News

Wijzigingen KPN zenderaanbod en prijzen 2019

Wijzigingen KPN zenderaanbod en prijzen 2019

Toon eerste bericht

1526 reacties

En ik altijd maar denken dat trouwe klanten iets betekenden. Hoe naïef.
@zat KPN
Dan ben je alleen duurder uit.
KPN kan nu per aansluiting bedingen. Basispakket = alle; pluspakket = ca. 10 %

Als KPN een inkoopsprijs moet gaan bedingen zonder te (kunnen) weten hoeveel er zo'n zender af gaan nemen kan je wel tot € 5 per zender kwijt gaan zijn. Je hebt nu meer zenders voor minder Euro's.

Van zenders die al in het pakket zitten weet KPN zelfs precies hoe vaak, wanneer en hoe lang er naar gekeken wordt. Als er dan nieuwe onderhandelingen nodig zijn, zoals nu met Fox Benelux, dan is het weer een ander verhaal.
Hoi Allemaal,

Voor een heer van stand maakt het allemaal niet zo heel veel uit. (vrij naar Olivier B. Bommel)
Wij betalen Maria {interieurverzorgster} in plaats van 20.00 euro 17.00 euro per uur, onder het motto van.
"kijk Maria, alles is duurder geworden" en iemand moet dat afrekenen.
En in dit geval hebben ik en Tompoes bedacht dat jij dat gaat worden.

Dat scheelt 12.00 euro per maand, en op deze manier is het betaald.
En maak ik zelfs nog een bescheiden winst.

Iedereen tevreden Ik, Tompoes en de KPN.
Reputatie 7



Schandalig, een prijsverhoging van €3,50 voor het Alles-in-1 Standaard abonnement. In twee jaar tijd is dit abonnement dus €7,- per maand duurder geworden.Beste KPN wees transparant. Zeg gewoon dat het gedaan is met gratis Spotify. Abonnement internet en TV gaat met één eurootje om hoog naar € 62,50 + Spotify € 8,99 wordt € 71,49. Doe hier € 1,00 bij voor telefonie en ja, het bedrag is gelijk aan het KPN Compleet abonnement.
Bedankt namens de trouwe klanten van het eerste uur.
Spotify is nooit gratis geweest, maar inbegrepen in de prijs. De korting was wel €5,- (niet gratis dus) en dat is met de prijsverhogingen van vorig jaar en dit jaar weggewerkt. Het Alles-in-1 Standaard abonnement is daarmee qua prijs gelijk getrokken met het Internet en TV abonnement en inderdaad is het nu gedaan met het voordeeltje voor de trouwe klant.
Uh, zie afbeelding


Maar daarmee zijn die opties nog niet gratis.
Hoeveel betaal je nu voor een Internet abonnement? Juist, €41,50
Hoeveel betaal je nu voor een Internet en TV Basis abonnement? Juist, €51,50
Hoeveel betaal je nu voor een Internet en TV abonnement? Juist, €61,50
Denk je nu echt dat die "gratis" opties echt gratis zijn. Nee, natuurlijk niet, ze zijn alleen inbegrepen in de prijs. Dat is nu marketing op en top en jij bent er blijkbaar ingetrapt.

Ja, er was een korting van maar liefst 60% op het Spotify Premium abonnement waardoor je €6,- korting kreeg op het abonnement van €9,99. Tegenwoordig krijg je bij KPN nog maar €1,- korting op het Spotify Premium en met de afgelopen prijsverhoging en komende prijsverhoging is dat verschil (€5,-) dus weggewerkt.
En ik altijd maar denken dat trouwe klanten iets betekenden. Hoe naïef.
Overstappers kunnen worden beloond omdat vaste klanten een stabiele inkomsten bron vormen.
Reputatie 4
Badge +1

En ik altijd maar denken dat trouwe klanten iets betekenden. Hoe naïef.Overstappers kunnen worden beloond omdat vaste klanten een stabiele inkomsten bron vormen.


Het is nog anders: de korting die overstappers krijgen wordt (voor zover het echt inboet op de winst) betaald uit het marketingbudget.
Reputatie 7
@wjb
Geen idee welke jij gebruikt maar ik gebruik "u koopt" onder https://nos.nl/teletekst#543 en die geeft momenteel € 0,9623 per pond. 😉

Moet je dergelijke tabellen wel goed lezen natuurlijk. 😉

Met de prijsverhoging kan ik wel leven maar niet met het feit dat Fox TV verdwijnt. Belachelijk gewoon.
Ik vindt het jammer dat jullie stoppen met het doorgeven van National Geografic en Fox volgens mij zijn dat toch wel zenders die regelmatig bekeken worden de andere providers blijven ze wel doorgegeven als er toch zenders dienen te verdwijnen haal dan de sex zenders uit het pakket
@s.v.d.k. Met de sex zenders is geen conflict over de doorgiftevergoeding....
haal dan de seks zenders uit het pakket

Huh.
Dat gaat mijn vriendin niet leuk vinden.
Reputatie 1
heel erg slecht idee van jullie om het product te downgraden en het stoppen van fox en de 2 national zenders!!! fox gewoon erg goed met series oa Fox en national staat echt zeer regelmatig op.
in verleden al verlies gehad door dat spaanse en engelse voetbal werd gestopt en bij kpn word F1 ook uitgezonden!!
daarnaast gaan de prijzen omhoog!!!
dit geeft echt stof om na te denken om na ongeveer 2O jaar over stappen naar een andere provider.
KPN denk goed na over deze stap, het word echt onaantrekkelijk om bij jullie te blijven.
Schandalig hoe KPN met zn klanten om gaat.

steeds maar weer die verhoging en nu ook de favoriete kanalen zoals National Giographic en Nat Gio Wild eruit gooien en dan zogenaamde zoethoudertje als Duitse kanalen.

Na het zoveelste keer slikken of stikken wordt het waarschijnlijk toch stikken en overstappen naar een andere provider.

KPN als je van je vaste klanten af wil moet ik je zeggen, met dit beleid lukt dat zeker wel.

Bedankt
Reputatie 7
Lieve @Nadia ,@Marina_ ,@Marcia_ ,@Susan_ ,@Paul_ ,@Joran ,@Bart_ ,@Erwin_ , @Vikash En @Erik_ heeft vakantie,...

Vond het echt enorm leuk dat jullie mij persoonlijk een brief wilden sturen per post, over de bovengenoemde aankondiging.


Volgens mijn contactvoorkeuren, en mijn aanvraag ten tijde van afsluiten van abonnement, sta ik sindsdien eigenlijk geregistreerd als digitale klant,... Postklant ben ik niet meer zo van tegenwoordig, weet niet beter dan dat ik alles eigenlijk digitaal regel. Die extra boom voor mij mogen jullie wel besparen, heb het vermoeden dat er om systeemtechnische redenen iets niet helemaal goed staat. Terwijl ik als ik in MijnKPN kijk, ik een vinkje heb voor e-mail correspondentie.

Mijn hartelijke dank voor deze Heads-Up. Maar toch hoop ik net als vorig jaar gewoon een keurig opgesteld mailtje te ontvangen.

Fijne avond, en een plezierige werkweek!

Groetjes van de Funny Business Inc, 😘
Vind het ook echt belachelijk nu weer verhogingen door te voeren in zon korte tijd. Zit nu ook serieus te kijken om over te stappen zie nu al pakketten bij concurenten van kpn waar ik zo 25 a 30 euro per maand goedkoper ben met zelfs nog meer zenders.
Die verhoging van 1 euro zal wel, maar FOX en National Geo laten verdwijnen is zeker niet ok. Wij kijken veel naar FOX (series). Ik had contact met FOX en die zeggen dat de onderhandelingen nog lopen, Dus waarom dan al een definitief bericht van KPN? Als dit echt doorgaat ga ik na 10 jaar toch echt overstappen want de andere aanbieders hebben die zender nog wel.
Wij zijn al jaren geabonneerd op het totaal pakket (kpn compleet) van KPN....daarvoor betalen wij al ondanks alle zgn cadeautjes (“gratis” zenders en korting op mobiel abonnementen) al een behoorlijk hoog maandbedrag. I.p.v. het te stimuleren, krijgen we het gevoel weggejaagd te worden. Behalve de “”noodzakelijke” prijsverhoging haalt kpn ook nog eens voor ons veel bekeken zenders uit het pakket..... liever niet, 😥maar we gaan toch maar weer eens kijken wat de concurrentie te bieden heeft....jammer maar helaas
Ik baal er enorm van dat 24Kitchen weg valt van de zenderlijst. Ik kan me niet voorstellen dat deze zender onvoldoende wordt bekeken. Of komt deze zender onder het pluspakket terug?
Complete onzin ! Het aanbod op tv wordt verkleind en wat er als vervanging komt is ronduit inferieur !
Daarnaast wordt er gesteld dat het Netwerk verbeterd wordt maar dat doen jullie helemaal niet, in het noord - westen van Den Haag is de tent zo hopeloos verouderd, en stellen jullie zelf als organisatie dat het voorlopig de aankomende jaren ook niet verbeterd wordt !

Het zou KPN sieren om het abonnement te verlagen met minimaal 25 euro per maand, want dat zijn de diensten waard kwalitatief gezien !

ik roep iedereen op om over te stappen naar het enige andere alternatief genaamd Ziggo , aangezien de andere aanbieders allemaal gebruik maken van dezelfde oude rommel van KPN !

https://www.ziggo.nl/pakketten?gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMI05b6yuL54QIVgud3Ch2e1gHfEAAYASAAEgJ92fD_BwE&gclsrc=aw.ds
Reputatie 7
Waarom aangifte? Welke oplichting bedoel je?

Leuk dat roepen, maar heb hier ook een bronvermelding van? 😂
Waarom aangifte? Welke oplichting bedoel je?

Leuk dat roepen, maar heb hier ook een bronvermelding van? 😂


Bericht goed lezen ! 😂😂😂😂

wat ook helpt is je te verdiepen in netwerktechnologie, communicatieprotocollen etc en die dan te vergelijken met wat KPN hun klanten aanbiedt !
Ook een snellere uitrol van glasvezel is hierdoor mogelijk. Laat me niet lachen! Jullie lopen wat dat betreft gewoon lichtjaren achter met aanleg glasvezel. Nog steeds oersnelheden hier uit de tijd van ISDN.
Reputatie 5
Badge +3
Afgelopen week bereikte mij het bericht dat KPN heeft besloten een aantal zenders uit mijn abonnement te verwijderen. Fox, National Geographic, Nat Geo Wild zijn vanaf 1 juni niet meer beschikbaar en tegelijkertijd worden de abonnementskosten verhoogd.

Ik vind dit een schandalig en ongewenst eenzijdig besluit van KPN.

Er wordt op grote schaal naar deze zenders gekeken. De kwaliteit van het gebodene is prima.

Love Nature, wat in de plaats komt voor National Geographic en Nat Geo Wild, is kwalitatief niet vergelijkbaar.

Ik zie graag dat KPN op haar besluit terugkomt,

Kwalitatief hoogwaardige zenders van de buis halen en tegelijkertijd het abonnementsgeld verhogen staat haaks op elkaar.

Inmiddels qua aanbieders rondgekeken. Voor mij wellicht een optie om over te stappen.
Serieus? Gaan jullie nu 2 zenders die wij veel kijken niet meer doorgeven? Nat Geographic en 24 Kitchen kijken wij graag.
Voor ons zal dit een reden zijn om over te stappen naar een andere aanbieder, hadden we wellicht al eerder moeten doen. Ook al onze mobiele telefoons en vaste nummer gaan we dan ergens anders onderbrengen in 1 pakket. Zo jammer dat jullie ons geen keus laten KPN en voor ons gaan bepalen wat we kunnen kijken.
Jjammer dat 24kitchen verdwijnt

Reageer