KPN Vandaag vernieuwd!

  • 31 January 2020
  • 151 reacties
  • 7000 keer bekeken
KPN Vandaag vernieuwd!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

151 reacties

Wat een schoffering van klanten. Nog niet eens een vooraankondiging, xodat je links kunt "veiligstellen". Zal wel iemand blij van worden, maar weet niet wie. Zinloos om KPNVandaag nog te gebruiken.

Waardeloos van de kpn en dat zonder eerst in te lichten, nee gewoon de knop om en de klanten laten vallen typisch kpn er werken daar gewoon een stelletje eikels die het leuk vinden hun eigen gang te gaan zonder aan nog aan de klanten te denken. Heel slecht deze reclame bak nieuwe kpnvandaag. Bah hoe is dit mogelijk, alle links die ik had op de vorige kpnvandaag weg gestolen en nooit meer terug. Als de kpn zo door gaat met veranderingen die zoals nu duidelijk weer geen verbeteringen zijn ga ik weg bij de kpn. KPN luister heel goed naar mij ik hoop dat jullie heel veel klanten gaan verliezen.

Reputatie 7

Goeie verhalen hier :joy::rofl:

 

Maak toch lekker favorieten aan in Firefox ofzo :rolling_eyes:

Uit de reacties merk ik op dat hier waarschijnlijk veel mensen op leeftijd klagen. Beste mensen het is 2020, ga een beetje mee met de tijd en accepteer de veranderingen. Je hebt natuurlijk ook altijd nog de keuze om zelf een andere startpagina te kiezen. Of nog beter, gebruik er geen. Tegenwoordig kun je namelijk prima zonder startpagina.

wat een geklets wat heeft deze slechte verandering met 2020 te maken de oude kpnvandaag was gewoon weg perfect de nieuwe is een reclame zooi en meer niet

Waarom is de startpagina gewijzigd. Kan geen persoonlijke links meer instellen. Advies keer terug naar de ‘oude’ vertrouwde startpagina. Dit is geen verbetering, maar een enorme verslechtering. Wat is de reden?

Zijn er andere alternatieven ? Of moeten we overstappen naar een ander !

met vr.gr.

Frans de Vries

Het is ook eigenlijk geen startpagina. Maar heet en heette altijd al KPN Vandaag. Gericht op (ontwikkelingen bij) KPN dus.

Verder is een startpagina zo jaren '90. Mijn browser staat ingesteld dat ie in tabbladen opent wat ik dagelijks wil bezoeken.

Een fossiel uit de jaren '90 die er nog steeds is: startpagina.nl. (alternatief dus; o.a. Ziggo en T-mobile hebben al jaren niet iets wat een startpagina genoemd kan worden. Is m.i. dus uit de tijd.)

Zie verder het hoofdtopic hierover en de reacties daar op dit forum.

Wat mij betreft een logische zet van KPN om dit kpnvandaag.nl op te heffen. De KPN medewerkers of externe inhuurkrachten kan men beter voor belangrijkere zaken inzetten lijkt me.

Zo’n persoonlijke pagina kan je eigen computer ook samenstellen, dat kan Internet Explorer of Microsoft Edge of Google Chrome of Mozilla Firefox enz zelf en vrijwel automatisch. Kijk maar bij de instellingen van de startpagina.

firefox adresbalk intypen:
about:preferences#home

chrome adresbalk intypen:
chrome://settings/appearance

Edge webbrowser heb ik niet zo bij de hand, maar doorgaans prima nieuws en weer enz overzicht mogelijk.

 

Daarnaast heeft elke browser de mogelijkheid tot creëren van favorieten of bookmarks.

 

KPN had eerst een aankondiging kunnen doen in de oude kpnvandaag.nl, maar dan gooien ze de mogelijkheid om middels kpnvandaag.nl nog wat marketing te doen gelijk al deels overboord.

Ik zie de naam ‘kpnvandaag’ eigenlijk als: “Dit hebben wij van KPN vandaag te  melden.”. De persoonlijkheid voor de internetklant zit hem dan in de cookies en trackers die ieders browser opslaat, al dan niet doordat een bezoeker op de 1 of andere aanbieding klikt.

 

Reputatie 7

Ik werk gewoon met Tabbladen of directe links in de Taakbalk, welke ik met regelmaat gebruik of bekijk. Soms wisselt het, en gaat er een pagina af of bij.

 

Gewoon simpel, en bij openen van FireFox krijg ik gewoon een lege pagina, met daaronder de “topwebsites” die recent zijn bezocht.

Inderdaad, FireFox is met die ‘Top Sites’ (16 stuks) of ‘Highlights’ (4 stuks) wel erg elegant en goed aan te passen. Die topwebsites kun je op 3 punten aanpassen.

Bij Google Chrome is het iets anders, daar kun je bij nieuw tabblad voor automatische topsites gaan of eigen bookmarks. Zit wat meer verstopt (rechtsonder op scherm aan te passen).

Bij ij werkt het niet

Wat een waardeloze “verbetering” al mijn favorieten zijn weg, een grote reclame site. snel terug naar de oude kpnvandaag.nl. Bijzonder gebruiksonvriendelijk geworden. Ik heb nog nooit zoiets onbehoorlijks meegemaakt.

Ben mijn hele leven kpn’er geweest maar ben bijna geneigd naar de concurent over te stappen! (Z)

Reputatie 4

Maak toch lekker favorieten aan in Firefox ofzo :rolling_eyes:

In de browser kun je inderdaad prima je favoriete sites groeperen, maar dat maakt het nog geen goede startpagina zoals KPN Vandaag was.

Daarin zag je in een aantal blokken direct de meest recente onderwerpen: en dat maakte het uniek.

Jaren terug had iGoogle ongeveer dezelfde werking: maar die is ter ziele.

Firefox met favoriete sites:

 

Wat een waardeloze “verbetering” al mijn favorieten zijn weg, …

Je favorieten zijn doorgaans sites die je vaak bezoekt, dus kijk maar eens in de geschiedenis/history van je webbrowser. Daar staan ze allemaal nog wel in.

Maar misschien is je eigen favorieten bijhouden i.p.v. dat door KPN te laten verzorgen al te veel moeite. Je neiging om hierom naar een concurrent over te stappen wordt hierdoor nog lachwekkender. Dat KPN dat kpnvandaag opdoekt kan al zijn omdat de concurrent het ook niet biedt. Doorgaans apen providers elkaar nogal na.

Reputatie 7

Wat te denken van de mogelijkheid om shortcuts naar jouw favoriete site gewoon op jouw homescreen of desktop te plaatsen.

 

Wat te denken van de mogelijkheid om shortcuts naar jouw favoriete site gewoon op jouw homescreen of desktop te plaatsen.

 

Waar haal je deze prachtige pagina met links vandaan

 

Reputatie 7

Waar haal je deze prachtige pagina met links vandaan

Dat is het startscherm van mijn Huawei MediaPad M3. :wink:

Reputatie 2

Hartelijk dank voor alle suggesties mbt tot zelf gemaakte “startpagina's”  in de diverse browsers  

en “snelkoppelingen” dmv bookmarks/favorieten/tabbladen.

Deze zijn zeker ook heel handig! En deze gebruik ik zeker óók!!!

De meerwaarde van KPNvandaag was, dat je in één oogopslag het meest actuele nieuws zag (Nu.nl  / NOS nieuws / Sport nieuws), plus bijvoorbeeld het meest actuele schermpje van buienradar.

Je kon dan beslissen of je al dan niet doorklikte op een nieuwsbericht dat je interesseerde.

Bij alle door jullie voorgestelde methodes moet je de (nieuws) sites afzonderlijk eerst via de iconen/tabbladen etc allemaal afzonderlijk openen, om te kijken of er berichten zijn die je interesseren.

 

 

Waar haal je deze prachtige pagina met links vandaan

Dat is het startscherm van mijn Huawei MediaPad M3. :wink:

Waar haal je deze prachtige pagina met links vandaan

Dat is het startscherm van mijn Huawei MediaPad M3. :wink:

ja echt mooi maar waar haal ik deze vandaan voor mijn pc

 

Reputatie 2

Waar haal je deze prachtige pagina met links vandaan

Dat is het startscherm van mijn Huawei MediaPad M3. :wink:

Waar haal je deze prachtige pagina met links vandaan

Dat is het startscherm van mijn Huawei MediaPad M3. :wink:

ja echt mooi maar waar haal ik deze vandaan voor mijn pc

 

Beste KPN Foute Boel, ik heb na wat pielen en rommelen iets soortgelijks kunnen maken: ga naar deze PC > bureaublad > nieuw item > snelkoppeling - kopieer daar de link van de gewenste site en geef het beestje een naam. Ik vind de actie van KPN nog steeds stuitend maar met dat wat ik nu heb kan ik leven. Succces! 

Ook KPN bezwijkt voor de drang om maar iets te veranderen!

Wat een slechte actie om KPN Vandaag te veranderen in zoiets nietszeggends.

Je zou bijna alle contracten die je hebt bij KPN beëindigen.

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Reputatie 2

Beste KPN,

nog steeds geen actie ondernomen, zo te zien. Mag ik een suggestie doen?

Geef invulling aan hetgeen er nu staat:

  1. “Jouw persoonlijke startpagina”
  2. “Je vindt hieronder de links naar je vertrouwde websites
Een KPN, een KPN, een woord, een woord. Is dat wat? 

Helaas geen verbetering. Ziet er niet uit en veel reclame waar ik niet op zit te wachten.

Mis ook het zelf toevoegen van websites. Hopelijk komt men tot inzicht. De reacties zijn niet mis hier.

Eens met vrijwel alle reacties! Je zou bijna denken - nee hopen - dat per ongeluk het ruwe 1ste concept is geplaatst…. Zoals de pagina er nu uitziet moet de naam wijzigen in: “KPN Vandaag is niet meer”

KPN Vandaag was onderscheidend; voor jong én oud om op meerdere momenten gedurende de dag snel bv. nieuws tot je te nemen op een mooie kleurrijke pagina. Met daarop voor KPN voldoende ruimte voor haar producten.

KPN laat haar klanten nu echt in de steek! :cry:

Wie schakelt de belbus van Kassa in? of Radar? Misschien een petitie?

Reputatie 2

Zoals zo vaak hebben we hier wederom te maken met de arrogantie van de macht. Wie denkt dat je als abonnee enige inbreng hebt, heeft het goed mis. Deze fijne actie van KPN laart maar weer haarfijn zien hoe één en ander in elkaar steekt. Als men je binnen kan halen als klant, wordt je lekker gemaakt met allerlei beloften over service etc., maar puntje bij paaltje doet men toch wat men wil en heb je niets in te brengen. Slikken of stikken. Voor mij reden om KPN, die toch al jaren trouw ben gebleven nu maar eens de rug toe te keren. Een totaal misplaatste actie, die er alleen toe heeft geleid dat er minder moeite en tijd hoeft te worden gestoken in het onderhouden van deze totaal waardeloos geworden site!!!

 

Geweldig gedaan team van KPNVandaag!!!! Pluim en u kunt waarschijnlijk wel vermoeden waar u die mag steken!!!

Wat jammer dat de oude website weggehaald is.
Mijn favorieten had ik toegevoegd en de rest was gezellig en overzichtelijk.
Aan de overige reacties te zien, ben ik niet de enige die treurt om de oude site.

Margreet