News

KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

  • 8 October 2019
  • 787 reacties
  • 77652 keer bekeken
KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

787 reacties

Reputatie 7
Badge +21

@peter1193, ik zie dat Fox Sports nu inderdaad aan staat en je hier op dit moment nog voor moet betalen. We gaan dit zo snel mogelijk corrigeren! 

Paul (van KPN) schreef op een vraag van karin09 het volgende:
Als jij het abonnement niet verlengt, gebeurt er niets. Ook niet na afloop van het contract. Dan zal het maandelijks opzegbaar zijn, maar er verandert niets qua inhoud.

Het gaat in mijn geval om KPN compleet met de volgende voordelen:

  1.   5 euro extra korting op elk mobiel abonnement (2 stuks)
  2.   Dubbel zoveel data en minuten
  3.   Onderling MB’s delen
  4.   Gratis onderling bellen

Om mijn inmiddels gehusselde hersenen weer op een rij te krijgen ben ik opzoek naar een duidelijk antwoord op de volgende vraag:

Omdat ik de voordelen van KPN compleet niet kwijt wil stap ik (zeker) niet over naar hussel en ik verleng ook mijn abonnement niet, blijven alle 4 de bovengenoemde voordelen dan gewoon doorlopen, dus ook de 5 euro korting op elk mobiel abonnement?

Ik wil graag bij KPN blijven maar als een van deze voordelen gaat verdwijnen zal ik, hoe spijtig ook, moeten husselen naar een andere provider.

Reputatie 7
Badge +24

Paul (van KPN) schreef op een vraag van karin09 het volgende:
Als jij het abonnement niet verlengt, gebeurt er niets. Ook niet na afloop van het contract. Dan zal het maandelijks opzegbaar zijn, maar er verandert niets qua inhoud.

Het gaat in mijn geval om KPN compleet met de volgende voordelen:

  1.   5 euro extra korting op elk mobiel abonnement (2 stuks)
  2.   Dubbel zoveel data en minuten
  3.   Onderling MB’s delen
  4.   Gratis onderling bellen

Om mijn inmiddels gehusselde hersenen weer op een rij te krijgen ben ik opzoek naar een duidelijk antwoord op de volgende vraag:

Omdat ik de voordelen van KPN compleet niet kwijt wil stap ik (zeker) niet over naar hussel en ik verleng ook mijn abonnement niet, blijven alle 4 de bovengenoemde voordelen dan gewoon doorlopen, dus ook de 5 euro korting op elk mobiel abonnement?

Ik wil graag bij KPN blijven maar als een van deze voordelen gaat verdwijnen zal ik, hoe spijtig ook, moeten husselen naar een andere provider.

 

De 5 euro korting blijft altijd, ook bij Hussel. Wanneer je overstapt met een mobiel abonnement naar KPN Hussel zul je de verdubbeling missen. Mb's delen en gratis onderling bellen zullen ook blijven. Zolang je niet overstapt op een Hussel abonnement zal alles zo blijven, ook de verdubbeling dus. 

Waarom niet gewoon een prijsverhoging doorgevoerd i.p.v. Hussel dan weet een klant tenminste waar hij aan toe is. In Hussel wordt er door KPN op een heel ondoorzichtige manier voor dezelfde prijs minder geboden dan in KPN compleet. Dit is dus gewoon een verkapte prijsverhoging waarbij ik vrees dat heel snel de stekker uit KPN compleet zal worden getrokken.

We hebben de 2 volgende mobiel abonnementen:

Abonnement mobiel 1 met 0 GB en 150 min. bel/sms. Door dubbel zoveel data is dit in werkelijkheid 0 GB en 300 min. bel/sms voor € 9,00

Abonnement mobiel 2 met 2 GB en onbeperkt bel/sms. Door dubbel zoveel data is dit in werkelijkheid 4 GB en onbeperkt bel/sms voor € 15,00. Totaal € 24,00

Bij een Hussel abonnement is er geen “Dubbel zoveel data en minuten” meer en verlies je dus 150 min. bel/sms en 2 GB data terwijl de prijs hetzelfde blijft.

Wil je dit in Hussel compenseren dan moet je naar 1 abonnement van 0 GB en onbeperkt bel/sms voor € 10,00 en 1 abonnement van 5 GB (4 GB wordt niet aangeboden) en onbeperkt bel/sms voor € 17,50. Totaal € 27,50 Een prijsverhoging van € 3,50 per maand. Niet zo netjes KPN om op deze stiekeme manier een verhoging voor hetzelfde product van bijna 15% door te voeren.

KPN hussel is dat tot 18 jaar?

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Wordt je internet trager als je bundel op is of ga je betalen?

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Reputatie 7

Ha @Jacie, welkom op het KPN forum. In Nederland en de EU wordt automatisch je snelheid voor de rest van de maand verlaagd als je MB-bundel op is (64 Kbit/s download en 32 Kbit/s upload). Met een Extra Bundel internet je verder op de 4G snelheid die je gewend bent. 

KPN hussel is dat tot 18 jaar?

Dat moet je even toelichten, voordat ik je vraag verkeerd begrijp ;) 

Ik bedoel de kids sim

Dat is wel de doelgroep, @Jacie  Maar voor zover ik weet zit er geen check op leeftijd bij het bestellen. 

Vraagje:

wat gebeurd er met mijn Netflix account als ik Netflix nou “gratis” neem met hussel? Ik heb momenteel Netflix voor 4 schermen.. Daar lees ik nergens iets over terug! En kan ik, mocht het voor 1 scherm zijn, dan alsnog terug naar 4 schermen? Wat zijn de kosten dan??

 

Groetjes inge 

Hoi @Ingell . Goede vraag.

Je kunt hetzelfde Netflix abonnement aanvragen als je nu hebt. Je factuur van Netflix gaat via KPN gaat lopen en dat geeft jou recht op 5 euro korting. Dat is het enige verschil. De stappen om dit te regelen staan in de beginpost beschreven. Kun je hiermee uit de voeten?

Vraagje,

Jl. vrijdag heb we voor mijn zoon een Kids Sim aangeschaft. Als je al in het bezit ben van een mobielabonnement en vast internet van KPN krijg je 5 euro korting per maand, kan je MB’s delen en gratis onderling bellen. Deze Kids Sim hebben we inmiddels toegevoegd in MijnKPN.

We hebben op ons adres Alles in-1 Instap en twee mobiel abonnementen in KPN Compleet. KPN Compleet bevalt ons prima en moet dus gehandhaafd blijven. We willen dus absoluut NIET overstappen naar KPN Hussel.

In MijnKPN zijn echter de bovengenoemde voordelen niet zichtbaar. Het abonnement staat op 12,50 euro i.p.v. 7,50 euro en MB’s delen kan ook niet.

Onze vraag hierbij is dan ook aan een van de Moderators wat we nog meer zouden moeten doen om van de bovengenoemde voordelen gebruik te kunnen maken c.q. zichtbaar te krijgen in MijnKPN.

Vriendelijke groeten,

EA

Reputatie 7

Heb je die Kids sim op deze site al aangemeld bij KPN Compleet.

Bedank voor je bericht. Zojuist geprobeerd via de link. Krijg voor het nummer wat ik wil aanmelden een groene cirkel met een groen vraagteken erin. onder het telefoonnummer wat ik wil aanmelden staan wel de drie voordelen genoemd maar kan alleen producten aanmelden met een groen vinkje ervoor dus helaas nog niet gelukt.

Reputatie 7
Badge +21

@EA en LN Wat jammer dat het niet gelukt is. Als je je gegevens achter laat op het KPN Forum profiel, dan activeren wij de KPN Compleet voordelen voor je. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Heb het KPN Forum profiel bekeken, heb geen idee wat ik hiermee aanmoet, zoveel vragen die moeten worden beantwoord. Nog een keer via de link geprobeerd om aan te melden maar geeft hetzelfde resultaat. Begin me nu af te vragen of de Kids Sim wel kan worden toegevoegd aan KPN Compleet.

Reputatie 7

Vul bij het forum profiel die gegevens in die van belang zijn en in ieder geval jouw mobiele nummer en en nummer van de Kids sim.

Reputatie 7
Badge +21

@EA en LN we zijn in ieder geval je naam, postcode + huisnummer en het 06-nummer (van de Kids sim) nodig. Dus als je die kan invullen bij de bijbehorende open vakjes (06-nummer bij klantnummer mobiel) dan kunnen we verder! 

@Ingell

Als je ALLEEN Netflix hebt en een HUSSEL abonnement en dus geen pluspakket, fox sports, film1, of Spotify dan heeft het zin om de betaling van Netflix via KPN te laten lopen. Je krijgt namelijk 1 X € 5 korting per maand bij 1 OF MEER entertainmentpakketten. Gratis wordt het in Hussel niet. Heb je nu al verder een extra pakket dan kan het het zo laten als het nu is. Dat gaat geen cent schelen.

Bij minimaal 1 van deze heb je € 5 korting per maand (niet per pakket).

Spotify (family/premium), Pluspakket, Film1, Fox Sports. Heb je geen van deze pakketten én je doet Netflix via de factuur van KPN dan krijg je daar € 5 korting op, anders betaal je het volledige bedrag.

Heb je nu een Alles in één of internet + tv (2017 - oktober 2019) abonnement dan betaal je ook voor Netflix het volle pond via de factuur van KPN.

KPN Zei dit: 

@Nieuw signaal digitenne, dit is een foutje die we af en toe meer zien. Als jij alleen Digitenne hebt (en geen interactieve TV) dan is die eerste ontvanger gewoon gratis. Dit gaan we herstellen, alleen precieze datum daarvoor heb ik op dit moment nog niet. Voor de tussenliggende periode van moment van wijziging tot moment van herstel corrigeren we natuurlijk die kosten. Ik hoop dat we op korte termijn een datum kunnen geven. Ik stel voor dat we dan ook op dat moment corrigeren, dan kunnen we de hele periode in 1x doen.

 

Ik heb toch een verkeerde factuur gekregen en sta nu alweer 15 min in de wacht met iemand van de helpdesk en die begrijpen mijn probleem niet. Hoe gaan jullie dit dan herstellen?


Hallo KPN,

 

ik hoor niks van jullie. Jullie blijven verkeerde factuur sturen met betaling voor 3 kastjes. Terwijl de eerste gratis is. Wie en wanneer gaan jullie dit aanpassen?????

 

Reputatie 7

ik hoor niks van jullie. Jullie blijven verkeerde factuur sturen met betaling voor 3 kastjes. Terwijl de eerste gratis is.

Kan je hier eens een screenshot plaatsen van de kostenoverzicht op de tweede pagina van de factuur?

ik hoor niks van jullie. Jullie blijven verkeerde factuur sturen met betaling voor 3 kastjes. Terwijl de eerste gratis is.

Kan je hier eens een screenshot plaatsen van de kostenoverzicht op de tweede pagina van de factuur?

 

 

Reputatie 7

Dan hoop ik dat er snel een moderator van KPN zal reageren dit recht te gaan zetten.

Reputatie 7
Badge +21

@Nieuw signaal digitenne, er is tot op heden geen oplossing aan ons bekend gemaakt. Ik ga er nogmaals achteraan (wat Erik eerder al heeft gedaan) en hoop dat ze nu met een concrete datum komen!

@Nieuw signaal digitenne, er is tot op heden geen oplossing aan ons bekend gemaakt. Ik ga er nogmaals achteraan (wat Erik eerder al heeft gedaan) en hoop dat ze nu met een concrete datum komen!

 

Begrijp ik, maar kunnen jullie dit dan als belangrijk aanmerken. Er zit een fout in jullie facturerings systeem. Dat moeten je toch direct oplossen.