Beantwoord

Problemen met de Experia V10A

  • 22 October 2020
  • 57 reacties
  • 797 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

57 reacties

ik heb geen lan netwerk, ik werk op 1 laptop en voornamelijk draadloos via wifi. 

De reden hiervoor is dat ik geen kabel door mijn hele huis wil trekken. 

ik heb alleen de experia v12 en verder heb ik geen netwerk in huis. 

Reputatie 7
Badge +10

Je hebt “altijd” een LAN   =  een “local area network”,  ofwel lokaal netwerk.
Dat kan dan zowel bedraad of draadloos zijn → WLAN = wireless local area network”.

Zonder een lokaal netwerk geen internet.
(Nou ja, je zou er anders nogal wat moeite voor moeten doen om dat werkend in te kunnen stellen. Gezien je opmerkingen heb je schijnbaar die kennis niet in huis.
Geen verwijt overigens hoor, --het komt zoals het komt-- maar simpelweg een constatering).

Al met al schiet ik niets op met de gegeven adviezen en kan ik nog steeds niet inloggen op mijn experia box.

Reputatie 6
Badge +8

Koop een routertje bv bij de action en je bent voor weinig geld van de problemen af.

Reputatie 7
Badge +24

Al met al schiet ik niets op met de gegeven adviezen en kan ik nog steeds niet inloggen op mijn experia box.

Het login venster ziet er zo uit?

U gebruikt toch wel het Admin Password? En niet de Wireless Key ofzo?

Het wachtwoord wat helemaal onderaan staat op de witte sticker, dat moet je gebruiken. 

Reset anders de box een keer. Met paperclip in het kleine gaatje boven de witte knop. Ongeveer 15 seconden vasthouden. 

allemaal leuk en aardig, maar dat heb ik al 7 keer gedaan en kan dus nog steeds niet inloggen. IK geef het maar op.

Reputatie 7
Badge +24

allemaal leuk en aardig, maar dat heb ik al 7 keer gedaan en kan dus nog steeds niet inloggen. IK geef het maar op.

Als het niet lukt, tot op 2 verschillende modems toe niet, dan doet u toch echt wat verkeerd.

Heeft u ook al eens een andere laptop of pc geprobeerd? Heeft u het wachtwoord al eens in kladblok / notepad in gevoerd om te zien of de juiste tekens ook echt verschijnen?