebt of een koperverbinding
  • En waar je woont (woonplaats, of regio als het een kleinere plek is en je liever niet openbaar zo specifiek wilt aangeven waar je woont)

 

Zo kunnen we gerichter kijken naar de connecties en wat hier aan de hand is.

 

Edit: ik markeer dit even als antwoord zodat het gelijk bovenaan het topic zichtbaar is wat we nodig hebben

 

1. Call of duty modern warfare

2. Koperverbinding - bedraad

3. Margraten (zuid-limburg)

Hoofddorp

call of duty server / warzone en multiplayer 

glasvezel

ps4

 

Speel vanuit eindhoven 

 call of duty server / warzone en multiplayer

Op X-BOX 

En glasvezel

Nou Erik, als je dit fixt ben je werknemer van de maand! Heel veel mensen met precies hetzelfde probleem dat ontstaan is rond dezelfde tijd. LETS GO KPN, EEN POTJE OP DE VRIJE DAG ZOU LEKKER ZIJN.

Exact hetzelfde probleem, na de update van het weekend alleen maar disconnects halverwege de game. Telfort klant, maar een pot nat.

Lijkt samen te vallen met een update die onze tv ontvanger twee dagen terug heeft gekregen. Achter de schermen misschien meer updates bij kpn/telfort uitgevoerd?

  1. PS4 COD MW
  2. Glasvezel, bekabeld
  3. Utrecht

Vrienden met kpn/telfort hebben hetzelfde probleem, vrienden met een andere provider hebben nergens last van.

bennekom

Call of duty Warzone servers

op ps4

Glasvezel

 

Koperverbinding 100mbit. 
 

postcode 5507 NH 


Xbox live

 

Kom niet in de game, of word midden in het potje eruit gegooid.