KPN Vandaag vernieuwd!

  • 31 January 2020
  • 151 reacties
  • 7000 keer bekeken
KPN Vandaag vernieuwd!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

151 reacties

Reputatie 7
Badge +11

De wat oudere generatie blijkbaar wel,en die zijn nu eenmaal gehecht aan t vertrouwde, houden niet van veranderingen, dat zijn ook de mensen die de site dagelijks gebruiken.

Zie de jeugd er niet dagelijks gebruik van maken,

Dus geen goede zet😉

Wat een drama die nieuwe startpagina! Waarom nu weer veranderen???

Geen nu.nl meer en onoverzichtelijk nos.nl nieuws .

Weet iemand een startpagina waarop ik dit weer kan instellen???

AUB de oude startpagina terug!!!

Wat een vreselijke pagina is kpnvandaag geworden. Onoverzichtelijk en alles is weg. Waardeloos…..

Reputatie 7
Badge +28

De reactie vanuit KPN:

 

Gisteren is de KPN Vandaag startpagina vernieuwd. De pagina is vanaf heden te benaderen via kpn.com/kpnvandaag. Als je de startpagina benadert via www.kpnvandaag.nl wordt je automatisch doorgeleid naar het nieuwe adres.

De pagina heeft een nieuwe uitstraling gekregen die beter aansluit bij de rest van onze website. De vertrouwde snelkoppelingen naar veel gebruikte pagina's en diensten zijn nog steeds aanwezig. Het ziet er alleen wat anders uit. De mogelijkheid om zelf links toe te voegen is niet meer aanwezig.

 

Aanvulling vanuit mijzelf: 

Als je echt een andere startpagina nodig hebt, wijzig die dan bv in www.startpagina.nl , https://www.startpagina.nl/nieuws of een willekeurige andere website. 

Onbegrijpelijk dat er niet eerst wordt nagegaan wat de behoefte is van de gebruiker van KPNVandaag. Is nu een waardeloze startpagina geworden. Wat KPN vergeet is dat veel mensen die geen KPN abonnement hebben wel de vorige pagina juist als startpagina gebruikten. Nu zullen alleen de die hards deze brei pagina gaan instellen als home page. Enorme blunder KPN

Reputatie 2
Badge

Ik heb hier nooit eerder naar gekeken maar ik vind het er wel goed uitzien. 
Ziet er best wel interessant uit. 

Reputatie 7

Dus we hebben het over deze site?!

Dat is een site die ik graag links laat liggen. Ik vraag me af wat de toegevoegde waarde van dergelijke sites is en wat de criteria zijn om op die site genoemd te worden.

Waarom wel een link naar Netflix, maar niet naar Disney+ en wel naar nos.nl maar niet naar nu.nl of bijvoorbeeld ad.nl.

De term kpnvandaag suggereert dat je dagelijks wel op die site zou moeten kijken.

Welnu, ik zie absoluut niet in waarom ik überhaupt op die site zou moeten komen, er staat werkelijk niets op waar ik iets aan heb.

 

Reputatie 7
Badge +28

Eens wjb,

Sterker nog, tot gisteren wist ik niet van het bestaan van deze webpagina. 

Reputatie 7

Als je het mij vraagt ... kpnvandaag is een pagina met nul comma nul toegevoegde waarde die ze wat mij betreft zo in de prullenbak mogen gooien.

Ik kom nooit op dergelijke pagina's.

In de meeste browsers kan je zeer eenvoudig je favoriete websites vastleggen zodat je daarmee je persoonlijke "startpagina" al hebt. Waarom zou je het aan KPN of een andere partij overlaten om (delen) van jouw startpagina te "beheren".

Reputatie 2

Een nieuwe dag, een nieuwe kans, beste KPN en wel om te luisteren en te handelen. 

Het gaat hier niet om iets kleins als ouderwets, iets uit de jaren negentig, brouwers instellen etc etc etc. Het gaat hier om het negeren van de uitdrukkelijke wens van uw klanten!!!!! 

Reputatie 2
Badge +2

Elke vernieuwing is nog geen verbetering en kpnvandaag is hier een ultiem voorbeeld van.

Wat een waardeloze indeling met voornamelijk “reclameblokken” van KPN / gesponsorde producten. Dit biedt geen enkele meerwaarde t.o.v. de oude pagina.

De link naar kpnvandaag dus maar geschrapt uit mijn favorieten!

 

 

 

Reputatie 2

Ik wacht met smart op de link “zou u KPN aanbevelen als klantvriendelijke dienstverlener”

Reputatie 6
Badge +8

Ook ik kende deze pagina niet. Afgezien van een paar handige links vooral een marketing tool waarmee ze reclame maken voor hun diensten en geld vangen voor links zoals Netflix. 

ik wist niet eens dat die bestond

https://www.kpn.com/kpnvandaag.htm

ff gekeken totaal geen meerwaarde voor mij in ieder geval

 

Wat een waardeloze site! Is dit door een VMBO brugklasser gemaakt of zo? Ik twijfel al enige tijd of we nog wel bij KPN moeten  blijven. Maar als hier geen verandering in komt, haak ik af en ga verder bij een andere provider. Niet goed bezig KPN! 

Wat een waardeloze site! Is dit door een VMBO brugklasser gemaakt of zo? Ik twijfel al enige tijd of we nog wel bij KPN moeten  blijven. Maar als hier geen verandering in komt, haak ik af en ga verder bij een andere provider. Niet goed bezig KPN! 

Net als http://Startpagina.nl die moet ik nog wel eens instellen voor mensen waarvan ik de pc/laptop leeg moet gooien

Gebruik ik 10 jaar al niet meer

ram het gewoon in wat ik wil en kom er vanzelf

google

Reputatie 1

Beste mensen,

Het is met veel verdriet en frustratie dat ik kennis neem, onaangekondigd, van jullie nieuwe homepagina.

Hoewel veel mensen dit zonder kennis te geven van hun ontevredenheid zullen maar acepteren,  

voel ik mij geroepen, als betalende klant om niet nog een keer aan te nemen wat jullie hebben bedacht zonder comentaar.

Wat een verdriedig verarming van de home page.

Jullie hebben kennelijk geen kennis van jullie klanten met deze basaal layout van de homepagina.

De layout lijkt meer op een keuze menu voor pizza dan een startpagina van een serious internet provider.

Bovendien wij, jullie betalende klanten zijn geen avataars maar echte mensen, en ik wens niet te zijn vergelijken te worden met deze poppen.

Ook hebben jullie zonder vooraf aan te geven mijn eigen instellingen  en wijze van werken zonder pardon weggehaald, een schande!!

Denk eens echt na wat jullie aan het doen zijn en hoe frustrerend dit is voor echte mensen die in hun dagelijks gebruik hierdoor gestoord worden en

een beleid van slikken moeten acepteren. ik snap dat jullie niets doen met mijn bericht in de richting van verandering van de site,

maar denks na over de vele mensen die ook niet blij zijn maar ook geen energie willen insteken met hun mening te delen over deze waardeloze wijziging.  

Wij zijn de betalende klanten van jullie bedrijf!!

Als laast een geweldig idee om goed over na te denken.

If it’s not broken don’t fix it!!!

 

nb. blijkbaar willen zij er ook niets van horen want een klanten service email is er ook niet

Reputatie 4

Dit is geen startpagina meer waarin in één oogopslag een overzicht - in schrift en beeld - van het nieuws wordt gegeven.

Dit is een poging om KPN Vandaag helemaal om zeep te helpen.

KPN was de enige provider die zich daarin onderscheidde. Nu is het verworden tot een provider naar de wens van de aandeelhouders.

Korte termijn visie en schrappen waar het maar even kan:

 

 

vind het jammer dat er geen links meer kunnen worden toegevoegd op vernieuwde Kpnvandaag, vond dit erg handig, gelijk naar ingestelde voorkeur site, nu via omweg google

Dit is geen startpagina meer waarin in één oogopslag een overzicht - in schrift en beeld - van het nieuws wordt gegeven.

Dit is een poging om KPN Vandaag helemaal om zeep te helpen.

KPN was de enige provider die zich daarin onderscheidde. Nu is het verworden tot een provider naar de wens van de aandeelhouders.

Korte termijn visie en schrappen waar het maar even kan:

 

 

 

De nieuwe KPN Vandaag is absoluut geen verbetering. De oude was veel beter en ook veel overzichtelijker. Het niet meer kunnen selecteren of verwijderen van sites waar geen gebruik van wordt gemaakt is een groot gemis.

KPN lees de reacties op het forum en laat ons weer de oude pagina gebruiken.

Reputatie 1

wat een waardeloze nieuwe site kpn vandaag !!!!

helemaal mee eens

Reputatie 1

ben zwaar teleur gesteld in kpn

Reputatie 2

Beste KPN,

nog steeds niets geleerd, nog steeds niet willen luisteren naar de wensen van uw klanten?????