KPN Vandaag vernieuwd!

  • 31 January 2020
  • 151 reacties
  • 7000 keer bekeken
KPN Vandaag vernieuwd!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

151 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @gc-boere , per vandaag is er een nieuwe KPN Vandaag: KPN Vandaag vernieuwd

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 1

Volkomen eens met de eerdere reacties; ik heb hier niet om gevraagd en zoek mij nu weer te pletter om een overzichtelijk blok nieuws en internetknoppen te maken. Ben er al een hoop tijd mee kwijt. Zeer slechte actie van KPN die ze ook wel eens hadden kunnen aankondigen.

Ik mis sinds vandaag 31-01-2020 NU.nl op KPNVandaag startpagina

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Reputatie 1

Wat een waardeloze site, zonder iets aan te geven. Alles is weg. Ik gebruikte de site als startpagina. Al mijn toevoegingen verdwenen. Kpn zo snel mogelijk alles terug zetten. Dit is waardeloos, hier hebben we niet om gevraagd.

Reputatie 1

Zelden zo'n miskleun van KPN meegemaakt. Volledig onaangekondigd, weg persoonlijke instellingen. Kan geen links meer toevoegen, maar ook de ongewenste NIET verwijderen. Wat mij betreft sloot de vorige opmaak ,met z'n mogelijkheden VEEL BETER aan op de huisstijl website van KPN. Oftewel: IK WIL DE OUDE KPN VANDAAG weer terug. Een Excuus van KPN over deze overval-methode is eveneens op z'n plaats. ****!!!

Wat een ramp. Dit was het dan. KPN eruit en over naar Ziggo. Bedankt.

Vanwege het veranderen van een pagina overstappen… dan was er vast al iets anders aan de hand.

Laat je toch gewoon je favoriete browser bij het starten de gewenste pagina's openen in hun eigen tabblad? Wist - tot nu toe en waarschijnlijk velen met mij - niet eens van het bestaan van KPN Vandaag af… overbodig òf gewoon een erfenis vanuit vroeger :rolling_eyes:

Reputatie 2

Beste KPN,

Luistert u eigenlijk wel naar uw klanten??? Je kunt tegenwoordig geen stap op internet zetten zonder om een review te worden gevraagd en u trekt deze misser niet recht? Heel apart!!!! 

Reputatie 7
Badge +28

De vorige was in mijn beleving al overbodig, dus de nieuwe ook.
Zo'n jaren '90 benadering zo'n “startpagina".

Nog zoiets nutteloos: www.startpagina.nl .

Hier gewoon ingesteld dat de browser opent in tabbladen met de sites die ik dagelijks wil bezoeken.

@PeterG 

In Safari heb ik geeneens een startpagina. Toen ik jaren terug nog een Windows-PC had, startte die standaard op op sat4all.com. 

Reputatie 2

Beste medegebruikers,

 

zoals ik kan zien aan het aantal reacties op het “aanpassen van de startpagina” vermoed ik maar weer dat we ten prooi zijn gevallen aan de arrogantie van de macht. De startpagina is dus niet meer aan te passen en zelfs het willen wijzigen van de persoonlijke instellingen is verworden tot een moeizame klus: aanklikken kan, maar vervolgens gebeurt er niets.

Hoe is het in 's hemelsnaam mogelijk dat zo'n groot bedrijf als KPN, zonder raadpleging van de betalende klant, zulke achterlijke stappen neemt!  Het gebruiksgemak van de overleden startpagina, het eigenhandig kunnen toevoegen van persoonlijke links op de startpagina, was voor mij juist de reden om te blijven kiezen voor KPN. We zijn, ik ben natuurlijk maar een onbeduidende abonnee in vergelijk met de grote bedrijven die gebruik maken van het machtige KPN, maar ik heb geleerd: “Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd!”. KPN, u moet zich eens achter de oren krabben en wellicht wat beter nadenken, voordat u besluit tot eenzijdige achterlijke acties!!!!!

JohnAV

Wat een ramp. Dit was het dan. KPN eruit en over naar Ziggo. Bedankt.

Voor zo iets kleins? Heeft Ziggo iets dergelijks dan? Ik heb even gezocht maar niet gevonden. @forumkd Als je het daar helemaal niet hebt heeft overstappen toch helemaal géén zin.

Een startpagina is zo jaren '90. Dat had je in de begintijd van internet. Een bekende dinosaurus daarvan is, nog steeds, www.startpagina.nl . Die kan je gewoon gebruiken. Naar eigen behoefte in te delen.

Hier gewoon ingesteld dat de browser opent in tabbladen met de sites die ik dagelijks wil bezoeken. (webmail, forum, eigen site, nieuwssite)

Reputatie 1

Waarom verdwijnt mijn vertrouwde kpn startsite ineens en komt er iets vreemds voor naar voren ?

Wat een treurige voorbeeld van klantonvriendelijk gebruikersongemak. Alles wat handig was, is weg en alles wat overbodig is, staat er wel. Beste KPN, wat denkt u hiermee te winnen??????? 


wie komt er op zo'n flutidee, de site was helemaal prima en is nu prut

Reputatie 1

wat slecht.

Schijnbaar is het mode om wat goed is af te schaffen en er een rommeltje van te maken.

Reputatie 2
Badge

Wat is de site KPN Vandaag slecht geworden:sob: .Diep droevig. Ik had deze altijd als startpagina maar heb hem direct eruit gewipt Komt er voorlopig niet meer in of men gaat weer naar de oude site.

Van KPN gewent dat ze halsstarrig zijn dus zullen ze het zo wel laten. Laat ze maar eens een peiling houden onder de gebruikers. Doei, mij zien ze voorlopig niet meer terug.

Ongevraagd werd ik geconfronteerd met een verwarrende onoverzichtelijke

Startpagina. Zo zijn mijn favoriete zoek blokjes zonder opgave van redenen

verwijderd !   Als ouder niet zo jong persoon is dat gek makend.  Waarmee

ik veel tijd moet investeren om het een en ander te kunnen begrijpen !

 

Zijn ze bij de KPN  zo verdwaast dat Goed werkende pagina's opgeheven

moeten worden ?  Waarom is er geen duidelijke instructrie video beschikbaar ?

De startpagina is amper te lezen zonder bril!

 

***

 

Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy en reactie verplaatst naar centrale topic hierover

waardeloos deze startpagina je krijgt niet eens de keuze het wordt je door je strot geduwd jammer  en kansloos 

Vanmorgen is de KPN Vandaag startpagina vernieuwd. De pagina is vanaf heden te benaderen via kpn.com/kpnvandaag. Als je de startpagina benadert via www.kpnvandaag.nl wordt je automatisch doorgeleid naar het nieuwe adres.

 

De pagina heeft een nieuwe uitstraling gekregen die beter aansluit bij de rest van onze website. De vertrouwde snelkoppelingen naar veel gebruikte pagina's en diensten zijn nog steeds aanwezig. Het ziet er alleen wat anders uit. De mogelijkheid om zelf links toe te voegen is niet meer aanwezig.

 

 

Losse topics hierover zijn samengevoegd met dit bericht.


Een verandering zou een verbetering moeten zijn, dat is het in dit geval zeker niet. Ga je huiswerk overdoen KPN !!!!

Reputatie 7

Wat is een startpagina?

Heb je hier een sleutel voor nodig? 

Kun je er veel dingen mee starten?

 

Behoorlijk jaren '90 :rolling_eyes: ​​​​​​

Sterker nog, mijn eerste pc of laptop wat het ook maar was, heeft zelfs nooit een startpagina gehad. En daarbij zie ik totaal het nut niet van kpn vandaag :joy:

 

Je klikt gewoon op Mozilla, edge, of dat vreselijke Chrome, whatever en voila wit Scherm. Je tikt iets in en je bent er,…

Krijg al rare beelden van vroeger dat als je startpagina deed openen het vijf minuten duurde voor hij klaar was met inladen,... 

kpn waar zijn we mee bezig

wat is dit voor een waardeloze belachelijke idiote …….. site

ik wil mijn vorige site terug hier heb ik niks aan heb ik net mijn abbo verlengt krijg ik deze klote zooi

dit slaat nergens op niks is terug te vinden dit lijkt wel een site uit de jaren 80 van ilse welke itioot heeft dit verzonnen

met deze persoon mag eens heel erg snel een gesprek aangegaan worden en zich verdiepen in wat de klanten willen

Reputatie 7

Over welke site heb je het dan?

Uit de reacties merk ik op dat hier waarschijnlijk veel mensen op leeftijd klagen. Beste mensen het is 2020, ga een beetje mee met de tijd en accepteer de veranderingen. Je hebt natuurlijk ook altijd nog de keuze om zelf een andere startpagina te kiezen. Of nog beter, gebruik er geen. Tegenwoordig kun je namelijk prima zonder startpagina.

Wat is er persoonlijk aan deze nieuwe “KPN Vandaag” met “de links naar je vertrouwde websites”????
Alles wat ik persoonlijk aan links had toegevoegd is bij deze nieuwe KPN Vandaag juist verdwenen!
Noem het beestje bij zijn naam: het betreft nu Jouw ONpersoonlijke startpagina. Waardeloos!!!

Reputatie 7
Badge +11

Waarschijnlijk KPN Vandaag.

Die is vernieuwd ,en niet iedereen is daar blij mee,zo te lezen.

juist de hoofdpagina KPNVANDAAG die is veranderd en nee dit is zwaar waardeloos

 

Reputatie 7

Oh, kpnvandaag. De laatste keer dat ik die site bezocht heb is misschien al wel vijf jaar geleden geweest. Dergelijke sites hebben nooit mijn interesse gehad.

Echt zoveel personen die dit nog gebruiken? Doet me aan Het Net denken daar zat maar één goede functie in de weg naar het world wide web.

Waarschijnlijk nog een overblijfsel uit die tijd. Planet Internet was een verademing vergeleken met dat Intra net gebeuren veel meer was Het Net niet.