KPN Vandaag vernieuwd!

  • 31 January 2020
  • 151 reacties
  • 7004 keer bekeken
KPN Vandaag vernieuwd!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

151 reacties

Als de KPN van zijn klanten af wil, dan is het vernieuwen naar een waardeloze startpagina de juiste weg!

 

Admin: afgesplitst en naar lopend topic verplaatst

Badge

Vanmorgen is de KPN Vandaag startpagina vernieuwd. De pagina is vanaf heden te benaderen via kpn.com/kpnvandaag. Als je de startpagina benadert via www.kpnvandaag.nl wordt je automatisch doorgeleid naar het nieuwe adres.

 

De pagina heeft een nieuwe uitstraling gekregen die beter aansluit bij de rest van onze website. De vertrouwde snelkoppelingen naar veel gebruikte pagina's en diensten zijn nog steeds aanwezig. Het ziet er alleen wat anders uit. De mogelijkheid om zelf links toe te voegen is niet meer aanwezig. Het staat vooralsnog ook niet in de planning om dit weer te laten terugkeren.


Graag de oude site terug, deze voldoet niet aan de wens(en) van de klant.

Sinds vanmorgen ontbreekt ineens de link naar KPN mail in de nieuwe startpagina van KPNVandaag

Gebeld en men was zich van het euvel bewust. Het is nu inmiddels 22.15 u en nog steeds is de link naar de webmail afwezig. Wordt dit probleem herkend??

 

John

 

Admin: bericht verplaatst naar lopende topic


Heb hetzelfde probleem KPNmail is al twee dagen van de nieuwe ‘waardeloze’ startpagina verdwenen.

Reputatie 7
Badge +21

Heb hetzelfde probleem KPNmail is al twee dagen van de nieuwe ‘waardeloze’ startpagina verdwenen.

@Frans de Vries Ze hadden ruimte nodig voor de link naar nu.nl (veel naar gevraagd) en daarom is KPN webmail daar verdwenen. Maar er staat nog steeds een link op het scherm:

 

Ik ben niet blij met de vernieuwde website van KPN

Bij de oude website kon je veel gebruikte pagina's opslaan bij de vernieuwde website kan dat niet meer of zie ik wat over het hoofd.

De vernieuwde KPNVANDAAG vind ik een verschrikking. Dit is echt een miskleun van de eerste orde.

Bovendien ben ik al mij vooraf ingestelde websites kwijt en moet ik iedere keer weer via GOOGLE zoeken.

Gauw weer de oude presentatie herstellen!!!.

Dit is echt waardeloos, vooral omdat ik vooraf weet dat KPN zich niets zal aantrekken van mijn klacht.

Reputatie 7
Badge +30

Zoals al een aantal keer benoemd in het topic verwacht ik niet dat de optie om zelf snelkoppelingen toe te voegen zal terugkeren. Echter, er zijn andere manieren om veelgebruikte websites bij de hand te hebben. Een aantal van die opties zijn al genoemd in het topic. Ik zet hier even wat dingen op een rijtje, en geef wat handige links.

 

Er zijn websites met overzichten van links en waar je zelf ook links kunt toevoegen. Het nadeel daarvan is dat ze vaak heel veel links al bevatten die ook lang niet voor iedereen relevant zijn. En dat het best veel werk kan zijn om dat aan te passen. Ik geef daarom ook geen voorbeelden daarvan. 

 

Daarnaast kun je ook in je browser website opslaan (favorieten / bladwijzers / bookmarks). Dit kan op een balk zoals Jeroen hieronder heeft, of in een lijst in het menu rechts. Hoe je dit precies doet verschilt per browser. Hier een paar links voor de meest voorkomende. Dit is toch wel de manier die ik zou aanraden om je meestgebruikte sites bij de hand te houden.

 

Ik werk gewoon met Tabbladen of directe links in de Taakbalk, welke ik met regelmaat gebruik of bekijk. Soms wisselt het, en gaat er een pagina af of bij.

 

Gewoon simpel, en bij openen van FireFox krijg ik gewoon een lege pagina, met daaronder de “topwebsites” die recent zijn bezocht.

 

Ook kun je bij de meeste browsers instellen dat je, bij het openen, een leeg tabblad te zien krijgt met je meestgebruikte websites.

 

 

Tenslotte kun je ook op je bureaublad snelkoppelingen plaatsen naar je meestgebruikte sites. Dit doe je als volgt:

Windows: klik rechts op het bureaublad en kies voor nieuw item en dan snelkoppeling. Plak daar de link van je favoriete website en bevestig met OK. 

Mac: open je favoriete website in Safari, klik in de adresbalk en houd de linkermuisknop ingedrukt. Sleep vervolgens de cursor naar je bureaublad en laat dan de muisknop los. Dit plaatst een snelkoppeling op je bureaublad.

 

Reputatie 2

Ik kijk toch nog even iedere dag en lees dan de tekst in een blauwe balk “KPN Vandaag is vernieuwd. Hieronder vind je handige links en lees je onze laatste blogs! “.

Ik controleer dan even alles, maar er veranderd niets.

Dus de tekst is ook al niet waar, dus KPN, haal die domme tekst dan ook maar weg.

Reputatie 7
Badge +24

Ik kijk toch nog even iedere dag en lees dan de tekst in een blauwe balk “KPN Vandaag is vernieuwd. Hieronder vind je handige links en lees je onze laatste blogs! “.

Ik controleer dan even alles, maar er veranderd niets.

Dus de tekst is ook al niet waar, dus KPN, haal die domme tekst dan ook maar weg.

Hi Frits, wat bedoel je hier precies mee? De vernieuwing is al gedaan, oorspronkelijk zag dit er anders uit.

Reputatie 2

Iedere keer zet ik die balk uit maar hij blijft maar terukomen met die tekst, dus zou er weer iets veranderd moeten zijn, dus niet.

Ik wacht erop in de hoop dat ik de snelkoppelingen weer kan terugplaatsen.

Wat er nu allemaal op de site staat slaat voor mij nergens op, graag de vorige site weer terug.

Reputatie 7
Badge +24

Iedere keer zet ik die balk uit maar hij blijft maar terukomen met die tekst, dus zou er weer iets veranderd moeten zijn, dus niet.

Ik wacht erop in de hoop dat ik de snelkoppelingen weer kan terugplaatsen.

Wat er nu allemaal op de site staat slaat voor mij nergens op, graag de vorige site weer terug.

Ik ben bang dat er een zeer kleine kans is dat de oude versie terug zal komen. Een ander forumlid gaf in dit topic als alternatief https://start.me/start/nl/startpagina, een pagina waarbij je zelf je koppelingen etc. kunt indelen zoals je wilt. Misschien heb je hier iets aan? 

Reputatie 4

Inmiddels heb ik igHome een tijdje in gebruik en naar mijn wensen ingericht.

Voor mij is het een blijvertje. :sunglasses:

 

Reputatie 2

Ik krijg ook langzaam het idee dat KPN geen interesse meer heeft in hun klanten.

Ik kan op deze nieuwe site van KPN niet meer het icoon van ING zetten hoe kan ik dit doen.

 

Admin: naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +24

Is niet meer mogenlijk denk ik. Je kunt de link toevoegen aan de favorieten van je browser.

 

Admin: naar lopend topic verplaatst

Nou KPN Vandaag. Hartelijk dank voor het aanpassen na jaren en jaren en jaren van jullie KPNvandaag startpagina. Oud en vertrouwd is het gezegde. Wel, nu na deze "FANTASTISCHE” verandering, zal ik KPN vandaag niet meer instellen als mijn startpagina. WAARDELOOS. Zal wel weer uitgedokterd zijn achter het bureau, maar dat wil niet zeggen dat elke verandering een verbetering is. Was het voorheen een heel makkelijke en kleurrijke pagina waar je maar even aan hoefde te vinken waar je zijn wilde; vandaag de dag is het een zoekplaatje geworden en zeg daarom bij deze “ADIEU” KPN. Ik ben er weg van. 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Sinds KPN Vandaag vernieuwd is, weet ik niet hoe ik regelmatig te bezoeken websites kan toevoegen aan het menu

Reputatie 7

Sinds KPN Vandaag vernieuwd is, weet ik niet hoe ik regelmatig te bezoeken websites kan toevoegen aan het menu

Dat kan niet meer.

In de vernieuwde versie van KPN vandaag kan ik de “handige” links niet wijzigen. Kunt u vertellen hoe dat moet? Ik wil dara weer graag net als voorheen mijn eigen links in kunnen zetten in plaats van bijvoorbeeld facebook.

Indien dat niet mogelijk is of wordt dan maak ik wel weer een eigen startpagina.

Reputatie 7

Indien dat niet mogelijk is of wordt dan maak ik wel weer een eigen startpagina.

Dat is niet meer mogelijk en dus zal je een eigen startpagina moeten maken als je die links echt bij elkaar wil hebben.

Weet je overigens dat je heel eenvoudig shortcuts op jouw desktop (Windows) of homepage (Android) kunt plaatsen.

Wat een verschrikkelijke startpagina!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik was met 1000den  zeer tevreden met de oude startpagina. Daar konden we alle interessante internetsites maken zoals we dat wilden dit is een echte afgangen voor de KPN en zal hierdoor weer vele  zien vertrekken naar de concurrent ZIGO. Zo als al eerder vermeld werd is het een grote voorlichtingssite geworden van de KPN, die info die we al heel makkelijk konden vinden in de oude startpagina. Ik hoop dat het bestuur van de KPN zich eens achter het oor krabt en zegt, oh zoveel negatieve reacties hadden we niet verwacht. KPN zet die eerdere startpagina weer terug dan zijn wij, de klanten van U, weer tevreden. Anders zal u zeker een hoop klanten van u overstappen naar een andere provider bv Ziggo.

 

KPN Vandaag wordt er niet beter op.

Zie bijgaande schermafdruk.

Als je probeer de Glasvezel postcodecheck te doen krijg je ook zoiets.

 

Dat is inderdaad geen gezicht. Ik vermoed een tijdelijke storing. Welke browser gebruik je?

@Erwin_

Ik gebruik Internet Explorer vanuit Windows 10

Dus niet de Edge versie. 

Gr, Arie

 

Reputatie 7

Waarom gebruik je Internet Explorer i.p.v. Edge?

Edge is veel veiliger en ook veel sneller dan IE.