Vraag

Sonos geen verbinding - not connected -

  • 8 April 2020
  • 78 reacties
  • 5694 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

78 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Wat jammer om te lezen, @HenkVen! Heb je het topic hierboven doorgelezen? Heeft het bij jou ook niet gewerkt om de Sonos Bridge, als je deze gebruikt, draadloos aan te sluiten? En het bericht waar ik eerder naar verweest? Hopelijk kom je er alsnog uit op deze manier!

Badge +12

Ik vrees dat ik me moet aansluiten bij klagen over het feit dat een deel van mijn Sonos apparaten niet meer zichtbaar is in de app. Ik heb het probleem op mijn iPhone Xs, mijn vrouw heeft met haar iPhone SE nergens last van. Zelfde netwerk, zelfde versie iOS. Sinds het installeren van de super WiFi vorige week heb ik dit probleem. Zou wel erg jammer zijn als ik de super WiFi moet terugsturen want voor conference calling werkt het prima. Verder experia v10 en glaskabel. 

Een V10 is in ieder geval het beste modem wat KPN ooit gehad heeft. Laat je niet verleiden door die om te ruilen naar een Box 12. De kans bestaat dat de problemen alleen maar groter worden. Je ervaart zelf dat de issues ontstaan zijn na inzet van de Superwifi's. En daar zit ook het probleem. Het zal me niet in dank afgenomen worden maar het zijn ondingen..punt. Toen ik een V10 had met TP-Link Omada accesspoints had ik geen problemen met Sonos. Nu heb ik een FritzBox met FritzRepeaters en ook nu draait alles feilloos. Het gaat gewoon nooit werken tussen Sonos en Superwifi's. Aan wie ligt het? Gezien mijn ervaringen weet ik het wel. En je bent niet de enige met problemen tussen Sonos en Superwifi's. Doe er je voordeel mee maar ik zou die dingen snel terugsturen (persoonlijke mening waar ongetwijfeld niet iedereen het mee eens is). 

Reputatie 7
Badge +8

Voor de superwifi,s zijn grootschalige updates aan de gang. Zou eerst eens kijken of alle superwifi,s op versie 14v2 draaien en zien of dat de situatie verbetert. In deze versie zit ook een nieuwe functie Extra Wifi waar specifiek bv sonos speakers op gekoppeld worden. 

Of dit echter nodig is, is maar de vraag want ik heb 7 speakers van sonos van playbar tot sub en sonos one en deze zijn allemaal prima te bedienen.