Beantwoord

Call of Duty MW / Warzone verbindingsproblemen [aug 2020 opgelost]

  • 20 August 2020
  • 539 reacties
  • 29155 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

539 reacties

Hoog Pro Zwarte Piet gehalte hier. Doe allemaal nou eens rustig. Dit doen ze ook niet expres en ze zijn bezig met het onderzoeken van het probleem en wanneer dat is afgerond kunnen ze er wellicht wat aan gaan veranderen. Het is mooi weer buiten. Hop, dat stinkhok uit van jullie en lekker de zon in.

Wat een vreemde vergelijking, buiten het feit dat ik niks met zwarte piet heb, betaal ik voor mijn internet gewoon maandelijks een flink bedrag. Daar heb je dan ook bepaalde verwachtingen bij. Momenteel wordt daar zeker niet aan voldaan, vreemd is het dan ook niet dat mensen graag een update willen van het probleem. Tevens is dit nu ook al 5 dagen bezig, wat ik zeer kwalijk vind.

Precies. En het is al langer aan de gang. Heb al meerdere malen met de klantenservice aan de lijn gezeten. Die zijn alles behalve bekwaam, wat frustrerend is.

Genoeg mensen die online geld verdienen met cod toernooien en streams. 

 

Hallo wij hebben sinds deze week ook deze problemen

 

Ik hoop dat KPN het wel serieus op pakt !!!!

 

Reputatie 5
Badge +2

Heb toevallig met mobile data paar potjes gedaan op ps4 geen problemen gehad  wel duur grapje zou het niet doen hahaha

waar blijft de reactie van KPN???

@KPN wat is de stand van zaken ????? 

:heart_eyes:

Hoeveel data word er ongeveer gebruikt dan als je een mobiele hotspot maakt.

Reputatie 5
Badge +2

Hoeveel data word er ongeveer gebruikt dan als je een mobiele hotspot maakt.

Ik zat na 7 potjes bijna aan 9000mb volgens mij dusja 

Zojuist met de KPN klantenservice contact gehad. Dit is geen algemeen bekend probleem bij KPN!!! Het is dus zeker verstandig om te bellen en dit probleem aan te kaarten.

Medewerker gewezen op het forum, dan is het ineens wel een algemeen bekend probleem en leest dan dus alleen de antwoorden voor van de KPN medewerker op dit forum. Kortom, ze weten niets hoe lang het gaat duren en kunnen geen update geven want ze weten van niets. Later vertelt de medewerker dat het normaal gesproken binnen 24 uur is opgelost, alleen zijn we al 5 dagen verder

 

Ik ben mijn vertrouwen inmiddels verloren in KPN. Dit probleem heeft zich sinds het spel is uitgekomen al 3x voorgedaan… duurt nu al een week en het is

Hier ook nog steeds problemen. Inderdaad al een week aan de gang.

Reputatie 5
Badge +2

Zojuist met de KPN klantenservice contact gehad. Dit is geen algemeen bekend probleem bij KPN!!! Het is dus zeker verstandig om te bellen en dit probleem aan te kaarten.

Medewerker gewezen op het forum, dan is het ineens wel een algemeen bekend probleem en leest dan dus alleen de antwoorden voor van de KPN medewerker op dit forum. Kortom, ze weten niets hoe lang het gaat duren en kunnen geen update geven want ze weten van niets. Later vertelt de medewerker dat het normaal gesproken binnen 24 uur is opgelost, alleen zijn we al 5 dagen verder

 

Ik ben mijn vertrouwen inmiddels verloren in KPN. Dit probleem heeft zich sinds het spel is uitgekomen al 3x voorgedaan… duurt nu al een week en het is

Denk er op het moment ook zoo over 

Heb toevallig met mobile data paar potjes gedaan op ps4 geen problemen gehad  wel duur grapje zou het niet doen hahaha

Hoeveel MB was het? 🤣

Reputatie 3
Badge

Dit wordt weer jaren plan met kpn 1 week lang al problemen met die servers iedereen die kpn/telfort wordt er steeds uitgeknikkerd ziggo stelt weer niemand teleur kinderen laatste week vakantie onze arbeiders net weekend kunnen ook niet game de ziggo arbeiders wel ziggo kinderen ook frustratie loopt op en kpn jullie nemen ons niet serieus maar wanneer alle warzone spelers over gaan naar ziggo dan zie je wel hoeveel man dat is !!!

Bussum kpn glasvezel met bedraad ps4 ook de problemen. DNS omgezet in PS4 naar die van Google maar ook geen positief resultaat.

Hoeveel data word er ongeveer gebruikt dan als je een mobiele hotspot maakt.

Ik zat na 7 potjes bijna aan 9000mb volgens mij dusja 


Het zou tussen de 85 en de 175 mb per uur moeten zitten volgens sommigen.

Hoorde van iemand dat je wel prima solo’s kan spelen, klopt dit!?

Hier ben ik weer, er wordt naar gekeken maar we hebben wat uitgebreidere informatie nodig.

  • Geef aan met welke gameservers je verbindt. Reageer hier met de naam ervan, of beter nog, het IP-adres van de gameserver  < dit is als speler blijkbaar niet echt te achterhalen, dus laat maar achterwege
  • Geef ook even aan of je glasvezel hebt of een koperverbinding
  • En waar je woont (woonplaats, of regio als het een kleinere plek is en je liever niet openbaar zo specifiek wilt aangeven waar je woont)

 

Zo kunnen we gerichter kijken naar de connecties en wat hier aan de hand is.

 

Edit: ik markeer dit even als antwoord zodat het gelijk bovenaan het topic zichtbaar is wat we nodig hebben

 

Edit 2 10:37:

Dank voor alle antwoorden op de vragen tot zover, heb dit doorgegeven. Ik zie inderdaad ook, als ik online kijk, dat Activision voor COD inderdaad geen overzicht heeft van servers/IP's dus dan is dat ook niet echt door te geven. Ik pas het gemarkeerde antwoord daar even op aan.

Het lijkt er op dat ook buiten NL hier en daar wat issues zijn, maar niet in de mate zoals jullie dit nu ervaren. Dus onderzoek gaat verder. Ik kom er weer op terug zodra ik meer weet, of meer van jullie nodig heb.

 

Edit 3 13:29:

Dit typte ik ongeveer een uur geleden in een reactie, maar ik realiseer me dat ik het niet in dit antwoord heb geplakt, dus dat nieuwe instromers het wellicht over het hoofd zien:

Even ter achtergrond: wij hebben dedicated routes lopen tussen het KPN netwerk en specifieke grote partijen. Zoals, in het geval van gamen, game bedrijven als Activision-Blizzard, Riot, etc… COD is Activision-Blizzard, dus alle verkeer vanuit het KPN netwerk dat naar de A/B servers gaat, loopt via die dedicated route. Daar zien we op het moment geen specifieke issues mee. Dus we zijn in conclaaf met A/B om hier samen naar te kijken wat er aan de hand is.

Van daaruit ook: je regio is waarschijnlijk niet relevant. Maar als wel blijkt dat het probleem toch ergens anders vandaan komt, dan is dit wel informatie die nuttig kan zijn. Vandaar dat we er wel naar vragen. Beter dat we info uitvragen die we achteraf niet nodig hadden, dan dat we op een later tijdstip weer moeten terugkomen om er alsnog om te vragen.

 

Onderzoek is verder nog steeds gaande, zodra ik meer weet kom ik er gelijk op terug.

 

 

Kunnen we een update krijgen of is dit weekend voor al jullie klanten een verloren game weekend? 

Reputatie 5
Badge +2

Hoeveel data word er ongeveer gebruikt dan als je een mobiele hotspot maakt.

Ik zat na 7 potjes bijna aan 9000mb volgens mij dusja 


Het zou tussen de 85 en de 175 mb per uur moeten zitten volgens sommigen.

Nie bij de ps4 dan blijkbaar haha

Hallo 

Sins een paar weken word ik om de zoveel tijd uit de server gegooit word er echt gek van.

Heb ondertusse alles geprobeerd en heb de beste router. hoor dat er veel problemen zijn met call of duty mw bij kpn

Kpn wat doen we hier aan ?

Of overstappe kan zo niet langer vind ik 

 

Admin: titel verduidelijkt

Dit is bij nu al al de 4e dag dat het spel me er iedere keer d'r uit gooid dacht in het begin nog oke kan een paar keer gebeuren, maar nu ik wordt er echt kwaad om GVD!!!!! Wat is dit voor bullshit andere providers nergens last misschien moet KPN maar is hulp vragen aan een andere provider die het wel voor elkaar heeft. Ik heb voor dat dat spel betaald en nu kan ik er geen reet mee fijn is dat KPN!!!! FIKS JE SHIT A.U.B. 

Reputatie 1

Hoeveel data word er ongeveer gebruikt dan als je een mobiele hotspot maakt.

Ik zat na 7 potjes bijna aan 9000mb volgens mij dusja 


Het zou tussen de 85 en de 175 mb per uur moeten zitten volgens sommigen.

Nie bij de ps4 dan blijkbaar haha

Misschien als je campt?😀

Reputatie 3
Badge

Ik denk dat erik al ze auto heeft gestart en lekker naar huis gaat kantoor tijden !!! 

Beste kpn,

sinds een paar dagen heb ik heeeeeeel veel problemen met het online spelen op de PlayStation. Ik speel het spel call of duty, maar sinds een paar dagen is het verschrikkelijk, zo erg dat ik eigenlijk niet kan game. Nu heb ik gehoord dat het probleem bij kpn ligt. Dus zou graag hier een antwoord op willen hebben, aangezien ik een redelijk bedrag per maand aan jullie betaal en nu alleen maar problemen heb.…

dus graag een reactie…

 

Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic

Hier ben ik weer, er wordt naar gekeken maar we hebben wat uitgebreidere informatie nodig.

  • Geef aan met welke gameservers je verbindt. Reageer hier met de naam ervan, of beter nog, het IP-adres van de gameserver  < dit is als speler blijkbaar niet echt te achterhalen, dus laat maar achterwege
  • Geef ook even aan of je glasvezel hebt of een koperverbinding
  • En waar je woont (woonplaats, of regio als het een kleinere plek is en je liever niet openbaar zo specifiek wilt aangeven waar je woont)

 

Zo kunnen we gerichter kijken naar de connecties en wat hier aan de hand is.

 

Edit: ik markeer dit even als antwoord zodat het gelijk bovenaan het topic zichtbaar is wat we nodig hebben

 

Edit 2 10:37:

Dank voor alle antwoorden op de vragen tot zover, heb dit doorgegeven. Ik zie inderdaad ook, als ik online kijk, dat Activision voor COD inderdaad geen overzicht heeft van servers/IP's dus dan is dat ook niet echt door te geven. Ik pas het gemarkeerde antwoord daar even op aan.

Het lijkt er op dat ook buiten NL hier en daar wat issues zijn, maar niet in de mate zoals jullie dit nu ervaren. Dus onderzoek gaat verder. Ik kom er weer op terug zodra ik meer weet, of meer van jullie nodig heb.

 

Edit 3 13:29:

Dit typte ik ongeveer een uur geleden in een reactie, maar ik realiseer me dat ik het niet in dit antwoord heb geplakt, dus dat nieuwe instromers het wellicht over het hoofd zien:

Even ter achtergrond: wij hebben dedicated routes lopen tussen het KPN netwerk en specifieke grote partijen. Zoals, in het geval van gamen, game bedrijven als Activision-Blizzard, Riot, etc… COD is Activision-Blizzard, dus alle verkeer vanuit het KPN netwerk dat naar de A/B servers gaat, loopt via die dedicated route. Daar zien we op het moment geen specifieke issues mee. Dus we zijn in conclaaf met A/B om hier samen naar te kijken wat er aan de hand is.

Van daaruit ook: je regio is waarschijnlijk niet relevant. Maar als wel blijkt dat het probleem toch ergens anders vandaan komt, dan is dit wel informatie die nuttig kan zijn. Vandaar dat we er wel naar vragen. Beter dat we info uitvragen die we achteraf niet nodig hadden, dan dat we op een later tijdstip weer moeten terugkomen om er alsnog om te vragen.

 

Onderzoek is verder nog steeds gaande, zodra ik meer weet kom ik er gelijk op terug.

1: Call of duty: modern warfare warzone

2: glasvezel Hussel 500Mbit

3: Tiel

Reputatie 3
Badge

erik waar blijf je nou 

Ik heb tmobile en speel lekker door!