News

KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

  • 8 October 2019
  • 787 reacties
  • 77559 keer bekeken
KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

787 reacties

Reputatie 2
Badge +1

@Jeroen_dB 

 

zo ziet het er uit. er staat niets over het effect na 3 maanden. Het plaatje van het pluspakket blijft hetzelfde als hierboven.

 

Reputatie 7

Je zou €5,00 korting moeten krijgen op het Pluspakket @marceltervoert. Dan zou het Pluspakket €1,99 worden. Kun je eens een geheel screenshot malen van de wijzigingspagina want dat bedrag bij het Pluspakket met een korting van €1,99 komt mij ook niet bekend voor namelijk. 

Hoe kom je daar nu toch bij? Het pluspakket is van €6,99 voor €5,00 p/mnd…

...en dat is dus een korting van €1,99 p/mnd.

Daarnaast krijgt @marceltervoert €5,- entertainmentkorting omdat hij ook mobiele telefonie van KPN heeft en een entertainmentpakket afneemt (Pluspakket en Spotify Premium).

Reputatie 7
Badge +22

Het lijkt de Belastingdienst wel:

‘Leuker kunnen we het niet maken, wel moeilijker’..

o nee...wacht...huh?

 

😂🤣 LOL!

Reputatie 2
Badge +1

@wjb

klopt heb ook een KPN Mobiel telefoon abonnement. 

en het plaatje van het pluspakket is heel verwarrend. Daar waar het bij foxsports € 0,00 is en bij ziggo van € 14,99 voor € 7,49, staat er bij het pluspakket een - achter de € 5,00- maar die staat dan weer nergens in het totaaloverzicht, dus dat is daarom heel verwarrend, is het dus 6,99 - 5 =  1,99 of na 3 maanden € 5,00. 

@Jeroen_dB  Dat maakt het dus wel heel lastig, zeker omdat andere members in dit topic helaas wat financieel mindere ervaringen hebben gehad welke later niet gecorrigeerd kunnen worden door KPN zoals het lijkt. Vandaar ook deze vraagstelling. 

 

 

Reputatie 7

 

...en het plaatje van het pluspakket is heel verwarrend. Daar waar het bij foxsports € 0,00 is en bij ziggo van € 14,99 voor € 7,49, staat er bij het pluspakket een - achter de € 5,00- maar die staat dan weer nergens in het totaaloverzicht, dus dat is daarom heel verwarrend, is het dus 6,99 - 5 =  1,99 of na 3 maanden € 5,00. 

Ik had dat minteken niet eens zien staan maar ook ik zal de factuur voor januari in de gaten gaan houden. Ik heb namelijk precies dezelfde situatie. Nu heb ik nog de actie dat het pluspakket de eesrte 6 maanden gratis is…

...maar per 1 januari 2021 vervalt die korting en wordt het dus nog goedkoper want dan ga ik i.p.v. €6,99 p/mnd betalen zelfs €5,00 p/mnd ontvangen.

Van €6,99 voor min €5,00 ... wow, dat is een korting van maar liefst €11,99. :wink: 

Reputatie 2
Badge +1

@Jeroen_dB heb je mogelijk al meer duidelijkheid over de kosten van het pluspakket na drie maanden?

Reputatie 2
Badge +1

@Jeroen_dB @Job_  (ivm onderstaande eerdere vraag)

Inmiddels zie ik dat het “probleem/bug” met de kosten  (-5 )van het pluspakket “opgelost” is.

Maar het blijft wazig. Want volgens de optie bij Televisie, zou het pluspakket dus € 1,99 gaan kosten, maar in het kosten overzicht staat gewoon € 6,99. 

Wordt het voordeel van Hussel Entertainment nu als wisselgeld gebruikt om te laten zien dat Plus dan slechts € 1,99 kost?

Ik ga dan van € 73,85 (incl tel, plus en spotify) naar € 74,48 (zonder tel). dat lijkt me geen vooruitgang. 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ja klopt. € 6,99 - € 5,- = € 1,99.

Reputatie 7
Badge +24

Geweldig…

 

Reputatie 7
Badge +17

Geweldig…

 

Foutje, bedankt. Ik heb jouw opmerking goedgekeurd. :smile: 

Goede middag,

 

Ik heb de eerste factuur voor een nieuw mobiel contract ontvangen.

Hierop ontbreekt het extra voordeel omdat ik al internet van KPN heb.

Hoe regel ik dat de factuur wordt gecorrigeerd? 

Sandra

Hoi, @San0037x .

Heb je al gebeld? Dat kan via 0800-0402.