Beantwoord

Sinds Experiabox 12 wegvallende wifi op mijn telefoon

  • 5 January 2022
  • 55 reacties
  • 404 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

55 reacties

Sinds wij een nieuwe modem hebben,de V12 , valt op mijn gsm steeds ( meerdere keren per dag) de wifi verbinding uit.

We hebben al alles geprobeerd. Opnieuw opstarten, resetten, harde reset. Niks helpt.

Kan dit aan de modem liggen?

Bij de V 9 had ik nooit problemen met deze zelfde gsm.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Ik heb de tool van Martijn gedaan en krijg nu deze melding. 

 

Nee, de vaste telefoon doet nog niks.

We kunnen wél gebeld worden, maar niet zelf iemand bellen.

hmm, @Alexandra zou in haar systeem ook de telefoon naar poort 2 kunnen verplaatsen.

Wel al eens de telefoon herstart?Ook eens een andere geprobeerd?

Wil je ook eens een andere browser proberen?

Reputatie 7
Badge +19

@petranja Ik heb er vanaf deze kant voor je naar gekeken. Je modem laadt de telefoongegevens niet goed in, waardoor de telefoon het niet doet. Het lukt me ook niet om de telefoongegevens opnieuw in je modem in te laden helaas. Ik raad je daarom aan om je modem handmatig te resetten. Ik verwacht dat alles na een half uur daarna weer goed werkt.

 

Handmatig je modem resetten

  1. Druk voorzichtig een paperclip of ander puntig voorwerp in het gaatje ‘reset’. Je vindt het reset gaatje naast de stroomkabel, aan de zij- of achterkant van het modem.
  2. Druk deze in tot het 'Power' lampje rood gaat branden.

Laat de KPN Experia Box 30 minuten aanstaan en onderbreek de procedure niet! Na de reset moeten de lampjes ‘Power’, ‘Services’ en ‘Internet’ weer branden.

 

Je kan ook gerust chatten (of bellen naar 0800-0402 vanaf een mobiele telefoon) met onze klantenservice voor hulp hierbij. Via die weg heb je direct contact en helpt mijn collega je meteen verder. Dat kan in dit soort situaties handiger zijn, omdat het sneller gaat dan via het forum.

We horen graag hoe het na de reset is gegaan.