News

KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

  • 8 October 2019
  • 787 reacties
  • 77556 keer bekeken
KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

787 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Dag allen. Ik heb een update voor je. Als eerste: het probleem met de korting voor Fox Sports in combinatie met Hussel is verholpen. Voor bestellingen via kpn.com was dit vorige week al het geval, maar het probleem bleek nog wel te bestaan bij bestellingen via de KPN app. Dat is gistermiddag verholpen.

Er is uiteraard ook een oplossing voor klanten die tegen dit probleem zijn aangelopen. Alle betrokken klanten zullen een correctie ontvangen voor de kosten van Fox Sports, zo lang het abonnement loopt. Deze correctie zal na 8 november worden verwerkt. Iedereen bij wie dit speelt zal hier persoonlijke communicatie over ontvangen, waarin verdere toelichting en uitleg zal staan.

We hebben duidelijk in beeld om welke klanten dit gaat en zodoende verwachten we dat alle betrokken klanten na 8 november hebben geholpen. Als dat onverhoopt niet zo is, dan kunnen we dat uiteraard laten nakijken en –als het nodig is- alsnog actie ondernemen.

Reputatie 7

Het probleem met de compleetkorting en husselkorting is inmiddels wel opgelost. Ik zie nu €12,99 als verwijderde optie en de prijs per maand sluit aan op de website.

 

Dat gebeurde voorheen ook al, maar wordt de korting nu dan ook niet meer opnieuw opgevoerd?

 

Reputatie 7
Badge +7

Dag allen. Ik heb een update voor je. Als eerste: het probleem met de korting voor Fox Sports in combinatie met Hussel is verholpen. Voor bestellingen via kpn.com was dit vorige week al het geval, maar het probleem bleek nog wel te bestaan bij bestellingen via de KPN app. Dat is gistermiddag verholpen.

Er is uiteraard ook een oplossing voor klanten die tegen dit probleem zijn aangelopen. Alle betrokken klanten zullen een correctie ontvangen voor de kosten van Fox Sports, zo lang het abonnement loopt. Deze correctie zal na 8 november worden verwerkt. Iedereen bij wie dit speelt zal hier persoonlijke communicatie over ontvangen, waarin verdere toelichting en uitleg zal staan.

We hebben duidelijk in beeld om welke klanten dit gaat en zodoende verwachten we dat alle betrokken klanten na 8 november hebben geholpen. Als dat onverhoopt niet zo is, dan kunnen we dat uiteraard laten nakijken en –als het nodig is- alsnog actie ondernemen.

Fijn dat er dan toch oplossingen zijn gekomen. 

Toch even een kritische opmerking over het probleem in de app: Misschien de volgende keer toch even testen? Check, check, dubbelcheck. (Zie mijn andere bericht.)

Reputatie 7
Badge +16

@wjb Nee, ik krijg alleen nog husselkorting en compleetkorting is weg. 

Ik ben alleen met de nieuwe vorm dikke €10,00 duurder uit, dus mij gaan ze niet overhalen 😛. 

Reputatie 3
Badge +1

Dag allen. Ik heb een update voor je. Als eerste: het probleem met de korting voor Fox Sports in combinatie met Hussel is verholpen. Voor bestellingen via kpn.com was dit vorige week al het geval, maar het probleem bleek nog wel te bestaan bij bestellingen via de KPN app. Dat is gistermiddag verholpen.

Er is uiteraard ook een oplossing voor klanten die tegen dit probleem zijn aangelopen. Alle betrokken klanten zullen een correctie ontvangen voor de kosten van Fox Sports, zo lang het abonnement loopt. Deze correctie zal na 8 november worden verwerkt. Iedereen bij wie dit speelt zal hier persoonlijke communicatie over ontvangen, waarin verdere toelichting en uitleg zal staan.

We hebben duidelijk in beeld om welke klanten dit gaat en zodoende verwachten we dat alle betrokken klanten na 8 november hebben geholpen. Als dat onverhoopt niet zo is, dan kunnen we dat uiteraard laten nakijken en –als het nodig is- alsnog actie ondernemen.

 

Okay, goed om te horen dat er een oplossing is. Maar hoe gaat dit nu voor mij? Op dit moment maakt Fox Sports geen onderdeel meer van mijn abonnement uit, omdat KPN degene is geweest die dit verwijderd heeft tijdens de omzetting naar Hussel! Ik ben erachter gekomen omdat Fox niet meer werkte en zag in MijnKPN dat Fox Sports eruit was en dat ik 12,99 moet betalen. Zodoende ben ik hier terecht gekomen en ik heb een klacht ingediend.

Hoe gaan we regelen dat ik Fox Sports wéér krijg en ook de verrekening juist.

KPN heeft vandaag mij proberen te bereiken, althans dat blijkt uit een sms en e-mail die ik ontvangen heb. Op welk telefoon nummer heeft KPN mij proberen te bereiken? Hele dag thuis geweest namelijk.

Reputatie 7
Badge +24

Hi lammert, 

Ik zie de klacht en fijn dat je dit al hebt gedaan, is ook de juiste werkwijze in dit geval. Ik zie dat ze op 3 06-nummers hebben geprobeerd om te bellen. Eindigend op 127, 956 en 165. Het eerste was niet bereikbaar en de laatste 2 voicemail. Dit staat nog wel in behandeling, ik verwacht dat ze het morgen weer oppakken. 

Zojuist heb ik begrepen dat als je thuis een hussel abonnement hebt met internet + tv en een oud mobiel abonnement (ingegaan op 21-09-2019) dus 1 variant voor de hussel varianten, dat bij een verhoging van het mobiele abonnement de KPN Compleet korting vervalt is dit correct?

Volgens web-care wel, dit lijkt me zeer onwenselijk en belachelijk, zeker omdat jullie nog steeds geen opties bieden om tussentijds over te stappen naar een mobiel hussel abonnement tijdens de looptijd.

KPN roept dat dat contractbreuk is maar bij een hoger abonnement lijkt me dat zeker niet zo.

Graag jullie reactie!

Reputatie 3
Badge +1

Hi lammert, 

Ik zie de klacht en fijn dat je dit al hebt gedaan, is ook de juiste werkwijze in dit geval. Ik zie dat ze op 3 06-nummers hebben geprobeerd om te bellen. Eindigend op 127, 956 en 165. Het eerste was niet bereikbaar en de laatste 2 voicemail. Dit staat nog wel in behandeling, ik verwacht dat ze het morgen weer oppakken. 


Ok, nummer eindigend op 127 is mijn nummer. 
De andere zijn van de kids.

Nog geen antwoord op de andere vraag.


Maar hoe gaat dit nu voor mij? Op dit moment maakt Fox Sports geen onderdeel meer van mijn abonnement uit, omdat KPN degene is geweest die dit verwijderd heeft tijdens de omzetting naar Hussel!

Ik ben erachter gekomen omdat Fox niet meer werkte en zag in MijnKPN dat Fox Sports eruit was en dat ik 12,99 moet betalen. Zodoende ben ik hier terecht gekomen en ik heb een klacht ingediend.

Hoe gaan we regelen dat ik Fox Sports wéér krijg en ook de verrekening juist.

P.S. het is geen Lammert. Lammerts is de achternaam :wink:

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Ronnie. Nee, de korting zal altijd blijven zolang je thuis ook internet van ons hebt. Wanneer je je mobiel verlengt met Hussel verdwijnt de verdubbeling, niet de korting. Ik lees echter dat dit niet om een verlenging van je contract gaat van 1 of 2 jaar, maar om een verhoging van je bundel binnen je huidige contract. Als ik het goed zie gaat het om nummer eindigend op 466 met een upgrade naar 50Gb. In dit geval verandert de korting en verdubbeling niet, je gaat namelijk niet over op Hussel met dit nummer. 

Vat ik het zo goed samen?

Reputatie 7
Badge +24

Hi lammert, 

Ik zie de klacht en fijn dat je dit al hebt gedaan, is ook de juiste werkwijze in dit geval. Ik zie dat ze op 3 06-nummers hebben geprobeerd om te bellen. Eindigend op 127, 956 en 165. Het eerste was niet bereikbaar en de laatste 2 voicemail. Dit staat nog wel in behandeling, ik verwacht dat ze het morgen weer oppakken. 


Ok, nummer eindigend op 127 is mijn nummer. 
De andere zijn van de kids.

Nog geen antwoord op de andere vraag.


Maar hoe gaat dit nu voor mij? Op dit moment maakt Fox Sports geen onderdeel meer van mijn abonnement uit, omdat KPN degene is geweest die dit verwijderd heeft tijdens de omzetting naar Hussel!

Ik ben erachter gekomen omdat Fox niet meer werkte en zag in MijnKPN dat Fox Sports eruit was en dat ik 12,99 moet betalen. Zodoende ben ik hier terecht gekomen en ik heb een klacht ingediend.

Hoe gaan we regelen dat ik Fox Sports wéér krijg en ook de verrekening juist.

P.S. het is geen Lammert. Lammerts is de achternaam :wink:

 

Excuus heer Lammerts. 😉 Dat kan ik nog niet zeggen, dit zal maatwerk zijn. In feite is het doorzetten van zo'n klacht hetzelfde wat ik had gedaan, maar dan intern. Wacht dit dus even af, zij zijn hierin leidend. 

 

Hoi Ronnie. Nee, de korting zal altijd blijven zolang je thuis ook internet van ons hebt. Wanneer je je mobiel verlengt met Hussel verdwijnt de verdubbeling, niet de korting. Ik lees echter dat dit niet om een verlenging van je contract gaat van 1 of 2 jaar, maar om een verhoging van je bundel binnen je huidige contract. Als ik het goed zie gaat het om nummer eindigend op 466 met een upgrade naar 50Gb. In dit geval verandert de korting en verdubbeling niet, je gaat namelijk niet over op Hussel met dit nummer. 

Vat ik het zo goed samen?


Hoi Alex,

klopt dan ga ik ervan uit dat het gaat om een foutieve weergave in de app. Bedankt voor het nakijken!

Wat mag ik dan verwachten met de door jullie geboden oplossingen? Dit is een schriftelijke bevestiging van mijn contract afspraak. Ik zou dan ook graag zien dat jullie deze daadwerkelijk nakomen. Dus mij de 200 mb geven, conform het bovenstaande inclusief kpn compleet

Ik zie in mijn kpn niet mijn hussel abonnement

Reputatie 3

Ik ben nog niet gebeld, ondanks dat mijn klacht binnen 10 dagen behandeld zou worden.

Kan ik FOX Sport heractiveren (KPN heeft hem verwijderd) of moet ik wachten tot er contact met me wordt opgenomen?

Na het overstappen op hussel, een retour doos ontvangen, terwijl er niets terug gestuurd dient te worden?

Wat moet ik hiermee?

Mvg,

 

Frank

Reputatie 3

@footlockers Weggooien. Dat is een fout. Je hoeft er dus niets mee te doen

@janhb : Wat krijg je precies te zien als je inlogt in MijnKPN? 

@Langeeri : Kun je je profiel aanvullen en een seintje geven? Ik wil graag kijken wat de status is. 

@Stripheld1211 : Voorlopig is er alleen bevestigd dat het issue met fox sport is opgelost en dat de klanten die hierdoor een foutief overzicht hebben gekregen gecompenseerd gaan worden.  

Reputatie 3

@Erwin_  Mijn profiel is bijgewerkt, ik hoor het graag. Bedankt.

Hoi @Langeeri . Ik kan je in ieder geval verzekeren dat de klacht is binnengekomen en ook gekoppeld aan een medewerker. Ik verwacht dat er volgende week contact met jou gezocht wordt om het allemaal door te spreken. 

Reputatie 3
Badge +1

ik heb hier ook de bevestiging gekregen van kpn over Fox sports korting. 


 

 

Reputatie 7
Badge +25

ik heb hier ook de bevestiging gekregen van kpn over Fox sports korting. 

Dan zal je binnenkort communicatie daarover ontvangen @marcel41

Reputatie 2

Inmiddels communicatie ontvangen, nette brief en uiteindelijk nette oplossing zoals ik van KPN gewend was. @ Kpn collega's dank voor jullie inspanningen.

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb voor mijn beurt gesproken.

Ik heb een brief van KPN ontvangen met de juiste oplossing erin :grinning:

Reputatie 3
Badge +1

Vandaag ook een brief ontvangen van KPN met de oplossing.
Ik heb Fox Sports zelf weer aangezet, ik ga ervan uit dat dit netjes verrekend wordt op de factuur.

Wanneer gaat KPN de korting weer in het systeem zetten?

Reputatie 7
Badge +25

Vandaag ook een brief ontvangen van KPN met de oplossing.
Ik heb Fox Sports zelf weer aangezet, ik ga ervan uit dat dit netjes verrekend wordt op de factuur.

Wanneer gaat KPN de korting weer in het systeem zetten?

Dit zal rond 8 november zijn. Indien je eerder dan dat een factuur ontvangt, waardoor er een gedeelte in rekening wordt gebracht, dan worden die gecrediteerd.